Ik zal je wel eens een lekkere koude Jupiler voorschotelen.quote:
Dat zou kunnen op zichquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sowieso: als je bier hebt gedronken, dan ruikt je pis wel naar bier.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:03 schreef Dastan het volgende:
't Is niet zo dat ik eens flink inademde met mijn neus vlak bij de grond en dacht:
godverdomme wat is die donkerbruine pis van zo'n incontinente graftak toch aromatisch
Geschiedenis zo en zo dit en datquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm Engels of geschiedenis... Geschiedenis of Engels... Vind het beide heel leuk en interessant...
Kijk waar je meeste werk in kan vinden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm Engels of geschiedenis... Geschiedenis of Engels... Vind het beide heel leuk en interessant...
Ik zou als ik jou was geschiedenis kiezen, maar je moet natuurlijk zelf kiezen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, kan echt niet vanavondquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Test het uit zou ik zeggen. Morgen verwachten we een uitslag.
Dat verkopen wij dus nooit he.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zal je wel eens een lekkere koude Jupiler voorschotelen.
Gaan we dood.quote:
In Holland hebben ze gewoon geen verstand van goed bier. Wat dat betreft ben ik blij dat ik Brabant woon, hier weten we (op Bavaria naquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat verkopen wij dus nooit he.
[..]
Gaan we dood.
Hmm geen idee..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kijk waar je meeste werk in kan vinden.
Ikzelf zou geschiedenis doen, maar dat is meer omdat ik absoluut geen talenknobbel ben en Engels ronduit uitkots
Hmmmm.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was geschiedenis kiezen, maar je moet natuurlijk zelf kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |