Nee, vanaf de grond, terwijl ik op mijn rug lag, met een fiets bovenop me en met een bloedende elleboogquote:
waarom doe je dat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:26 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nee, vanaf de grond, terwijl ik op mijn rug lag, met een fiets bovenop me en met een bloedende elleboog
Goed bekeken!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:29 schreef GimmeGore het volgende:
Omdat ik ondersteboven gefiets werd door een ouwe zak die het te druk had met zijn kleinkind achterop om op het verkeer te letten.
Toen had ik zoiets van: daar moet ik ff mijn fiets voor gooien!
ojah, fijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:29 schreef GimmeGore het volgende:
Omdat ik ondersteboven gefiets werd door een ouwe zak die het te druk had met zijn kleinkind achterop om op het verkeer te letten.
Toen had ik zoiets van: daar moet ik ff mijn fiets voor gooien!
Die dingen moeten ze verbieden, zelfde als die 45KM dingen op de provinciale weg.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:50 schreef rulerofdeath het volgende:
was dat zo een met een elektrische hulpmotor?
je gaat toch niet vreemd ofwel?quote:
waarom?quote:
Oeh die telefoon wil ik ook! Maar ik bel amper, en bij Vodafone moet je echt duur abo nemen wil je S2 kunnen krijgenquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Galaxy S2 in bestelling.
Van Prepaid vodafone naar een Abbo'tje van T-mobile.
Hopen dat het een beetje werkt allemaal.
Ik moet ook nog een paar maanden wachten hoor! Heb nu een Samsung H1, op zich wel redelijk, alleen internetten is soms lastig (sommige sites trekt hij niet)quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:35 schreef GimmeGore het volgende:
Goeiemiddag
Ik wou dat ik al een nieuwe telefoon mocht uitzoeken, maar ja, dat duurt nog wel een paar maanden. Ik heb nu echt een rot ding
Goeie drolquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:58 schreef Sylvana het volgende:
Stil hier.
Ik was ff schijten![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nu een Sony Bestwelnaardeteringssonquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een paar maanden wachten hoor! Heb nu een Samsung H1, op zich wel redelijk, alleen internetten is soms lastig (sommige sites trekt hij niet)
TR GEMACHT !!!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:58 schreef Sylvana het volgende:
Stil hier.
Ik was ff schijten![]()
[ afbeelding ]
Wouter. Alles oké?quote:
Joa, week doormidden hé.quote:
er is niks leuks aan als je telefoon uit zichzelf besluit om mensen te gaan bellen terwijl jij in Brussel zit (en mijn telefoon dus ook)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |