Yup, alleen hebben ze al wel twee keer op 2000 meter gezeten. Wel een afdaling van ruim 40km.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:19 schreef SportmanNR1 het volgende:
Ben benieuwd. Finale lijkt op het kaartje gelijk aan die van vandaag.
Gemiddeld 9,1% naar zo'n hoogte. Dat zou dan waarschijnlijk een van de zwaarste bergen van de laatste 20 jaar zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:09 schreef Gitank2 het volgende:
Hopelijk een herhaling van vandaag, maar dan Samuel Sanchez ouderwets in de afdaling.
Oja: Bij Fenestrelle ligt nog een legendarische klim, hadden ze ook eens kunnen opnemen in de Tour
Daarom is Contador mijn favoriet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:30 schreef Panthera. het volgende:
Andy Schleck op ITV: Mijn vorm is goed, een parcours als deze hoort niet in de Tour thuis, mensen kijken niet graag naar dit soort afdalingen.
Nee, dit is geen grap...
He hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:26 schreef Ericr het volgende:
Mollema schijnt al een aanval gepland te hebben, Farm Frites schijnt ook weer in het wielrennen te stappen.
Serieus? wat een whinerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:30 schreef Panthera. het volgende:
Andy Schleck op ITV: Mijn vorm is goed, een parcours als deze hoort niet in de Tour thuis, mensen kijken niet graag naar dit soort afdalingen.
Nee, dit is geen grap...
Johan Derksen zou zeggen dat zo'n juffrouw dan maar niet aan de tour moet meedoenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:30 schreef Panthera. het volgende:
Nee, dit is geen grap...
Lolquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:26 schreef Ericr het volgende:
Mollema schijnt al een aanval gepland te hebben, Farm Frites schijnt ook weer in het wielrennen te stappen.
Zat dit jaar (en in 2005 in een prachtige etappe) in de Giroquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:30 schreef Nator het volgende:
[..]
Gemiddeld 9,1% naar zo'n hoogte. Dat zou dan waarschijnlijk een van de zwaarste bergen van de laatste 20 jaar zijn.
In die 40km kan er nog heel veel worden goed gemaakt door ploegen die op achterstand zitten... Als het een finale zoals vandaag gaat worden (dus Evans Sammy en Contador vooruit) dan kan je er de donder op zeggen dat Leopard, Europcar en Lampre vol op kop gaan trappen om dat gat te dichten. Misschien dat er zelfs nog wel een verdwaalde sprinter mee de bergen is over gekomen en dat die ploeg(en) ook nog voor hun kansen gaan rijden. Ik veracht dan ook minder actie dan vandaag, maar kan ngo steeds fraai wordenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:25 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Yup, alleen hebben ze al wel twee keer op 2000 meter gezeten. Wel een afdaling van ruim 40km.
Ben ik gek of zie ik gewoon eenzelfde soort finish als vandaag?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:34 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
In die 40km kan er nog heel veel worden goed gemaakt door ploegen die op achterstand zitten... Als het een finale zoals vandaag gaat worden (dus Evans Sammy en Contador vooruit) dan kan je er de donder op zeggen dat Leopard, Europcar en Lampre vol op kop gaan trappen om dat gat te dichten. Misschien dat er zelfs nog wel een verdwaalde sprinter mee de bergen is over gekomen en dat die ploeg(en) ook nog voor hun kansen gaan rijden. Ik veracht dan ook minder actie dan vandaag, maar kan ngo steeds fraai worden
Maar Derksen heeft dan ook verdomde weinig kijk op wielrennen als ik hem zo hoor af en toequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:32 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Johan Derksen zou zeggen dat zo'n juffrouw dan maar niet aan de tour moet meedoen
minder lang toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:35 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ben ik gek of zie ik gewoon eenzelfde soort finish als vandaag?
Dat laatste colletje kan nog wel eens zeuren worden inderdaad; ik doelde meer op de col die ervoor zitquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:35 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ben ik gek of zie ik gewoon eenzelfde soort finish als vandaag?
Ik weet niet hoe de klim van vandaag ivm die van morgen is; alleen op papier, maar kent iemand de klim van morgen iets uitgebreider?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |