Ik vrees dat Noord Koreanen die gepakt worden nog flink wat harder worden aangepakt...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:21 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dat lijken me echt propagandafilmpjes.
Ik Noord Korea krijg je tenminste de nodige hersenspoeling. Ignorance is bliss.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:25 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Mhaw ik zou toch liever in Noord-Korea wonen dan in een of ander pauper land in Afrika.
Beter gezegt het is een propagandafilmpje, want ze gaan dat echt niet filmen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:21 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Dat lijken me echt propagandafilmpjes.
Kunnen ze niet eens. #fail.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:49 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Beter gezegt het is een propagandafilmpje, want ze gaan dat echt niet filmen.
zielepietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:25 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Mhaw ik zou toch liever in Noord-Korea wonen dan in een of ander pauper land in Afrika.
Ik zou ook niet in Afrika willen wonenquote:
ik welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zou ook niet in Afrika willen wonen
Ben in heel wat landen geweest en daar kun je van alles foto's maken, wat je maar wilt, zonder begeleidersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:00 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]Wanneer vertrek je? Wel naar naar pauper landen in Afrika zoals Zimbabwe, Somalië gaan.
Je maar jij zei dat je wel in een pauper land in Afrika wilde wonen. Dus wanneer emigreer je naar Zimbabwe of Somalië?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ben in heel wat landen geweest en daar kun je van alles foto's maken, wat je maar wilt
In Afrika, niet in pauperlanden met een absolute dictator zonder democratie als Zimbabwe of Noord-Koreaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:10 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Je maar jij zei dat je wel in een pauper land in Afrika wilde wonen. Dus wanneer emigreer je naar Zimbabwe of Somalië?
Ik zei:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
In Afrika, niet in pauperlanden als Zimbabwe of Noord-Korea
Angola heeft een economische groei van 12%
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:01 schreef VladimirPoetin het volgende:
Hulp van de VS naar NK
http://af.reuters.com/art(...)dAFN1E77H19L20110818
Ja liever in Noord Korea dan in CUBA , Iran of Venezuela??quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:14 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Ik zei:
Nou.... nee. Doe mij dan toch echt maar een mooi huisje langs de kust van Namibië of zo.....als de keuze ligt tussen ergens in Afrika en Noord-Korea.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:25 schreef VladimirPoetin het volgende:
Toevallig ga ik in November naar Mozambique, voor zes weken, ga je mee of mag je niet van Ome Kim??quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:14 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Ik zei:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |