Nee, vanaf de grond, terwijl ik op mijn rug lag, met een fiets bovenop me en met een bloedende elleboogquote:
waarom doe je dat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:26 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nee, vanaf de grond, terwijl ik op mijn rug lag, met een fiets bovenop me en met een bloedende elleboog
Goed bekeken!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:29 schreef GimmeGore het volgende:
Omdat ik ondersteboven gefiets werd door een ouwe zak die het te druk had met zijn kleinkind achterop om op het verkeer te letten.
Toen had ik zoiets van: daar moet ik ff mijn fiets voor gooien!
ojah, fijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:29 schreef GimmeGore het volgende:
Omdat ik ondersteboven gefiets werd door een ouwe zak die het te druk had met zijn kleinkind achterop om op het verkeer te letten.
Toen had ik zoiets van: daar moet ik ff mijn fiets voor gooien!
Die dingen moeten ze verbieden, zelfde als die 45KM dingen op de provinciale weg.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:50 schreef rulerofdeath het volgende:
was dat zo een met een elektrische hulpmotor?
je gaat toch niet vreemd ofwel?quote:
waarom?quote:
Oeh die telefoon wil ik ook! Maar ik bel amper, en bij Vodafone moet je echt duur abo nemen wil je S2 kunnen krijgenquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Galaxy S2 in bestelling.
Van Prepaid vodafone naar een Abbo'tje van T-mobile.
Hopen dat het een beetje werkt allemaal.
Ik moet ook nog een paar maanden wachten hoor! Heb nu een Samsung H1, op zich wel redelijk, alleen internetten is soms lastig (sommige sites trekt hij niet)quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:35 schreef GimmeGore het volgende:
Goeiemiddag
Ik wou dat ik al een nieuwe telefoon mocht uitzoeken, maar ja, dat duurt nog wel een paar maanden. Ik heb nu echt een rot ding
Goeie drolquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:58 schreef Sylvana het volgende:
Stil hier.
Ik was ff schijten![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nu een Sony Bestwelnaardeteringssonquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een paar maanden wachten hoor! Heb nu een Samsung H1, op zich wel redelijk, alleen internetten is soms lastig (sommige sites trekt hij niet)
TR GEMACHT !!!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:58 schreef Sylvana het volgende:
Stil hier.
Ik was ff schijten![]()
[ afbeelding ]
Wouter. Alles oké?quote:
Joa, week doormidden hé.quote:
er is niks leuks aan als je telefoon uit zichzelf besluit om mensen te gaan bellen terwijl jij in Brussel zit (en mijn telefoon dus ook)quote:
dondersquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:07 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
er is niks leuks aan als je telefoon uit zichzelf besluit om mensen te gaan bellen terwijl jij in Brussel zit (en mijn telefoon dus ook)
Het ding lag op de hotelkamer, in de kluis, ik zat bij het Europees parlement en tóch had ik 6x iemand gebeld
overdag kan ik nietquote:
dat moet wel lukkenquote:
Jah ik dus ook. En nu kon ik bij een T-mobile abbo voor 30euro in de maand hem er voor 49 euro erbij krijgen. 150bel of sms haal ik niet maar dat boeit niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Galaxy S2 in bestelling.
Van Prepaid vodafone naar een Abbo'tje van T-mobile.
Hopen dat het een beetje werkt allemaal.
Ja het zijn soms een stel idioten. Voel even of je wiel niet loszit ofzo. Je wil niet dat hij kapot loopt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lui dachten nog wel voor me langs te kunnen overstekenvolgende keer ram ik ze met 80, kunnen ze die fietsen uit hun lichamen zagen
Wiel zit vast en ga maandag naar de garage, afspraak is gemaaktquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja het zijn soms een stel idioten. Voel even of je wiel niet loszit ofzo. Je wil niet dat hij kapot loopt.
Ik weet het niet, maandag hoor ik meerquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:45 schreef rulerofdeath het volgende:
Is je band geslipt? Misschien heb je een vlak stuk op je band
hihi ik krijg ook nooit genoeg van jou hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:46 schreef Sylvana het volgende:
Goedemiddag
Uiteindelijk is mijn "drol" zo geworden
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je toch wel wat meer gemaakt heb van die bolus, dan 3 stuksquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:46 schreef Sylvana het volgende:
Goedemiddag
[ afbeelding ]
Voorlopig vakantiebaan, maar hopelijk voor vast als het bevaltquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
waar?? en voor vaste of vakantiebaan?
Haha ja, heb er gisteren 15 gemaakt en rest van het deeg ligt in de vriezerquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:19 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je toch wel wat meer gemaakt heb van die bolus, dan 3 stuks
Negeer mij maarquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha ja, heb er gisteren 15 gemaakt en rest van het deeg ligt in de vriezer
haakon, succes met je sollicitatiegesprek
Tuurlijkquote:
wat voor geluid hoor je dan?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maandag hoor ik meer
succes. waar?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:43 schreef GimmeGore het volgende:
Succes!
Ik ga straks voor het eerst in bijna een jaar weer werken
vlak stuk? gaat wel overquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godvergeten kutbejaardenvan 80 naar 0 in +/- 40 meter.. nu een fucking raar geluid bij m'n linker voorwiel
Je hebt allemaal troep in je kitranden!quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:46 schreef Sylvana het volgende:
Goedemiddag
[ afbeelding ]
Dat dacht ik gisteren dus ook, ik hou het er maar op dat het door de vakantie tijd komt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar zijn de dagen heen toen we topics hier binnen een dag vol lulden?
quote:
Hoiquote:
Netjes, waar gepakt?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:44 schreef haakon het volgende:
Godver m'n eerste boete binnen voor te hard rijden
quote:
kameraden komen vanavond film kijken, Grolsch (2.5 Lemon) ligt al koudquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
.
Eigenlijk is het al heel lang tijd voor bier!
Goed bezig, ga na weken van afwezigheid maar weer eens richting het Café, druk tijd dacht ik zo maarquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:30 schreef ReMcOrE het volgende:
kameraden komen vanavond film kijken, Grolsch (2.5 Lemon) ligt al koud
Ik ga zo hardlopen, daarna heb ik er wel een paar verdient!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kameraden komen vanavond film kijken, Grolsch (2.5 Lemon) ligt al koud
Kjel sportiefquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:42 schreef haakon het volgende:
Ik ga zo hardlopen, daarna heb ik er wel een paar verdient!
Terug! Ipv rugby training.. Ben kapot jonge.quote:
Moet ook maar druk weer beginnen, seizoen begint zo weerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:29 schreef haakon het volgende:
Terug! Ipv rugby training.. Ben kapot jonge.
Ff paar keer opdrukken en sit-ups, douchen en dan film kijken en pils!
Bekende gezichtenquote:
Als mijn ma zoiets doet moet ze min. een week de kruipruimte in..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:46 schreef rulerofdeath het volgende:
godver. gooit m'n ma zo m'n leren hoed in een hoekje in de kast. ben d'r nu redelijk op tijd bij maar anders heb ik dat ding voort weer in de kreukels liggen
Ik zit Grand Theft Auto te spelenquote:
Wat een etappe vandaag zeg!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, Tour 2011 Vive le velo kijken (Avondettape van de Belgen)
Ja, iddquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:06 schreef haakon het volgende:
[..]
Wat een etappe vandaag zeg!
Helaas weinig van gezien, maar de samenvatting en op de radio klonk het echt, ECHT heeuuul spectaculair!
Nu slapen
uhhh..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er eenachter zette?
nogal jaquote:Op zondag 24 juli 2011 11:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De tering
Wat een deprimerend weertje
In Frankrijk was het prima weer, maar daar ben ik niet meerquote:Op zondag 24 juli 2011 12:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In Frankrijk ook ja?
Hier ook echt al weken
Ahh oké.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:07 schreef norich het volgende:
[..]
In Frankrijk was het prima weer, maar daar ben ik niet meer
Whehehehe. Mijn broertje (van 9) haat ajaxquote:Op zondag 24 juli 2011 12:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jongetje bij de opendag van Heracles
"ik haat fc twente"
Haters gonna hatequote:Op zondag 24 juli 2011 12:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
"ik haat fc twente"
En dan niet eens snappen wat Haten betekend laat staan wat 'clubliefde' is.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
"ik haat fc twente"
Mensen die voor meerdere clubs zijnquote:Op zondag 24 juli 2011 13:20 schreef Redbaron het volgende:
Menschen die maar oog hebben voor een club
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mensen die niet kunnen voetballen
oh kut..
quote:Op zondag 24 juli 2011 13:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Even een raadsel he....
Het is rood en heeft geen opendag ?
Een hamerquote:Op zondag 24 juli 2011 18:40 schreef Panzerknacker666 het volgende:
weet iemand hier iets over het verwijderen van een beveiliging op een usb-stick?
of andere pech en dan laterquote:Op zondag 24 juli 2011 21:40 schreef Redbaron het volgende:
Bedtijd
Hopelijk tot volgende week, met pech sneller
Jonguh.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo veel wiet roken!
Ja.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jonguh.
Met je vooroordelen.
Enzo.
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:31 schreef Redbaron het volgende:
Vanmorgen bericht gekregen dat mijn nicht vannacht is overleden na een zeer kort ziekbed..
Een half jaar geleden is bij haar kanker geconstateerd en vannacht heeft ze de strijd ertegen verloren. Ze laat 3 kinderen achter![]()
ff van mn stuk hierdoor
Het spijt me dat te horen. Gecondoleerd man.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:31 schreef Redbaron het volgende:
Vanmorgen bericht gekregen dat mijn nicht vannacht is overleden na een zeer kort ziekbed..
Een half jaar geleden is bij haar kanker geconstateerd en vannacht heeft ze de strijd ertegen verloren. Ze laat 3 kinderen achter![]()
ff van mn stuk hierdoor
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering wat een faaldag vandaag
- Gemeente Hulst bellen voor ID-kaartverlenging: "Die moet u zelf ook weer ophalen, meneer"
Die moet je toch altijd persoonlijk ophalen?
- Naar de gemeente hier voor een "stortpas" om zooi weg te brengen: "alleen 's ochtends, meneer"
Eerst op internet tijden kijken, het gaat om ambtenaren he, die werken niet zoveel
- Naar de tweedehandszaak waar ik m'n bankje heb gekocht om te kijken of die kerel wat van me wil kopen: zaak opgedoekt.
Kan gebeuren
Mja, maar ik hoopte dat ik m'n pa of ma kon machtigen om dat ding voor me op te halen, aangezien pa hier over een weekje weer isquote:
Ok dan is het gewoon uitermate kut ja.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, maar ik hoopte dat ik m'n pa of ma kon machtigen om dat ding voor me op te halen, aangezien pa hier over een weekje weer is
Op de website stond dat het gemeentehuis van 9 tot 16 open is, niet gespecificeerd qua balie zegmaarBurgerzaken is dus alleen 's ochtends open, en dan schijnbaar ook alleen van 9 tot 11.
Kan gebeuren idd, maar heb toch weer een kleine 45 min voor nop gereden
Gecondoleerd manquote:Op maandag 25 juli 2011 12:31 schreef Redbaron het volgende:
ff van mn stuk hierdoor
langquote:Op maandag 25 juli 2011 16:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
hoelang gaan we eigenlijk nog over deze topic doen?
Ikquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nog mensen die woensdag mee willen voetballen?
gecondoleerdquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:15 schreef Redbaron het volgende:
Tnx voor de reacties mensen!
Ik sta nu nog in DK maar zodra ik geladen ben kan ik richting Enschede en kan dus naar de begrafenis..
Onmeunige zoepkever!!quote:Op maandag 25 juli 2011 17:43 schreef haakon het volgende:
moin!
Woensdag voetballen? Volgens mij kan ik wel! Waar en wanneer?
Gecondoleerd Bas
Nu woensdag ? Waar enzoquote:Op maandag 25 juli 2011 17:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens willen we woensdag gaan voetballen
Nog meer vrijwilligers?
hehe ik was ook wel in de Delle zondag. Ook goed dik, had hele dag al gezopen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:28 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Onmeunige zoepkever!!
Bruins was lachen kearl!![]()
Nijverdal. ik ga met de auto of ik word opgepikt van het station. ik kan je eventueel wel oppikken in Almelo?quote:
Slet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nijverdal. ik ga met de auto of ik word opgepikt van achter het station. ik kan je eventueel wel oppikken in Almelo?
's middags of 's avonds? Ik heb 's avonds training met het 1e.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nijverdal. ik ga met de auto of ik word opgepikt van het station. ik kan je eventueel wel oppikken in Almelo?
quote:
Savonds. dus helaasquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:46 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
's middags of 's avonds? Ik heb 's avonds training met het 1e.
welk onderdeel?quote:
Die staaf in het midden is dat een dildo, of zit er ergens een stekker dat ie ook nog gaat trillen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
links is koppeling, midden is rem en rechts is gas geven
wat heb je er mee?quote:
TUUT!quote:
Arbeit, dus nee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nog mensen die woensdag mee willen voetballen?
werk jij 's avonds?quote:
dan moet ik wel weten hoe laat en waar.quote:
david, jeffrey, ik en dan jij eventueel. we willen gaan voetballen in nijverdal .of is dat te ver voor jou?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan moet ik wel weten hoe laat en waar.
wie doen er nog meer mee?
niks is te ver voor mijquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
david, jeffrey, ik en dan jij eventueel. we willen gaan voetballen in nijverdal .of is dat te ver voor jou?
en het moet wel redelijk weer zijn.
maar m'n kisten zijn kapotquote:
quote:
ow, das bij Henrike in de buurtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
We willen gaan ballen bij SVVN.
Wat voor maat heb je?
Uhu, ik kan 3 man meenemen met de auto van het station, mocht het nodig zijn.quote:
Je weet waar je moet zijn?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik kom morgen met de auto david, met machiel ?
Okeuj. Dan zal ik zorgen dat ik om 19:25 ook van huis gaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben om half 8 in nijverdal. ik moet eerst machiel ophalen.
ok.:) regel jij het met jeffrey?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Okeuj. Dan zal ik zorgen dat ik om 19:25 ook van huis ga
Zal hem er eens op aanspreken als 'ie online isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |