quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:20 schreef 16meter het volgende:
Plaat van de dag:
"als een orgasme... maar dan beter", aldus een YouTuber.
SPOILER: Catatonic Overload (Co2) @ 2Dangerous (Fear FM) 21-07-11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr
Als er veel FOK!kers zijn kom ik zeker ff langs!quote:Op zondag 24 juli 2011 09:19 schreef Sethje het volgende:
Nou hardstylers ik ben weer terug van een aantal heerlijke dagen op alpe dhuez / bocht 7. Gaan er mensen nog raw-hardstylen op dominator?
Presentquote:Op zondag 24 juli 2011 13:14 schreef StM het volgende:
Volgens mij gaat er een leuk aantal naar Hard Classics on the beach op dezelfde dag.
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:50 schreef Sqoudson het volgende:
Ik kan nog steeds de keuze maken, heb voor beide nog geen kaartje
Hoorde wel van T-Force dat t/m 2004 aan bod komt en de jaren later niet gewaardeerd gaan worden. Maar al met al, als de zon schijnt wordt het gezelluhg!quote:Op zondag 24 juli 2011 19:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Als je de keus hebt, zou ik voor het early hardstyle feesie gaan
Naja imo zijn de jaren na 2004 ook niet echt early meer. Luna die afgelopen editie afsloot draaide wel wat tracks uit die tijdquote:Op zondag 24 juli 2011 20:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hoorde wel van T-Force dat t/m 2004 aan bod komt en de jaren later niet gewaardeerd gaan worden. Maar al met al, als de zon schijnt wordt het gezelluhg!
Alleen Phenomenon (Showtek Remix) toch?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
Naja imo zijn de jaren na 2004 ook niet echt early meer. Luna die afgelopen editie afsloot draaide wel wat tracks uit die tijd
Toch ook Mindspace? Of laat m'n geheugen me nu ernstig in de steek... :xquote:Op zondag 24 juli 2011 20:13 schreef T-Force het volgende:
[..]
Alleen Phenomenon (Showtek Remix) toch?
Jij gaat er dan voor zorgen dat onze helden, onze grote vrienden, en onze zwaar gewaardeerde dj's van Showtek langs komen voor wederom een helden set zoals ze die zo vaak afleveren?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:21 schreef Krulliewullie het volgende:
Beste Fok!-ers, ik heb leuk nieuws!
Als er genoeg aanmeldingen komen voor de afterparty van Decibel bij mij thuis, zal ik zorgen voor aangenaam muzikaal entertainment!
Rinus? Dan meld ik me ook aanquote:Op zondag 24 juli 2011 20:21 schreef Krulliewullie het volgende:
Beste Fok!-ers, ik heb leuk nieuws!
Als er genoeg aanmeldingen komen voor de afterparty van Decibel bij mij thuis, zal ik zorgen voor aangenaam muzikaal entertainment!
Met Romanaquote:Op zondag 24 juli 2011 20:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik zie hem al op z'n scooter aankomen rijden
Ik wil niet veel zeggen he, maar Claudia heeft Sjoerd van Showtek laatst nog gesproken, wat een baas!quote:Op zondag 24 juli 2011 20:23 schreef RiKe het volgende:
Jij gaat er dan voor zorgen dat onze helden, onze grote vrienden, en onze zwaar gewaardeerde dj's van Showtek langs komen voor wederom een helden set zoals ze die zo vaak afleveren?
x2quote:
Hoe gaan we dat noemen dan? mid hardstyle, hardstyle 2.0, hardstyle-toen-het-nog-goed-was? Met een naam kan er beter een feest aan gekoppeld worden snap je.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Mag van mij wel tot een jaartje 2006/2007 doorgaan...
Al is dat natuurlijk geen ekte early, we zullen het zien
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
x2
Ik was al fan van hem voor iedereen dat was
Pff.. ik heb nog met m geknikkerd.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
x2
pff...hij is mijn nageboortequote:Op zondag 24 juli 2011 20:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
x2
Maar ja het heet Hard CLASSICS wij vinden allebei toch Speedwave - Mescal toch echt een klassieker. Toch is deze in...2004 (als ik het goed heb) uitgebracht....quote:Op zondag 24 juli 2011 20:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Naja imo zijn de jaren na 2004 ook niet echt early meer. Luna die afgelopen editie afsloot draaide wel wat tracks uit die tijd
The Golden years!quote:Op zondag 24 juli 2011 20:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hoe gaan we dat noemen dan? mid hardstyle, hardstyle 2.0, hardstyle-toen-het-nog-goed-was? Met een naam kan er beter een feest aan gekoppeld worden snap je.
Mescal is in 2005 gereleased!quote:Op maandag 25 juli 2011 08:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar ja het heet Hard CLASSICS wij vinden allebei toch Speedwave - Mescal toch echt een klassieker. Toch is deze in...2004 (als ik het goed heb) uitgebracht....
ook 2005 en 2006 heeft genoeg klassiekers. Als je feest Hard Classics heeft hoop ik toch dat de latere jaren ook meegepakt worden. Hoe verder we gaan in tijd hoe meer 'early jaren' ontstaan
Vind ik een hele goede benaming voor 2004-2008quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:00 schreef T-Force het volgende:
[..]
Vind ik een hele goede benaming voor 2004-2008
Doe je goedquote:Op maandag 25 juli 2011 17:17 schreef RiKe het volgende:
Yes ik heb weer werk!
Was even schrikken toen ik afgelopen woensdag te horen kreeg dat het bedrijf ging krimpen en ik er uit ging..
Totaal 2 dagen werkloos geweest, best netjes dacht ik zo
Nice kerelquote:Op maandag 25 juli 2011 17:17 schreef RiKe het volgende:
Yes ik heb weer werk!
Was even schrikken toen ik afgelopen woensdag te horen kreeg dat het bedrijf ging krimpen en ik er uit ging..
Totaal 2 dagen werkloos geweest, best netjes dacht ik zo
Koning Haakonquote:Op maandag 25 juli 2011 18:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Om toch nog even off-topic te gaan ... kwam deze straat laatst tegen![]()
[ afbeelding ]
Gelijk het bordje maar even meegenomen?quote:Op maandag 25 juli 2011 18:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]
Whehequote:Op maandag 25 juli 2011 18:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juli 2011 18:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]
Dankje jongens, dit doet me goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |