Ja, maar dat juich ik ook niet toe.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nooit gehad...Kamperen is oké. All inclusive vakanties waarbij je dag en nacht in het hotel blijft zijn pas
.
Verworpen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nooit gehad...Kamperen is oké. All inclusive vakanties waarbij je dag en nacht in het hotel blijft zijn pas
.
Sobierso je laten behandelen als een baas.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verworpen.
Hotels
Je laten bedienen door mannetjes
Vrouwtjes die iedere dag je kamer schoonmaken en opruimen
Ieder moment van de dag flesjes spa blauw halen
Kunnen eten en drinken wat je wil
Je laten masseren door een Turkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:38 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Sobierso je laten behandelen als een baas.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:38 schreef Dastan het volgende:
Had een kameraad van me gedaan.Kwam hij in het hotel, meteen het platte beeldscherm van de televisie in zijn tas gepropt en naar de receptie gegaan dat er geen televisie in stond. Kreeg hij een nieuwe op zijn kamer
![]()
!!!!!!!
Alcoholquote:
Kameraad.quote:
Happy endingsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je laten masseren door een Turk
TURKSE MASSAGE
Je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:38 schreef Etsu het volgende:
En wat jij zegt, Ezell, is niet waar. We zijn een keertje 's nachts naar Caïro gegaan, dus we hoefden niet zozeer 's nachts in ons hotel blijven zitten.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:38 schreef Dastan het volgende:
Had een kameraad van me gedaan.Kwam hij in het hotel, meteen het platte beeldscherm van de televisie in zijn tas gepropt en naar de receptie gegaan dat er geen televisie in stond. Kreeg hij een nieuwe op zijn kamer
![]()
!!!!!!!
Dat is zo gruwelijk saai altijd dat juffen, iedereen altijd nadenken en nooit mensen die het met een fatsoenlijk tempo spelen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:39 schreef strontboer het volgende:
[..]
Alcohol
[..]
Kameraad.
Dr is trouwens nog wel een filmpje in omloop als we aan het juffen zijn
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:40 schreef Dastan het volgende:
Wtf ik krijg ineens zo'n beeld voor me van een Turkse harige masseur die zijn klanten na afloop eens onder handen neemt
VWO dude. Kat in 't bakkiequote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is zo gruwelijk saai altijd dat juffen, iedereen altijd nadenken en nooit mensen die het met een fatsoenlijk tempo spelen.
Ja zo'n ding. Alleen de onze was iets comfortabeler.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:39 schreef Etsu het volgende:
Maar strontje, was het zo'n ding?
[ afbeelding ]
Welke speeltuin was dat?
Woei.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:41 schreef Etsu het volgende:
Mijn Turkse masseur was niet behaard. Het was een jonge man. Rond mijn leeftijd. Ofzo.
Bij ons anders niet, dan willen ze niet drinken en dan nemen ze altijd tijd om na te denken en als je zegt dat ze moeten drinken gaan ze moeilijk doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:41 schreef strontboer het volgende:
[..]
VWO dude. Kat in 't bakkie![]()
[..]
Ja zo'n ding. Alleen de onze was iets comfortabeler.
Ergens in Overijsssel
Blond haar & Blauwe ogenquote:
Ja daar heb ik ook altijd een schijthekel aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij ons anders niet, dan willen ze niet drinken en dan nemen ze altijd tijd om na te denken en als je zegt dat ze moeten drinken gaan ze moeilijk doen.
Na andere combinazies kunnen het ook evenaren.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu, mijn nichtje heeft natuurlijk blond haar. Lekker vreemd met onze afkomst.![]()
Ja, mag wel iets donkerder dan blondquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik word niet warm van blond haar en blauwe ogen.
O, ik heb fietsen genoegquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:44 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een fiets in de aanbieding....
Je mist wat.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik word niet warm van blond haar en blauwe ogen.
Toe maar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
En mijn neefje heeft bruin haar.Maar ja, bij hem veranderd het misschien nog wel.
ja, best wel jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
precies. Bruin haar met lichte ogen is welwaard.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sowieso donker haar > blond haar.
Omdat het niet natuurlijk is met jouw afkomst?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is het ook. LICHTBLOND.Alleen vinden haar moeder en vader dat wat minder.
Klopt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jeetje zeg, anderen met een andere smaak. Brrr wat raar.
Sommige mensen gaan zich afvragen of haar vader wel daadwerkelijk haar vader is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat het niet natuurlijk is met jouw afkomst?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan zich afvragen of haar vader wel daadwerkelijk haar vader is.
Als je een banaan hebt met perensmaak is dat toch ook raar?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jeetje zeg, anderen met een andere smaak. Brrr wat raar.
wat bazel jij nou weerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:47 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als je een banaan hebt met perensmaak is dat toch ook raar?
Ik ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:47 schreef Etsu het volgende:
Voor de rest vind ik je wel lief hoor, KaaBee. Don't worry.
niet doordenke xDDDDDDDDDDDquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
GETSIE ONGESTELDE WOLKEN HE BAH
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
beter die wolken dan ik xdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
hahahahaha ja kan ik me voostelle xDquote:
Heb je geluk mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al ben ik wel gewoon normaal als ik ongesteld ben.
kankerwolk 1, kankerwolk 2 etzeetra xdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wolk 1, Wolk 2, Wolk 3, Wolk 4 en Wolk 5?
Dan doe je al gek genoeg!!!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al ben ik wel gewoon normaal als ik ongesteld ben.
Oooh dat zech juh tog nieh!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
kankerwolk 1, kankerwolk 2 etzeetra xd
Heb je pech mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MAAR IK BEN NOOIT NORMAAL@!!!!!@#@!!''"!!!!+!-!
bladieblaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:53 schreef Ezell het volgende:
Ik herinner me opeens weer de Engelse podcast over wolken die ik heb beluisterd. Cumulus cloud bla bla bla.
ha ha ha dat zei ik zo-even nog xdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MAAR IK BEN NOOIT NORMAAL@!!!!!@#@!!''"!!!!+!-!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |