Kijk waar je meeste werk in kan vinden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm Engels of geschiedenis... Geschiedenis of Engels... Vind het beide heel leuk en interessant...
Ik zou als ik jou was geschiedenis kiezen, maar je moet natuurlijk zelf kiezen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm Engels of geschiedenis... Geschiedenis of Engels... Vind het beide heel leuk en interessant...
Nee, kan echt niet vanavondquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Test het uit zou ik zeggen. Morgen verwachten we een uitslag.
Dat verkopen wij dus nooit he.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zal je wel eens een lekkere koude Jupiler voorschotelen.
Gaan we dood.quote:
In Holland hebben ze gewoon geen verstand van goed bier. Wat dat betreft ben ik blij dat ik Brabant woon, hier weten we (op Bavaria naquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat verkopen wij dus nooit he.
[..]
Gaan we dood.
Hmm geen idee..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kijk waar je meeste werk in kan vinden.
Ikzelf zou geschiedenis doen, maar dat is meer omdat ik absoluut geen talenknobbel ben en Engels ronduit uitkots
Hmmmm.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was geschiedenis kiezen, maar je moet natuurlijk zelf kiezen.
Echt wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
U MAG UW VOERTUIG NIET LATEN STILSTAAN OP EEN KRUISPUNT OF EEN OVERWEG
Omdat een tot tien wel de basis is altijd?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:07 schreef Dastan het volgende:
Klinker, ik kan al tot vier tellen, maar dat is wel genoeg, want waarom zou ik hogere getallen hoeven te gebruiken.
Lees gewoon van die VMBO teksten en kijk of je het snapt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat alleen. Met al die vage exameneisen en geen oefenexamens.
Ja, maar moeilijk te onthouden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat een tot tien wel de basis is altijd?
Die snap ik dus al niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lees gewoon van die VMBO teksten en kijk of je het snapt.
Lees het globaal. Pak ze aan zoals je bv. Engelse teksten moet aanpakken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die snap ik dus al niet.Heb ik wel gedaan, hoor. Was een goede tip.
Althans, ik snap ze wel, maar het duurt veel te lang. Zo'n half uur voor één tekst. Terwijl ik er morgen drie in twintig minuten moet lezen.
Ja, twintig minuten lezen (drie teksten), daar in het Arabisch vragen over krijgen (in het Nederlands antwoorden) en dan een kwartier beiden Arabisch spreken over koetjes en kalfjes.quote:
Wtf man.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, twintig minuten lezen (drie teksten), daar in het Arabisch vragen over krijgen (in het Nederlands antwoorden) en dan een kwartier beiden Arabisch spreken over koetjes en kalfjes.
Oei oei oei. Zelfs ik heb soms nog wel moeite...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, twintig minuten lezen (drie teksten), daar in het Arabisch vragen over krijgen (in het Nederlands antwoorden) en dan een kwartier beiden Arabisch spreken over koetjes en kalfjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |