x2quote:
Hoe gaan we dat noemen dan? mid hardstyle, hardstyle 2.0, hardstyle-toen-het-nog-goed-was? Met een naam kan er beter een feest aan gekoppeld worden snap je.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Mag van mij wel tot een jaartje 2006/2007 doorgaan...
Al is dat natuurlijk geen ekte early, we zullen het zien
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
x2
Ik was al fan van hem voor iedereen dat was
Pff.. ik heb nog met m geknikkerd.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
x2
pff...hij is mijn nageboortequote:Op zondag 24 juli 2011 20:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
x2
Maar ja het heet Hard CLASSICS wij vinden allebei toch Speedwave - Mescal toch echt een klassieker. Toch is deze in...2004 (als ik het goed heb) uitgebracht....quote:Op zondag 24 juli 2011 20:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Naja imo zijn de jaren na 2004 ook niet echt early meer. Luna die afgelopen editie afsloot draaide wel wat tracks uit die tijd
The Golden years!quote:Op zondag 24 juli 2011 20:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hoe gaan we dat noemen dan? mid hardstyle, hardstyle 2.0, hardstyle-toen-het-nog-goed-was? Met een naam kan er beter een feest aan gekoppeld worden snap je.
Mescal is in 2005 gereleased!quote:Op maandag 25 juli 2011 08:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar ja het heet Hard CLASSICS wij vinden allebei toch Speedwave - Mescal toch echt een klassieker. Toch is deze in...2004 (als ik het goed heb) uitgebracht....
ook 2005 en 2006 heeft genoeg klassiekers. Als je feest Hard Classics heeft hoop ik toch dat de latere jaren ook meegepakt worden. Hoe verder we gaan in tijd hoe meer 'early jaren' ontstaan
Vind ik een hele goede benaming voor 2004-2008quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:00 schreef T-Force het volgende:
[..]
Vind ik een hele goede benaming voor 2004-2008
Doe je goedquote:Op maandag 25 juli 2011 17:17 schreef RiKe het volgende:
Yes ik heb weer werk!
Was even schrikken toen ik afgelopen woensdag te horen kreeg dat het bedrijf ging krimpen en ik er uit ging..
Totaal 2 dagen werkloos geweest, best netjes dacht ik zo
Nice kerelquote:Op maandag 25 juli 2011 17:17 schreef RiKe het volgende:
Yes ik heb weer werk!
Was even schrikken toen ik afgelopen woensdag te horen kreeg dat het bedrijf ging krimpen en ik er uit ging..
Totaal 2 dagen werkloos geweest, best netjes dacht ik zo
Koning Haakonquote:Op maandag 25 juli 2011 18:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Om toch nog even off-topic te gaan ... kwam deze straat laatst tegen![]()
[ afbeelding ]
Gelijk het bordje maar even meegenomen?quote:Op maandag 25 juli 2011 18:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]
Whehequote:Op maandag 25 juli 2011 18:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juli 2011 18:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]
Dankje jongens, dit doet me goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |