Ja, is wel goed idee. Ik weet de vragen erover alleen van tevoren nog niet. Dus ik hoop niet dat ie dan allemaal naaivragen gaat stellen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lees het globaal. Pak ze aan zoals je bv. Engelse teksten moet aanpakken.
Het is elementair hoor, ze verwachten niet dat je een wetenschapper bent.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, is wel goed idee. Ik weet de vragen erover alleen van tevoren nog niet. Dus ik hoop niet dat ie dan allemaal naaivragen gaat stellen.
Nee, dat is zo. Nou, ben best zenuwachtig hoor. Jeetje.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is elementair hoor, ze verwachten niet dat je een wetenschapper bent.
Het is ook een geniale post. Ik hoop dat we in de toekomst meer van dit soort geniale posts van jou zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Best wel. Vond mezelf vrij geniaal toen, nog steeds wel.
Hihi, gewoon grappig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is daar huillachwaardig aan, mijn Dastannetje?
Al mijn posts zijn geniaal.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is ook een geniale post. Ik hoop dat we in de toekomst meer van dit soort geniale posts van jou zien.
Jouw post.quote:
'lag'quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:14 schreef Dastan het volgende:
Ik lag zo hard dat er tranen uit mijn ogen komen.
Nou niet meteen overmoedig worden. Niemand heeft altijd geniale posts.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Al mijn posts zijn geniaal.
[..]
Jouw post.
Ik wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou niet meteen overmoedig worden. Niemand heeft altijd geniale posts.
Jawel, Iblis.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou niet meteen overmoedig worden. Niemand heeft altijd geniale posts.
Nee, sorry, dan moet ik je toch teleurstellen. Zelfs jij hebt soms posts die niet geniaal zijn.quote:
Ja, ik lag keihard op de grond van het lachenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Lag' je nog steeds zo hard dat er tranen uit je ogen komen?
Trololoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, sorry, dan moet ik je toch teleurstellen. Zelfs jij hebt soms posts die niet geniaal zijn.
Ja. Ik ga je heel erg missen zelfs.quote:
Pics.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, ik lag keihard op de grond van het lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |