Na het klaarkomen is het erg gevoelig inderdaad. Dan is het ook wel een keer mooi geweest om er nog aan zitten te pulken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:34 schreef sweety_77 het volgende:
tja vind het ook wel grappig,, maar vraag me af of meerdere dit hebben:P
Dit is de goden verzoeken he...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:44 schreef sweety_77 het volgende:
okeej gelukkig reageren jullie serieus:)
Ik wel in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:42 schreef Pelikanelul het volgende:
Ik ben altijd gevoelig na de sex. En meestal moet ik dan ook HEEEEEEL veel moeite doen om even lekker te plassen, wat ook wel moet na die tijd.
Volgens mij hebben de meeste jongens dit wel.
Ik drink bier en dan moet ik eerst plassen, en als ik dan geneukt heb moet ik weer plassen...quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:13 schreef Cazano het volgende:
ik heb wel dat als ik ben klaargekomen, ik dan naar de wc moet
geen idee waarom dat zo is, maar heb het nooit als raar beschouwd
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:46 schreef Id_do_her het volgende:
Ik herken mezelf niet in de posts hierboven.
Sterker nog, het klaarkomen is voor mij voorspel! Het plassen erna is voor mij de climax.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:41 schreef baas123 het volgende:
ik vind plassen juist heerlijk na het klaarkomen xd
oooook.. dat is wel weird :squote:Op maandag 22 augustus 2011 13:33 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Sterker nog, het klaarkomen is voor mij voorspel! Het plassen erna is voor mij de climax.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |