abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103615359
Ik hoop nog het meeste op een uitgebreide finale aflevering waarin dit keer eens àlle hints en streken worden uitgelegd ipv maar een stuk of 5...
Een pagina op de website waar alles aan het eind op komt is ook prima, maar leg iig eens wat meer uit dan alleen maar wat voor de hand liggende zaken die iedereen al van een km afstand had gezien.
pi_103615430
Ja inderdaad, dat viel me afgelopen keer ook zwaar tegen. Maar dat komt denk ik ook wel omdat Patrick niet keiveel heeft hoeven mollen dankzij Art en er dus weinig was om te laten zien...
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_103615497
Van mij mogen er zo weer ON in. Al die C artiesten die dit gebruiken om hun carrière nieuw leven in te blazen komen mijn neus uit. Datzelfde geldt voor Expeditie Robinsson, daar zie ik ook liever de voor mij onbekende Belgen. Maar goed, dat is persoonlijk.

Ik zie wel weer uit naar het nieuwe seizoen!
pi_103615981
Krijgen die BNers eigenlijk betaald voor het meedoen aan het programma?
Ze zijn immers aan de ene kant wel hun vak aan het uitoefenen. Maar aan de andere kant gaat eigenlijk wel tegen het programma in om deelnemers te betalen.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:21:39 #130
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_103617486
Ik denk dat onkosten(onderdak, 3 grote maaltijden per dag, vliegtickets) betaald worden door Avro. Maar ja, er wordt wel weer bepaald waar ze slapen en wat ze eten. Degene die de mol is mag de hele rit uitzitten en de winnaar krijgt de prijzenpot. En ze hoeven niet te acteren, maar mogen zichzelf zijn.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_103621307
Wie is de mol! *O* Ik heb hier echt zo'n zin in! Ik hou van dit programma.

Ik hoop trouwens dat er dit jaar weer echt een mol is, in plaats van een mol die alleen maar leunt op nepmollen en verder niets doet. Dat vond ik vooral de afgelopen twee jaar heel erg vervelend. Toen hadden sommige kandidaten veel meer gemold dan de mol zelf en dat haalt het hele programma gewoon naar beneden. Ik hoop echt dat er dit jaar weer een mol is die heel slinks te werk gaat en allemaal leuke creatieve sabotages uitvoert.
Ik snap het ook niet echt; als je de mol bent en je hebt de starring role, en je heb volledige toestemming om alles te verkloten, dan wil je je toch ook uitleven? Ik zou het wel weten hoor, als ik de mol zou zijn... :P

Van de deelnemers ken ik er eigenlijk best wel veel; meer dan andere jaren. Ik ken: Hadewych, Dio, Maarten, Annemarie, William, Marion en Marit. Ik ken dus alleen Liesbeth, Frits en Tim niet. Best wel veel dus, in tegenstelling tot vorig jaar waarin ik bijna niemand kende :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_103623500
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 10:30 schreef SwiffMeister het volgende:
Ze zijn immers aan de ene kant wel hun vak aan het uitoefenen. Maar aan de andere kant gaat eigenlijk wel tegen het programma in om deelnemers te betalen.
Bij Expeditie Robinson krijgen ze geld; hoe langer ze er inzitten, hoe hoger de vergoeding.
Maar dat is natuurlijk op de commerciële dus misschien dat WIDM daarvan afwijkt. Maar het zou me dus niet verbazen als ze geld krijgen.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_103625148
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:15 schreef Aoibhin het volgende:
Wie is de mol! *O* Ik heb hier echt zo'n zin in! Ik hou van dit programma.

Ik hoop trouwens dat er dit jaar weer echt een mol is, in plaats van een mol die alleen maar leunt op nepmollen en verder niets doet. Dat vond ik vooral de afgelopen twee jaar heel erg vervelend. Toen hadden sommige kandidaten veel meer gemold dan de mol zelf en dat haalt het hele programma gewoon naar beneden. Ik hoop echt dat er dit jaar weer een mol is die heel slinks te werk gaat en allemaal leuke creatieve sabotages uitvoert.
Ik snap het ook niet echt; als je de mol bent en je hebt de starring role, en je heb volledige toestemming om alles te verkloten, dan wil je je toch ook uitleven? Ik zou het wel weten hoor, als ik de mol zou zijn... :P

Van de deelnemers ken ik er eigenlijk best wel veel; meer dan andere jaren. Ik ken: Hadewych, Dio, Maarten, Annemarie, William, Marion en Marit. Ik ken dus alleen Liesbeth, Frits en Tim niet. Best wel veel dus, in tegenstelling tot vorig jaar waarin ik bijna niemand kende :)
Mja het punt is denk ik een beetje dat je wel alles mag verkloten, maar dit wel stiekem wilt doen en dat als de rest gaat nepmollen, er soms heel weinig echt meer te mollen valt zonder dat het opvalt.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_103632675
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:15 schreef Aoibhin het volgende:
Jah vorige 2 jaar was de ontknoping teleurstellend -.- Daar is de mol meer bezig met onverdacht zijn dan te doen wat hij/zij eigenlijk moet doen

quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 10:30 schreef SwiffMeister het volgende:
Nee ze worden niet betaald, maar vrijwel elke BNer doet het omdat hij/zij het leuk vindt en sommigen doen het ook voor de aandacht/naamsbekendheid, dus ze krijgen er iets voor terug waar ze meer aan hebben dan geld
  donderdag 27 oktober 2011 @ 22:19:32 #135
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_103646713
quote:
Wie is de Mol? wordt vanaf 5 januari 2012 elke donderdagavond om 20:30 uur uitgezonden op Ned.1
Ik dacht dat het binnenkort op tv zou zijn. Duurt het toch best wel lang. -O-
  donderdag 27 oktober 2011 @ 22:28:09 #136
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_103647265
Ijsland O+
Alleen daarom al ga ik kijken :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 23:20:36 #137
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_103650536
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Ik dacht dat het binnenkort op tv zou zijn. Duurt het toch best wel lang. -O-
Volgens mij is het de laatste jaren altijd vanaf de eerste week in januari :Y
吴 曼 迪
  donderdag 27 oktober 2011 @ 23:32:57 #138
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_103651191
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 23:20 schreef megamandy het volgende:

[..]

Volgens mij is het de laatste jaren altijd vanaf de eerste week in januari :Y
Door al die promo's, trailer, interviews, televizier-gedoe, heb ik er weer echt zin in.
  zondag 30 oktober 2011 @ 22:23:26 #139
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_103765503
Is het al wel zeker dat het IJsland wordt?
kloep kloep
  zondag 30 oktober 2011 @ 22:33:57 #140
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_103766268
Zo goed als zeker :Y
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  zondag 30 oktober 2011 @ 22:38:57 #141
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_103766637
Maar ze kunnen nog wel later verkassen naar een ander land.
  zondag 30 oktober 2011 @ 23:36:57 #142
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_103769945
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 22:38 schreef jcdragon het volgende:
Maar ze kunnen nog wel later verkassen naar een ander land.
Ik gok dat dat wel gaat gebeuren.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  maandag 31 oktober 2011 @ 07:33:57 #143
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_103774686
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef Borizzz het volgende:
Is het al wel zeker dat het IJsland wordt?
Die trailer is 100% IJsland :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 10 november 2011 @ 07:27:51 #144
128056 MrManiak
pi_104191440
Het is dus officieel bekendgemaakt dat Art Rooijakkers gaat presenteren. Hij legt dit uit in de Metro van vandaag. Uit het interview is verder op te maken dat:

- hij is geboekt voor een tweede widm (maar hij wist niet te vertellen of er nog een tweede seizoen komt. Uit het interview met De Jong hierboven doet de bedenker enigszins uit de doeken dat er wel een volgend seizoen komt)
- er geen opdracht op schiphol is
- de sfeer van het programma is anders dan voorgaande seizoenen
- de opening is zeer spectaculair, volgens Art.

Ik weet nog niet precies wat ik er van moet denken...Zoals ik al sinds de lek van mening ben is Art in mijn opinie te jong. De andere presentatoren (en presentatrice) waren als een vader (of moeder) voor de kandidaten, ik denk niet dat Rooijakkers het in zich heeft om dit rollenpatroon te vervullen.

[ Bericht 17% gewijzigd door MrManiak op 10-11-2011 07:33:12 ]
Mijn (inte)r(e)views!
  donderdag 10 november 2011 @ 07:49:42 #145
128056 MrManiak
pi_104191566
Mijn (inte)r(e)views!
pi_104192330
Maar ach, eerst even afwachten hoe hij het doet. Hij heeft ook Peking Express gepresenteerd toch?
pi_104193702
Vind het ook maar niks.. :N
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator donderdag 10 november 2011 @ 10:25:44 #149
42184 crew  DaMart
pi_104194094
Art als presentator van WIDM -O-.

Erg jammer dat Pieter-Jan het niet meer doet en doe anders iemand die niet heeft meegedaan... nu komen de grootste molacties straks van de presentator van het programma :').
  donderdag 10 november 2011 @ 10:27:26 #150
302853 themole
graaft totaal door.
pi_104194142
Mijn Pieter-Jan wat doe je. ;(
Niet altijd serieus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')