Geile radioshowquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik blijf zitten op burostoel, dan uurtje draaien, zomerse muziekjes, dan douchen en dan nog even wegen bij consulente, met rob mee naar de Mediamarkt, in de stad wat eten. EN dan Knetters geile radio show luisteren
Jonguhhh...de 4daagse gaat vandaag oa via Bemmel door Lent en dan naar Nijmegen...het is zo iets als mission impossiblequote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeaux gemeen gaan zitten uitlachen, allemaal omdat hij je sushi liep te dissen.
quote:
Schat niet om het een of ander, maar geile muziekjes zijn pas geil als je met zijn tweetjes bent, anders id het gewoon triestquote:
Ja dat is wel waarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat niet om het een of ander, maar geile muziekjes zijn pas geil als je met zijn tweetjes bent, anders id het gewoon triest
Is dezelfde, alleen dan in een ander vormpjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Zou die wel lekker zijn, die spongebob is niet te vreten.
Mario Kart staat hier te schallen dus ik hoor niksquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar
Maar sowieso is het wel leuk om te luisteren
Nu lekker zomers
Broeeeeeemmmmmmmm Vroemmmmmmmmmquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Mario Kart staat hier te schallen dus ik hoor niks
Ik heb geen gidsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:04 schreef iBenny het volgende:
Kal, heb jij de Veronica gids?!
Je kunt gratis 4 kaartjes voor Phineas en Ferb bestellen
Ah oke...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen gids
En de jongens gaan zondag naar hun vader voor 3 weken
okquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:20 schreef Kally het volgende:
benny, accepteer even Ian's baantje in CV, kan hij verder, en Miran ik heb hem buur gemaakt op Faithy
Hahaquote:
Ik ben detectivequote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:20 schreef Kally het volgende:
benny, accepteer even Ian's baantje in CV, kan hij verder, en Miran ik heb hem buur gemaakt op Faithy
Baaschquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |