Misschien Danielle Mondello erbij.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:43 schreef 16meter het volgende:
Stephanie
TNT / Technoboy / Tuneboy
Tatanka
Zatox
Activator
The R3bels
Davide Sonar
Ben benieuwd welke namer er komen buiten dit rijtje. Loop er eerlijkgezegd nog niet echt warm voor.
liever niet...quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:30 schreef Hoolii het volgende:
Zou super vet zijn als ze een hardcore dj laten afsluiten. Lekker Italian hardcore door de HMH
ehm.. neequote:Op donderdag 21 juli 2011 00:30 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Misschien Danielle Mondello erbij.
Zou super vet zijn als ze een hardcore dj laten afsluiten. Lekker Italian hardcore door de HMH
quote:
quote:
Dan wel DJ D bitte sehrquote:Op donderdag 21 juli 2011 07:36 schreef mstx het volgende:
[..]
[..]
Niks mis met een uurtje italian hardcore
Je bent wel erg narrow-minded hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 07:42 schreef T-Force het volgende:
Hardcore dat vind ik al helemaal euh....kut...tsjah....haterszzzzz laterszzzz
Goed bezig chef!quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Bam! daar istie weer![]()
Ben een tijdje niet-actief geweest hiero wegens een paar mijlpalen; Ik heb m'n baan opgezegd ( en m'n aus verbrand), een nieuwe baan gevonden, de woning in Assen opgezegd, een woning in
-tje Breda gevonden, alle spullen overgebracht en vanacht voor het eerst daar geslapen .... NU begint mijn vakantie pas echt
![]()
Zekerheidjes: Qontinent & Decibel
Opties: genoeg ... maar vanwege de dure weken de laatste tijd, even afwachten.
XQ-Italy; behoort ook nog tot die opties, maar HMH & HS hèen ik verwacht met een toegankelijke Black-Box LU een hardere Rabo-LU
goed bezig ouwe! maak er wat van in het mooie zuidenquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Ben een tijdje niet-actief geweest hiero wegens een paar mijlpalen; Ik heb m'n baan opgezegd ( en m'n aus verbrand), een nieuwe baan gevonden, de woning in Assen opgezegd, een woning in
-tje Breda gevonden, alle spullen overgebracht en vanacht voor het eerst daar geslapen .... NU begint mijn vakantie pas echt
![]()
XQ-Italy; behoort ook nog tot die opties, maar HMH & HS hèen ik verwacht met een toegankelijke Black-Box LU een hardere Rabo-LU
Lulwhut?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Waar op papier Q-Dance presents Fusion gruwelijk vet leek viel dit feestje nogal tegen
ik ben het wel met hem eens hoor..de verwachtingen waren vrij hoog, want fusion, maar ik vond het nou niet echt fantastisch ofzo. Beetje gemiddeldquote:
Dit!quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:24 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ben het wel met hem eens hoor..de verwachtingen waren vrij hoog, want fusion, maar ik vond het nou niet echt fantastisch ofzo. Beetje gemiddeld
Dit!quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:31 schreef de_huig het volgende:
[..]
goed bezig ouwe! maak er wat van in het mooie zuiden
Welcome back chef, en congrats met je nieuwe baan / huisjequote:Op donderdag 21 juli 2011 08:16 schreef Da_Ripper het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:30 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |