Het is ook een geniale post. Ik hoop dat we in de toekomst meer van dit soort geniale posts van jou zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Best wel. Vond mezelf vrij geniaal toen, nog steeds wel.
Hihi, gewoon grappig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is daar huillachwaardig aan, mijn Dastannetje?
Al mijn posts zijn geniaal.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is ook een geniale post. Ik hoop dat we in de toekomst meer van dit soort geniale posts van jou zien.
Jouw post.quote:
'lag'quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:14 schreef Dastan het volgende:
Ik lag zo hard dat er tranen uit mijn ogen komen.
Nou niet meteen overmoedig worden. Niemand heeft altijd geniale posts.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Al mijn posts zijn geniaal.
[..]
Jouw post.
Ik wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou niet meteen overmoedig worden. Niemand heeft altijd geniale posts.
Jawel, Iblis.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou niet meteen overmoedig worden. Niemand heeft altijd geniale posts.
Nee, sorry, dan moet ik je toch teleurstellen. Zelfs jij hebt soms posts die niet geniaal zijn.quote:
Ja, ik lag keihard op de grond van het lachenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Lag' je nog steeds zo hard dat er tranen uit je ogen komen?
Trololoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, sorry, dan moet ik je toch teleurstellen. Zelfs jij hebt soms posts die niet geniaal zijn.
Ja. Ik ga je heel erg missen zelfs.quote:
Pics.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, ik lag keihard op de grond van het lachen
Snel meer muziektips gaerne!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja. Ik ga je heel erg missen zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |