WAS HET MAAR ZO SIMPELquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Leer gewoon ff en haal het in een keer klaar.
Het blijkt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een brevet van onvermogen.
Dat is echt simpel schattie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, ik moet ook m'n theorie halen.
Daar kom ik donderdag dan wel achter.quote:
Als je leert.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar kom ik donderdag dan wel achter.
Joh ik heb het in 2 dagen erin gestampt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, daar zit dus het probleem.
Hmm, vandaag ben ik eigenlijk begonnen en ik heb morgen nog. Dan moet het mij dus eigenlijk ook lukken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Joh ik heb het in 2 dagen erin gestampt.
Doe oefenexamens, dat helpt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hmm, vandaag ben ik eigenlijk begonnen en ik heb morgen nog. Dan moet het mij dus eigenlijk ook lukken.
Eerst even het boek lezen en daarna ga ik oefenexamens doen.quote:
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:53 schreef Dastan het volgende:
Zo toch maar eens wat gaan leren dan.![]()
Pfff.
O ja. Helemaal vergeten waar dat voor stond. Maar ja, het moet wel even.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat je een deelnemer van de SOG SC bent geworden.
Bericht van de ouders van R_R:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://cobysantos.com/
geile shit johhhh
hoe vaak seksen jullie nou nog?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bericht van de ouders van R_R:
R_R ligt hier op de grond spastische bewegingen te maken met kwijl uit zijn mond. We willen je via deze weg bedanken dat je ons verlost hebt van dat kutkind.
Met vriendelijke groeten,
de ouders van R_R.
Valt jou uberhaupt nog wat bij te leren danquote:
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Valt jou uberhaupt nog wat bij te leren dan!
Jij weet toch alles al.
Ongepaste vraag, derhalve geen antwoord.quote:
Ah dat lukt je welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
O ja. Helemaal vergeten waar dat voor stond. Maar ja, het moet wel even.
In ieder geval de dagen van de week en de getallen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bericht van de ouders van R_R:
R_R ligt hier op de grond spastische bewegingen te maken met kwijl uit zijn mond. We willen je via deze weg bedanken dat je ons verlost hebt van dat kutkind.
Met vriendelijke groeten,
de ouders van R_R.
Ow. Nooit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ongepaste vraag, derhalve geen antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |