Bij Expeditie Robinson krijgen ze geld; hoe langer ze er inzitten, hoe hoger de vergoeding.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:30 schreef SwiffMeister het volgende:
Krijgen die BNers eigenlijk betaald voor het meedoen aan het programma?
Ze zijn immers aan de ene kant wel hun vak aan het uitoefenen. Maar aan de andere kant gaat eigenlijk wel tegen het programma in om deelnemers te betalen.
Mja het punt is denk ik een beetje dat je wel alles mag verkloten, maar dit wel stiekem wilt doen en dat als de rest gaat nepmollen, er soms heel weinig echt meer te mollen valt zonder dat het opvalt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:15 schreef Aoibhin het volgende:
Wie is de mol!Ik heb hier echt zo'n zin in! Ik hou van dit programma.
Ik hoop trouwens dat er dit jaar weer echt een mol is, in plaats van een mol die alleen maar leunt op nepmollen en verder niets doet. Dat vond ik vooral de afgelopen twee jaar heel erg vervelend. Toen hadden sommige kandidaten veel meer gemold dan de mol zelf en dat haalt het hele programma gewoon naar beneden. Ik hoop echt dat er dit jaar weer een mol is die heel slinks te werk gaat en allemaal leuke creatieve sabotages uitvoert.
Ik snap het ook niet echt; als je de mol bent en je hebt de starring role, en je heb volledige toestemming om alles te verkloten, dan wil je je toch ook uitleven? Ik zou het wel weten hoor, als ik de mol zou zijn...![]()
Van de deelnemers ken ik er eigenlijk best wel veel; meer dan andere jaren. Ik ken: Hadewych, Dio, Maarten, Annemarie, William, Marion en Marit. Ik ken dus alleen Liesbeth, Frits en Tim niet. Best wel veel dus, in tegenstelling tot vorig jaar waarin ik bijna niemand kende
Jah vorige 2 jaar was de ontknoping teleurstellend -.- Daar is de mol meer bezig met onverdacht zijn dan te doen wat hij/zij eigenlijk moet doenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoop trouwens dat er dit jaar weer echt een mol is, in plaats van een mol die alleen maar leunt op nepmollen en verder niets doet. Dat vond ik vooral de afgelopen twee jaar heel erg vervelend. Toen hadden sommige kandidaten veel meer gemold dan de mol zelf en dat haalt het hele programma gewoon naar beneden. Ik hoop echt dat er dit jaar weer een mol is die heel slinks te werk gaat en allemaal leuke creatieve sabotages uitvoert.
Nee ze worden niet betaald, maar vrijwel elke BNer doet het omdat hij/zij het leuk vindt en sommigen doen het ook voor de aandacht/naamsbekendheid, dus ze krijgen er iets voor terug waar ze meer aan hebben dan geldquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:30 schreef SwiffMeister het volgende:
Krijgen die BNers eigenlijk betaald voor het meedoen aan het programma?
Ze zijn immers aan de ene kant wel hun vak aan het uitoefenen. Maar aan de andere kant gaat eigenlijk wel tegen het programma in om deelnemers te betalen.
Ik dacht dat het binnenkort op tv zou zijn. Duurt het toch best wel lang.quote:Wie is de Mol? wordt vanaf 5 januari 2012 elke donderdagavond om 20:30 uur uitgezonden op Ned.1
Volgens mij is het de laatste jaren altijd vanaf de eerste week in januariquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik dacht dat het binnenkort op tv zou zijn. Duurt het toch best wel lang.
Door al die promo's, trailer, interviews, televizier-gedoe, heb ik er weer echt zin in.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij is het de laatste jaren altijd vanaf de eerste week in januari
Ik gok dat dat wel gaat gebeuren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:38 schreef jcdragon het volgende:
Maar ze kunnen nog wel later verkassen naar een ander land.
Die trailer is 100% IJslandquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef Borizzz het volgende:
Is het al wel zeker dat het IJsland wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |