Ja, ze is al de halve dag betaald om te internetten omdat die vietnamezen niet opschieten, dan kun je zelf wel ff bedenken dat je pc opnieuw opstarten misschien wel een plan is toch?..quote:
Raap me opquote:Steeds meer mensen gebruiken in de haven van Urk op zondag gratis stroom en water. In het gereformeerde dorp mag op zondag niet geïnd worden. Dit kost de gemeente Urk per jaar enkele tienduizenden euro's
ben je nou serieus verrast?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:00 schreef Dizer het volgende:
Bah regen... en ik wil boodschappen doen straks
Plak er anders HP stickers overheenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
lol, er loopt hier een manager rond die de hele klep van z'n dell vol apple-logo's heeft geplakt
is dat er één van het eerste type? Kan het niet goed zien van de zijkant nml.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:43 schreef r8v2 het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat Coltje wel weet welke ie moet kopen.
betaal je haar uit eigen zak?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ze is al de halve dag betaald om te internetten omdat die vietnamezen niet opschieten, dan kun je zelf wel ff bedenken dat je pc opnieuw opstarten misschien wel een plan is toch?..
omg bb owned één auto en heeft r nu al verstand vanquote:
bb? Waar??quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
omg bb owned één auto en heeft r nu al verstand van
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
oh wacht, scheel gekeken.
Bb, ben je nog in zeist?
Kom op, hij koopt een Smartquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:43 schreef r8v2 het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat Coltje wel weet welke ie moet kopen.
zal wel lies zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |