Wordt gesproken dat Langeveld en Weening erheen gaanquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:10 schreef tralalala het volgende:
Kan iemand twitteren of ze vanuit de commentaarpositie sneeuw kunnen zien liggen op de bergtoppen
Omdat ze proberen weg te rijden? Ja, je wordt inderdaad heel hard uitgelachen als je probeert naar de kopgroep te rijden...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou weer mee zeggen gast?
Die drie zijn het lachertje van de dag.
Vanuit Gap zie je weinig bergtoppen, en zeker niet als het regent.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:10 schreef tralalala het volgende:
Kan iemand twitteren of ze vanuit de commentaarpositie sneeuw kunnen zien liggen op de bergtoppen
En Jens Mouris, Matthew Goss en David Millar. Maar het blijven natuurlijk geruchten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Wordt gesproken dat Langeveld en Weening erheen gaan
Michel besprak juist de tourbus, die op zich al blijk gaf van veel geld en ambitie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:12 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
En Jens Mouris, Matthew Goss en David Millar. Maar het blijven natuurlijk geruchten.
Ben jij Belg?quote:
kijk zelf ff op twitter en je ziet de sneeuwschuivers de weg schoon maken voor morgenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:10 schreef tralalala het volgende:
Als je de hele tijd vooraan zit te proberen weg te rijden en dan wordt geringeloord door 10 gasten die wél op zitten te letten en dan kilometers lang nog behoorlijk hard die kansloze achtervolging zit te voeren terwijl je een dag voor de Alpen bent waar je eventueel wat wilde laten zien, vind ik het een faal eersteklas.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:10 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Omdat ze proberen weg te rijden? Ja, je wordt inderdaad heel hard uitgelachen als je probeert naar de kopgroep te rijden...
Da's zeker da, nen echte.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ben jij Belg?
edit
zijde gij van belgie
En als hij 't gat op pakweg 2 minuten wist te houden en op de col er naartoe kon springen was hij de held van de dag....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Als je de hele tijd vooraan zit te proberen weg te rijden en dan wordt geringeloord door 10 gasten die wél op zitten te letten en dan kilometers lang nog behoorlijk hard die kansloze achtervolging zit te voeren terwijl je een dag voor de Alpen bent waar je eventueel wat wilde laten zien, vind ik het een faal eersteklas.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:05 schreef Szura het volgende:
Kan het peloton Mollema weer gaan uitlachen
Als als als, dat telt niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:15 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
En als hij 't gat op pakweg 2 minuten wist te houden en op de col er naartoe kon springen was hij de held van de dag....
neen, wel 9lives maar dat is voor gamers en heeft een kutlayout ...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:15 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zeker en vast dus. Hebben ze daar geen FOK?
Ik hoop het ook, maar het zal wel weer niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:15 schreef TUFKAL het volgende:
Saai. Ik hoop stiekem op wat vuurwerk in t peleton van een topper.
Kan je vergeten... op zo'n klein colletje wordt 't verschil niet gemaakt. Hooguit dat Samsan in de afdaling wat gaat proberen, maar die zal waarschijnlijk ook de kans niet krijgenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:15 schreef TUFKAL het volgende:
Saai. Ik hoop stiekem op wat vuurwerk in t peleton van een topper.
Alsof Mollema op deze helling 2 minuten kan dichtrijden op dit groepje.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:15 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
En als hij 't gat op pakweg 2 minuten wist te houden en op de col er naartoe kon springen was hij de held van de dag....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |