abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 juli 2011 @ 22:15:17 #201
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99938955
Goed dat je het zegt, kan ik die beter skippen...
Vrijdag sowieso lekker shoppen. Heb me voorgenomen niet al teveel te kopen daar, tikt nogal aan bij MAC. Heb jij al een beetje een lijstje gemaakt?
En wie gaan er nu uiteindelijk allemaal mee? We gaan met zijn 3-en toch, of 4-en?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 25 juli 2011 @ 22:23:27 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_99939327
Vrijwel alle sleek palettes zijn voor 50% of meer shimmer / metallic, behalve Chaos.

En we zijn vrijdag helaas maar met drie, er waren niet meer plekjes, maar wordt vast wel leuk! Debsterr, misschien daarna een drankje doen op de mert?

Ik wil voor een paar goede basisdingen gaan. Foundation, poeder, dat soort. Kleurtjes koop ik liever wat goedkoper, gezien het feit dat ik de meeste dingen maar een paar keer gebruik :')
disclaimer
  maandag 25 juli 2011 @ 22:26:30 #203
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99939479
Ja dat vind ik ook hoor. Zo vaak gebruik ik niet 1 single oogschaduw ofzo.
Eyeliners heb ik zat, mascara van MAC schijnt kut te zijn dus die "hoevikniet" (dient als 1 woord te worden uitgesproken).
Ik zat te denken aan een MSF Natural, foundation (vloeibaar of poeder) en een poederblush (Melba?)
Maar goed, zie het daar wel verder ;)

Ik PM van de week nog wel over de tijdstipdetails enzo. Moet 's middags mijn trouwjurk afpassen dus genoeg inspiratie :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 25 juli 2011 @ 22:28:36 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_99939590
Als ze hele vibrant aquablauwe gelliner hebben wil ik die nog wel overwegen :D
En trouwjoerk *O*
disclaimer
  maandag 25 juli 2011 @ 22:31:54 #205
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99939759
Heb er echt helemaal zin in!

Ik wil als ooglook een soort van zoiets maken qua vorm (wel iets meer geblend) en kleuren. Maar dan zonder dat paars onder, dat is me iets too much.





Lijkt me wel mooi erbij, jurk is grijs/taupe met ivoor, dus dat komt goed!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 25 juli 2011 @ 22:32:39 #206
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99939790
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb er echt helemaal zin in!

Ik wil als ooglook een soort van zoiets maken qua vorm (misschien iets meer geblend) en kleuren. Maar dan zonder dat paars onder, dat is me iets too much.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Lijkt me wel mooi erbij, jurk is grijs/taupe met ivoor, dus dat komt goed!
WOW. Dat is een mooi oog. :o _O_
Ben jaloers op jullie dat jullie gaan vrijdag ;(
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 25 juli 2011 @ 23:11:32 #207
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_99941778
Jaaaa, maccen vrijdag *O*
Moet ze morgen nog even bellen, of ze een brushbelt op voorraad hebben daar... BFF is vrijdag jarig en die wil er graag eentje. Moet trouwens meteen daarna wel weer naar Tilburg, ivm verjaardag, dus kan niet borrelen er na helaasch ;(
Don't come closer, I might hurt you
pi_99949536
Iemand die de Rimmel vinyl gloss heeft geprobeerd? ben er erg benieuwd naar!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  dinsdag 26 juli 2011 @ 11:40:34 #209
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_99954701
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
Vrijwel alle sleek palettes zijn voor 50% of meer shimmer / metallic, behalve Chaos.

En we zijn vrijdag helaas maar met drie, er waren niet meer plekjes, maar wordt vast wel leuk! Debsterr, misschien daarna een drankje doen op de mert?

Ik wil voor een paar goede basisdingen gaan. Foundation, poeder, dat soort. Kleurtjes koop ik liever wat goedkoper, gezien het feit dat ik de meeste dingen maar een paar keer gebruik :')
Dat is misschien wel een goed idee ja!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_99958662
Waarom lukt je make-up altijd super goed als je 5 minuten later door de regen moet :(
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:29:29 #211
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_99960816
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 13:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Waarom lukt je make-up altijd super goed als je 5 minuten later door de regen moet :(
Om dezelfde reden als dat je haar beter zit voordat je gaat slapen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:30:16 #212
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99960836
Ik kwam langs de Mac in mijn pauze dus ben heeel even binnen gestapt. De blush Melba en de Studio Fix poederfoundatiob lijken me wel wat :)
Ik wilde die laatste al bijna meenemen maar de dame de er stond had zelf een foundation op die 3 tinten te donker was (incl nekrand...) dus daar heb ik me niet aan gewaagd ;)
Weet namelijk nu niet heel erg goed welke kleur ik nodig heb en had maar heel even de tijd.
Eind oktober komt er weer zo'n workshop in Den Haag trouwens, heb het meteen even gevraagd.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_99961869
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:29 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Om dezelfde reden als dat je haar beter zit voordat je gaat slapen!
Ja precies!! Of dat je er super goed uit ziet als je eens een dagje thuis blijft, maar als je dan de volgende dag een feestje hebt staat niets, valt je make-up niet goed uit en zit je haar bagger :D
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_99966193
Faaltjes binnen O+

Sigma the complete kit met brushroll.
En nog een faaltje bij Cherry Culture, waar onder dus het Velvet Rope palette (die paarse) en 2 creme blushes.

Net al even zitten spelen, nu eerst tijd om te koken. Het lijkt overigens wel pakketjesdag vandaag, als het goed is komt Selektvracht ook nog langs vanavond, maar dan met twee boeken.
I reject reality and substitute my own
pi_99967915
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kwam langs de Mac in mijn pauze dus ben heeel even binnen gestapt. De blush Melba en de Studio Fix poederfoundatiob lijken me wel wat :)
Ik wilde die laatste al bijna meenemen maar de dame de er stond had zelf een foundation op die 3 tinten te donker was (incl nekrand...) dus daar heb ik me niet aan gewaagd ;)
Weet namelijk nu niet heel erg goed welke kleur ik nodig heb en had maar heel even de tijd.
Eind oktober komt er weer zo'n workshop in Den Haag trouwens, heb het meteen even gevraagd.
In Den Haag :o Daar doe ik wel aan mee :9

Zucht, heb vanwege conert gisteravond (Joss Stone O+) m'n poeder, al m'n kwasten en m'n Too Faced Romantic Eye palette op m'n werk laten liggen (grote tas+concert=niet prettig). Blegh :{
  dinsdag 26 juli 2011 @ 18:50:09 #216
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99969688
Oh, nu je Too Faced zegt.
Ik was dus in Den Haag eigenlijk om snel even te checken of Sephora nog 25% korting had op make-up. Nou, niet dus, het is nu op huidverzorging en niet op make-up.
Ik vond de Urban Decay stand erg tegenvallen, ze hadden maar 3 verschillende paletjes, en geen daarvan wilde ik hebben ;)
Wel heb ik lekker Too Faced paletjes staan testen en besloten dat ik de Natural Eye Palette wil
hebben :Y
Dat zijn superdraagbare kleuren die ik vaak ga gebruiken. Romantic Eye Palette vond ik een mooie 2e keuze, ook prachtig, maar voor mijzelf iets minder (dagelijks) draagbaar.
Maar daar kopen zou idioot zijn, 40 piekemannen voor een paletje... Ik ga dus op zoek naar iets via internet, als iemand nog tips heeft voor (goedkope en goede) adresjes???
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  FOK!fossiel dinsdag 26 juli 2011 @ 18:56:19 #217
1455 Keroppi
kool kikker
pi_99969898
Je krijgt 'standaard' 15% korting op make-up bij Sephora dus dat palette kost 36 euro (maandag heeft m'n nichtje 'm namelijk gekocht). Ik ontken niet dat het veel geld is, maar in mijn ogen is het elke euro waard!
Chick on a mission
pi_99971062
Ik heb de Natural Eye en de Romantic Eye en ik kan zeggen: ze zijn elke euro waard! Ik kan er zoveel looks mee maken, niet normaal meer! En als je uit gaat rekenen hoeveel het kost per oogschaduw valt het allemaal reuze mee qua prijs O-)
pi_99973405
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 18:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, nu je Too Faced zegt.
Ik was dus in Den Haag eigenlijk om snel even te checken of Sephora nog 25% korting had op make-up. Nou, niet dus, het is nu op huidverzorging en niet op make-up.
Ik vond de Urban Decay stand erg tegenvallen, ze hadden maar 3 verschillende paletjes, en geen daarvan wilde ik hebben ;)
Wel heb ik lekker Too Faced paletjes staan testen en besloten dat ik de Natural Eye Palette wil
hebben :Y
Dat zijn superdraagbare kleuren die ik vaak ga gebruiken. Romantic Eye Palette vond ik een mooie 2e keuze, ook prachtig, maar voor mijzelf iets minder (dagelijks) draagbaar.
Maar daar kopen zou idioot zijn, 40 piekemannen voor een paletje... Ik ga dus op zoek naar iets via internet, als iemand nog tips heeft voor (goedkope en goede) adresjes???
Pfoeh, de Romantic Eye is schitterend O+ Draag de 1e 'day' look echt bijna elke dag, en de 2e 'classic' look draag ik eigenlijk als ik 'day' niet draag :+
Ik heb m toendertijd gekocht met 25% korting, maar ik zou m zo weer kopen. Elke cent waard!

Als je wil zal ik binnenkort foto's maken met bv de Classic look :)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:02:23 #220
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99982638
Ik zit even wat sites af te struinen en zie dat ik niet de Natural Eye maar de Nakes Eye bedoelde van Too Faced, zucht, suffe muts ben ik toch weer ;)
Maar zei zijn alledrie prachtig vind ik. Natural heeft voor mijn iets teveel bruine tinten met brons/rood/geel erin, ik "doe" het beter met koelere tinten. De Romantic Eye vond ik dan weer ietsjes teveel frosty finishes hebben t.o.v. de Naked Eye. Nou ja, whatever, ik ga nog even zoeken binnenkort, overzie het nu allemaal toch niet (want erg moe).

En tot overmaat van "ramp" heb ik ook nog het Pixie Pin Ups Palette en het Pixie Perfect Eye Shadow Quad u/b gezien op http://www.allcosmeticswholesale.com

Dat zijn deze:



en deze:



Veel te leuk allemaal! ;(
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:04:09 #221
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_99982747
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:18 schreef GotC het volgende:

[..]

Pfoeh, de Romantic Eye is schitterend O+ Draag de 1e 'day' look echt bijna elke dag, en de 2e 'classic' look draag ik eigenlijk als ik 'day' niet draag :+
Ik heb m toendertijd gekocht met 25% korting, maar ik zou m zo weer kopen. Elke cent waard!

Als je wil zal ik binnenkort foto's maken met bv de Classic look :)
Graag! Ik heb wel swatches gekeken en looks door professionele make-uppers, maar da's toch anders. Ben wel erg benieuwd, is sowieso een mooi palette met mooie kleuren, da's zeker :Y
En een look van jou is ook zeker weten erg mooi, gezien je vorige looks :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:36:23 #222
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99984495
Oh de mevrouw van de Mac counter had gebeld dat ik er nog bij kan, maar heb dus een verjaardag dus nu kan ik heul niet :') ;(
it's the map in my mind that sends me on my way.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:38:45 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_99984632
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:36 schreef Diconnected het volgende:
Oh de mevrouw van de Mac counter had gebeld dat ik er nog bij kan, maar heb dus een verjaardag dus nu kan ik heul niet :') ;(
laat debsterr gaan!!! Of heb je al gezegd dat je niet kon??
disclaimer
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:39:31 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_99984676
wel jammer dat het toch niet kan dico! ;(
disclaimer
pi_99984893
Ik heb een vraagje. Ik heb erg lange wimpers, maar erg lichte wimpers. Ik gebruik over het algemeen "Colossal volume" van Maybelline, maar kunnen jullie mij een soortgelijke mascara aanraden waar je wimpers nog beter van uitkomen? Ik heb al verschillende mascara's geprobeerd, maar ik krijg toch niet telkens het gewenste effect. Heb altijd het idee dat je mijn wimpers amper ziet. XD
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')