het bod was over het minimumbod, zegt TS.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:19 schreef TDJNL2006 het volgende:
Dat betekend bij BVA niet automatisch dat je hem gewonnen hebt.
Bij BVA kan je als aanbieder ook een minimale prijs opgeven. Het startbod is altijd lager dan de opgegeven minimale prijs om het bieden te motiveren. Ligt jouw bod net onder de opgegeven minimale prijs zal BVA contact opnemen met de verkoper om te overleggen of deze de koop wil "gunnen".
Morgen zal je hier waarschijnlijk wel een mailtje over kunnen verwachten (positief of negatief bericht).
Krasjes, deukjes en technische mankementen worden allemaal netjes beschreven in de 'advertentie'.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:02 schreef vinnieboy het volgende:
Ja het is bindend. Zie hun voorwaarde. Wel link een auto ongezien kopen
Weet ik, maar dat zegt nog niets over de technische staat van de autoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:56 schreef Anne het volgende:
Leuke Jaguar stond er tussen.
[..]
Krasjes, deukjes en technische mankementen worden allemaal netjes beschreven in de 'advertentie'.
toevallig, ik zag gisteren dit topicquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:56 schreef Anne het volgende:
Leuke Jaguar stond er tussen.
[..]
Krasjes, deukjes en technische mankementen worden allemaal netjes beschreven in de 'advertentie'.
Technische mankementen zeggen niets over de technische staat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:18 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat zegt nog niets over de technische staat van de auto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |