Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister Sm1th (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser)
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
DANNYDEKO (DannyDeKo)
mathijs93 (Kamikazie)
The Vital (Shadeauw)
innerbattle (Bonzoo)
Santelllo (Santello)
String3r (Stringer)
Doemaarnie (Catch22)
Blazarr (Tauchmeister)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (KentdeBruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
EliteXXL (Fenomeno)
Potje doen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:41 schreef Catch22- het volgende:
Wie speelt er nog regelmatig 'gewoon' online op XboxLive?
Kan je mij aan de OP toevoegen Rijstbal? doemaarnie (Catch22-)
Ik heb dat geprobeerd maar ik vind het maar niets, geef mij maar gewoon Maicon die is veel sterker aan de bal. Misschien iets langzamer maar hij is defensief gewoon een stuk beter.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:47 schreef Rijstbal het volgende:
Done!
Trouwens je kan Maggio ook als RB gebruikenDat heeft Tim86 ook
Laat even weten hoe Cissé speelt. Lijkt me echt een goede speler. Ik wil eigenlijk een team met Cissé en Suazo voorin maken. Dat zou echt een dodelijke combo moeten zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:42 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een aantal persoonlijke favorieten in een team verwerktFellaini is gewoon een beest. Cissé en Larsson wil ik proberen.
Hangt er vanaf welke formatie het is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:56 schreef Dopekoe het volgende:
Net Juan van AS Roma (CB 84 (regular)) gekocht voor 800 en op de trading gezet voor 1200 bin ?
Goeie move ?
Eigenlijk best wel ziek dat Juan 84 voor zo weinig over de toonbank gaat. Zo betaal je voor een Douglas 84 met dezelfde skills een kleine 20 tot 25k.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:56 schreef Tim86 het volgende:
Zoek hem maar op in de markt en dan zie je de prijzen..hij gaat vaak wel voor minder, maar hangt ook van zijn formatie af.
heeft misschien met leeftijd te maken?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:02 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel ziek dat Juan 84 voor zo weinig over de toonbank gaat. Zo betaal je voor een Douglas 84 met dezelfde skills een kleine 20 tot 25k.
Rare, IF en veel betere hidden stats en fysiek. Juan wel weer een betere competitie, maar dat is ook zijn enige voordeel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:02 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel ziek dat Juan 84 voor zo weinig over de toonbank gaat. Zo betaal je voor een Douglas 84 met dezelfde skills een kleine 20 tot 25k.
Leeftijd maakt niets uit in FUT.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:03 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
heeft misschien met leeftijd te maken?
Trage hond dusquote:
Betere hidden stats... Hmm die 84 is toch gebaseerd op het algeheel? Dus Douglas en Juan zouden net zo goed moeten zijn maar dan met eige specifieke kwaliteiten. Dat rare IF klopt idd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rare, IF en veel betere hidden stats en fysiek. Juan wel weer een betere competitie, maar dat is ook zijn enige voordeel.
Dus niet echt een goede move ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:10 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Trage hond dusWeinig mensen willen zo'n speler in de basis. Ze gaan liever voor Thiago Silva of Chielini.
Nee, ingame ratings zijn vaak heel anders dan de kaart values. Meeste IF's hebben een veel hogere rating dan op de kaart staan. Zoek op EA forum maar eens naar Ingame Ratings...zo is SIF Vertonghen eigenlijk een 89..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Betere hidden stats... Hmm die 84 is toch gebaseerd op het algeheel? Dus Douglas en Juan zouden net zo goed moeten zijn maar dan met eige specifieke kwaliteiten. Dat rare IF klopt idd.
Wow vage shit. Wist ik niet, zou dat wel eens willen lezen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ingame ratings zijn vaak heel anders dan de kaart values. Meeste IF's hebben een veel hogere rating dan op de kaart staan. Zoek op EA forum maar eens naar Ingame Ratings...zo is SIF Vertonghen eigenlijk een 89..
http://forum.ea.com/uk/posts/list/407849.pagequote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:20 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wow vage shit. Wist ik niet, zou dat wel eens willen lezen.
Waarom geen if huntelaar if vertongen en if douglas> zo duur zijn ze nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:28 schreef Rijstbal het volgende:
Ik ga m'n eredivisieteam upgraden![]()
----IF Kuyt---Huntelaar----
----------IF Wijnaldum--------
----IF Drenthe---Suarez------
------------------Fer---------------
Anita--Vertonghen--Douglas--vdw--
Op de ps3 ja. De gemiddelde prijs van Huntelaar is 170k.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waarom geen if huntelaar if vertongen en if douglas> zo duur zijn ze niet
Ohquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:45 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Op de ps3 ja. De gemiddelde prijs van Huntelaar is 170k.
IF Douglas en Verthongen ga ik uiteraard wel halen![]()
Ik kom zelden tegenstanders tegen die zo triest zijn als dat ventje van net.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Tja, ik heb eigenlijk altijd wel het idee dat ik tegen 12-jarigen zit te spelen
Juan verkocht voor 1000 dus toch wel ff 200 winst gemaaktquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:56 schreef Dopekoe het volgende:
Net Juan van AS Roma (CB 84 (regular)) gekocht voor 800 en op de trading gezet voor 1200 bin ?
Goeie move ?
- x.x % voor de trade tax....quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:09 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Juan verkocht voor 1000 dus toch wel ff 200 winst gemaakt
I knowquote:
CR7 ?quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:21 schreef jpg97 het volgende:
Ik speelde gisteravond tegen een team met een 89-rating
Ik won met 2-1)
Niet normaal dat team:
IF CR7,IF Messi, IF Aguero IF Casillas, IF Dani Alves, IF Pique, etc. etc. etc.
Jammer alleen dat ie er niet mee om kon gaan
Ben niet zo'n grote Christiano Ronaldo liefhebber....quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:42 schreef Catch22- het volgende:
ga je schamen idioot!
http://www.google.nl/search?q=CR7
omdat je hem toch niet kan betalen...quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:04 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ben niet zo'n grote Christiano Ronaldo liefhebber....
Zal hem uit principe ook nooit in mijn FUT doen
Ook niet na deze?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:04 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ben niet zo'n grote Christiano Ronaldo liefhebber....
Zal hem uit principe ook nooit in mijn FUT doen
Voorlopig niet iddquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:45 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
omdat je hem toch niet kan betalen...
Meer klasse op de grond jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:07 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Voorlopig niet idd
Maar als ik hem wel kon betalen ook niet hoor
Voetballen kan die zeker wel en nog heel goed ook, maar ik vind het zo'n huilie en zo uit de hoogte enzo
Messi heeft wat dat betreft een stuk meer klasse
Hij is wat kleiner idd, dus ja, dichter bij de grondquote:
Wat een noob hij deed een cutback!quote:
Zo kansloosquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:44 schreef Apekoek het volgende:
Hehehe via trade offer op spelers bieden die rond de 50k liggen en dan een bod van een slechte speler doen met 5000 coins. Keer op keer trappen daar mensen in, ze zien dan een 0 te weinig.
Heb al 8 spelers van 200k binnen op deze manier, koste mij maar 20k.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zo kansloosKrijg ook vaak dit soort offers
Speel je tegen 5 sterrenteams?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:35 schreef Tauchmeister het volgende:
Pff, echt al drie potjes achter elkaar gehad dat ik bij rust met 2-0 voor stond en de tegenstander richting het einde van de wedstrijd nog op 2-2 kwam. Het lijkt net of gewoon totaal niet kan verdedigen en aanvallen als ik richting het rechterdoel speel. Iemand tips? Misschien zijn mijn spelers te snel moe?
Overigens speel ik op dit moment hier mee:
[ afbeelding ]
Heb je dat ook met je Nederlandse team?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:07 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, voornamelijk tegen 4 sterrenteams.
Die heb ik verkocht, omdat ik schoon genoeg had van 4-3-3 en veel liever met twee spitsen speel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:10 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Heb je dat ook met je Nederlandse team?Of heb je die verkocht?
Gelijk heb jequote:Op woensdag 20 juli 2011 17:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Die heb ik verkocht, omdat ik schoon genoeg had van 4-3-3 en veel liever met twee spitsen speel.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Middagje FUT:
Advance ► Searching for opponent... ► Ready ► The connection to your opponent has been lost
Advance ► Searching for opponent... ► Ready ► The connection to your opponent has been lost
Idd klassiek middagje genieten. Hopenlijk doen ze hier wat aan bij FIFA 12.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Middagje FUT:
quote:So yes, Suarez played ST because of Cavani's absence, you guys were right. Changing that right now for #TeamOfTheWeek.
Je mist dan kopkracht/precisie. Ik zelf heb Siem de Jong ST gemaakt, hij heeft een goed schot en kan heerlijk koppen. Een spits heeft vaak een vuistregel, of hij moet heel snel zijn of hij moet erg goed kunnen koppen. Theo Janssen mist echte snelheid en kan niet best koppen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:20 schreef Rijstbal het volgende:
Theo Janssen in de spits. Zou dat werken?
Ik heb Siem net gekocht op CAM. Ik zou hem in een spits kunnen maken en dan met Janssen erachterquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Je mist dan kopkracht/precisie. Ik zelf heb Siem de Jong ST gemaakt, hij heeft een goed schot en kan heerlijk koppen. Een spits heeft vaak een vuistregel, of hij moet heel snel zijn of hij moet erg goed kunnen koppen. Theo Janssen mist echte snelheid en kan niet best koppen.
Ik ben nu terug van vakantie, moet nog even kijken of ik vanavond ga clubben.quote:
Mag toch hopen dat die weg is zo onderhand....quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ben nu terug van vakantie, moet nog even kijken of ik vanavond ga clubben.
VanDieren nog steeds aanwezig?
Goede keus, heb ik ook.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:28 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik heb Siem net gekocht op CAM. Ik zou hem in een spits kunnen maken en dan met Janssen erachterMaar dat kost weer zoveel coins.
Die werd de vorige FUT ook al heel veel gebruikt ja, kansloos.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:03 schreef Doublepain het volgende:
Ben trouwens erachter gekomen dat mensen nu een nieuw trucje hebben. Ze kopen een speler waar maar 2 of 3 van op de TP staan, die 200 coins zijn. Die kopen ze en zetten ze erop voor 10k. Dan sturen ze iemand een message, Do you have ... he is very rare bla bla bla, I give Lampard for it.
Daar trap ik echt niet in, ik stuur hem net terug: 'He is on the trade pile, sell you Lampard and u can buy him.' Maar dan zeggen ze niks terug.![]()
Ja echt wel. 3-3quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:53 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ja echt wel. 3-3
Ben die IF Kuyt helemaal zat. Speelt net als in het echt.Ik ga hem vervangen voor de gewone. En dan zet ik RvP op CAM.
IF Doedelzak gaat ook weg voor Elia of misschien Mertens.
Nee hij blijft maar rennen maar heeft de bal nooit. En als die hem dan krijgt is het vaak balverlies.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:55 schreef LinQ het volgende:
[..]Als IF Kuyt de bal krijgt, doet hij net alsof hij zijn directe tegenstander wil uitspelen maar speelt hem vervolgens terug naar de dichtstbijzijnde mede speler? En rent verder de hele wedstrijd als een kip zonder kop het hele veld over?
Kort samengevat: Een "nuttige" speler?
Je had toch wel voor 10.000 coins gespeeld?quote:
Huntelaar is ECHT een baas idd. Heb de IF ook gehad. Wat mij betreft de beste Nederlandse/bundesliga spits. Echt bijna alles gaat er in. Zijn looplijnen zijn altijd goed. Zijn positionering is ook 89quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:08 schreef Tim86 het volgende:
4-4-1-1 speelt echt veel beter dan ik had verwacht zeg met mijn Netherbelgians. Dacht eerst dat ik aan de custom formation moest om mijn spelers wat meer naar voren te schuiven, maar het werkt erg goed. Van Persie is heel veel aan de bal en de wingers sluiten goed bij, werkt echt heel goed. IF Huntelaar is ook echt te goed voor woorden..elk schot is een goal zo ongeveer, ook met links maakt hij alles prima af en hij is verrassend snel en sterk. 29 goals in 15 wedstrijden so far
33pac?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:12 schreef Tim86 het volgende:
Afgelopen week zat iedereen te smeken om een IF (silver) Wallyson (Braziliaan met 5* skill) en toen hij er niet bij zat werd iedereen boos.
Nu is deze kaart gereleased:
[ afbeelding ]
Maar dit zijn de ingame stats:
Ball Control 69
Crossing 41
Curve 77
Dribbling 77
Finishing 86
FK * 60
Heading * 51
Long Pass 43
Long shots 90
Marking 25
Agression 41
Positioning 67
Tact. Aware 32
Vision 68
Acceleration 84
Agility 83
Balance 62
Jumping 65
Reactions 70
Sprint Speed 82
Stamina 99
Strength 56
and 5 star skill moves
As a striker he is 77 overall in game....
Echt sick..een bronze die eigenlijk gewoon een 77 gold is..lekker in je bronze team..hij is 200K + waard nu
Le-zen.quote:
Hoeveel ben je in 4-4-1-1 aan de bal met je spits, en heeft deze pace nodig?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:08 schreef Tim86 het volgende:
4-4-1-1 speelt echt veel beter dan ik had verwacht zeg met mijn Netherbelgians. Dacht eerst dat ik aan de custom formation moest om mijn spelers wat meer naar voren te schuiven, maar het werkt erg goed. Van Persie is heel veel aan de bal en de wingers sluiten goed bij, werkt echt heel goed. IF Huntelaar is ook echt te goed voor woorden..elk schot is een goal zo ongeveer, ook met links maakt hij alles prima af en hij is verrassend snel en sterk. 29 goals in 15 wedstrijden so far
Bij mij is de spits tot nu toe echt een afmaker..pace is wel handig, maar geen vereiste tenzij je veel met lofted through balls speelt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoeveel ben je in 4-4-1-1 aan de bal met je spits, en heeft deze pace nodig?
Mijn Chiellini schijnt een 93 in game rating te hebben. Motta een 89. Ik heb het zelf nog nooit gechecked eigenlijk maar gemiddeld zijn ze een stuk hoger dan wat op het kaartje staat. Ik wil niet weten welke rating 96 Messi heeft. Zal wel iets van 105 zijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:29 schreef Tim86 het volgende:
Ja, maar dat heb ik hier vanaf het begin gezegd..Ingame stats zijn vaak compleet verschillend..Die kaart-values zijn vaak mega krom..SIF Janssen heeft 87 shooting, maar wel bijvoorbeeld 99 show power, 99 free curve, 99 fk accuracy..Bij veel van die gasten is de ingame rating veel hoger.
Al die mannen die het stoer vinden dat ze met brasilvers van gouden teams winnen snappen het ook niet, want bijna al die ingame ratings zijn tussen 77 en 82, van de IF's zelfs nog hoger.
Oké, Rijstbal zekerweten vast ook.quote:
quote:
Fanboiquote:
BAL mode is geniaal, kan FIFA van leren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:28 schreef Stringer het volgende:
rond 10 uur dan clubben? Ga ik nu PES11 ff proberen.
Ik schat dat zo'n 60~75% van de goals die ik tegen krijg de fout is van de Xbox. Als het niet meer is.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:31 schreef LinQ het volgende:
Tering FUT jonge krijg me elke keer kut goals tegen, waar ik niks aan kan doen. Net 2x in 1 wedstrijd:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/82957375
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/82957823
:S
Tja, spelers kunnen fouten maken, maar dit is gewoon dom ja. FIFA is meer een arcadespel af en toe. Snel en lomp. Als je af en toe een potje speelt valt het niet zo op, speel je veel en vaak krijg je dit soort dingen veel meer voor je kiezen. It's all in the game. Daarom moet PES maar eens weer een goed alternatief worden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:31 schreef LinQ het volgende:
Tering FUT jonge krijg me elke keer kut goals tegen, waar ik niks aan kan doen. Net 2x in 1 wedstrijd:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/82957375
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/82957823
:S
Misschien omdat je een ultra verdedigende formatie speelt en daardoor weinig de bal hebt..dan is het vaak eerder uitstel dan afstel..Dat heb ik tenminste tegen die teams met 5 man achterin..je verliest bijna nooit omdat ze zelf amper kansen hebben, maar het is gewoon saai eindeloos puzzelen totdat je er eindelijk eens doorheen komt..quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:37 schreef Apekoek het volgende:
Wat is mijn silvers probleem? Ik win echt bijna niks in het silver toernooi terwijl ik toch een aardig team heb staan. Natuurlijk zullen mijn skills ook niet state of the art zijn, maar met mijn gouden eredivisie team win ik tenminste nog wel regelmatig van de echte spaanse, engelse of italiaanse bazen. Waarom lukt mij niks met dit silver team in de silver cup? De eerste ronde overleef ik soms en 2e ronde gaat het helemaal mis. Elke aanvaller breekt door mijn robuuste verdediging.
[ afbeelding ]
Ik had een omhaal van Messi vanaf 20 meter, strak in de het dak van het doel. Staat ie niet tussen de highlights.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Net een vrije trap met Totti erin geschoten vanaf de cirkel op de middellijn. Helaas was ik vergeten om de replay op te slaan. Kut bier!
Heb wel een vaag doelpunt van Di Natale, gewoon een mislukte voorzet....
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/82980905
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:11 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ik had een omhaal van Messi vanaf 20 meter, strak in de het dak van het doel. Staat ie niet tussen de highlights.
Santello en LinQ hebben 'm gezien though
Ik had je wel ff pak slaag gegeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms is er zoveel actie dan past het niet bij de highlights... Had eerder vanavond een potje, het stond 2-2 tot in de 41e minuut. Uiteindelijk met 10-2 gewonnen. Bij een ander potje stond het in de 30e minuut al 3-3 ofzo. Echt alles ging erin aan beide kanten. Maar in de 60e/70e minuut stond ik alweer met 7-3 voor. Helaas ging hij toen weg...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:11 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ik had een omhaal van Messi vanaf 20 meter, strak in de het dak van het doel. Staat ie niet tussen de highlights.
Santello en LinQ hebben 'm gezien though
Nou als wij fokkers clubben is er meestal genoeg ruimte voor alle highlightsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 02:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Soms is er zoveel actie dan past het niet bij de highlights... Had eerder vanavond een potje, het stond 2-2 tot in de 41e minuut. Uiteindelijk met 10-2 gewonnen. Bij een ander potje stond het in de 30e minuut al 3-3 ofzo. Echt alles ging erin aan beide kanten. Maar in de 60e/70e minuut stond ik alweer met 7-3 voor. Helaas ging hij toen weg...
Ja ik heb ook wat clubs potjes gespeeld met fok! team. Dat is inderdaad een stukje lastiger.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:20 schreef LinQ het volgende:
[..]
Nou als wij fokkers clubben is er meestal genoeg ruimte voor alle highlights
Ze moeten eigenlijk een theather mode in Fifa zetten net als bij COD zodat je de hele wedstrijd terug kan kijken
Gokje: Je hebt per ongeluk management contracts gekochtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:55 schreef S0nic het volgende:
Kut EA![]()
Kan nog steeds geen contract cards gebruiken. Ik koop ze gewoon en stuur ze naar die consumblabal pile maar daar staan ze niet. Wel gewoon coins kwijt , wat is dit voor een bullshit
Klassieker iddquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gokje: Je hebt per ongeluk management contracts gekocht
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:45 schreef Rijstbal het volgende:
Heeft iemand nog een 41212 kaartje voor mij?Ik heb geen zin om 15duizend coins uit te geven.
Lijkt me wel. Daar hoeven ze echt geen geld voor te vragen, de goudschepen varen wel binnen via packs...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:20 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand of het in FIFA 12 ook weer gratis is, FUT?
Haal spelers uit dezelfde league of andere zwakke leaguesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:12 schreef Rickazio het volgende:
Kan iemand me helpen?..
Ik speel met Galway United en geen speler wilt naar me toe komen hoe goed ik ook bied. Ze zeggen aldoor:
[speler] thinks your offer is ridiculous
welke league is zwakker dan die van Ierland... zelfs spelers van Barcelona B willen niet komenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haal spelers uit dezelfde league of andere zwakke leagues
Ooh, ja dat moet je ook altijd doenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:17 schreef Rickazio het volgende:
[..]
welke league is zwakker dan die van Ierland... zelfs spelers van Barcelona B willen niet komen
wel raar dat ik ze een dusdanig hoog salaris bied dat ze wel max interesse hebben (rond de 85%)
Hoezo is dat raar?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:17 schreef Rickazio het volgende:
[..]
welke league is zwakker dan die van Ierland... zelfs spelers van Barcelona B willen niet komen
wel raar dat ik ze een dusdanig hoog salaris bied dat ze wel max interesse hebben (rond de 85%)
Omdat dat ding aangeeft dat ze wel willen komen/intresse hebben. Maar ze (de spelers ) toch hele tijd niet komen. Denk dat hij dat bedoeld ^^quote:
Heb dan ook geen 85% interesse, en die ventjes zijn 17 tot 18, zouden mooi kunnen groeien in Ierlandquote:
Je moet meer bieden tot je wel 85 % hebtquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:32 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Heb dan ook geen 85% interesse, en die ventjes zijn 17 tot 18, zouden mooi kunnen groeien in Ierland
Is max. zoals ik al zojuist aangafquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je moet meer bieden tot je wel 85 % hebt
Meer. Geld. Geven.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:41 schreef Rickazio het volgende:
[..]
FUT? Ik speel KUT op moment, niemand wil naar m'n clubje
Hahaha, ik moest lachenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:41 schreef Rickazio het volgende:
[..]
FUT? Ik speel KUT op moment, niemand wil naar m'n clubje
Hijs trouwens ziek duur geworden. 50k gestegen.quote:Op zondag 24 juli 2011 01:02 schreef Tim86 het volgende:
Geen idee, die waardes variëren toch heel veel. Gewoon even de laagste bin opzoeken is het makkelijkste.
Mijn IF Huntelaar is kapot ofzo..tot vandaag: 27 gespeeld, 54 goals. Vandaag: 5 gespeeld, 1 goal en alles mislukt met hem
Er zijn er maar een paar van, dus dat is misleidend denk ik..met zoveel schaarste is iedere aanbieder monopolist..quote:Op zondag 24 juli 2011 01:09 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Hijs trouwens ziek duur geworden. 50k gestegen.
Dat is het verschil tussen 2 uur gereleased zijn en 2 dagen..quote:
Op zich is 442 ook lekker maar ik kan me geen duurdere formatie veroorlovenquote:Op zondag 24 juli 2011 01:23 schreef Tim86 het volgende:
Drenthe LM kan je wel als LB gebruiken misschien..donkergroen hoeft niet verkeerd te zijn. Maggio doet het perfect bij mijn Serie A (RM) als RB en Vermaelen (CB) perfect als LB
Jij gaat dus ook 4-4-1-1 spelen?
Drenthe gaat niet linken met Vertonghen. Tenzij Vertong-Douglas-Steek- VDW genoeg is om allen op 9chem te krijgen, heeft iemand hier ervaring meequote:Op zondag 24 juli 2011 01:23 schreef Tim86 het volgende:
Drenthe LM kan je wel als LB gebruiken misschien..donkergroen hoeft niet verkeerd te zijn. Maggio doet het perfect bij mijn Serie A (RM) als RB en Vermaelen (CB) perfect als LB
Jij gaat dus ook 4-4-1-1 spelen?
Je kan ook IF CDM de Jong aan de linkerkant zetten en IF Heitinga ernaast??quote:Op zondag 24 juli 2011 01:29 schreef Santello het volgende:
[..]
Drenthe gaat niet linken met Vertonghen. Tenzij Vertong-Douglas-Steek- VDW genoeg is om allen op 9chem te krijgen, heeft iemand hier ervaring mee
Drenthe gaat sowieso geen 9 chem krijgen..max 7, maar ik vrees zelfs 6, dus dat schiet niet op als er geen Nederlander naast staat. Waarom niet Heitinga?quote:Op zondag 24 juli 2011 01:29 schreef Santello het volgende:
[..]
Drenthe gaat niet linken met Vertonghen. Tenzij Vertong-Douglas-Steek- VDW genoeg is om allen op 9chem te krijgen, heeft iemand hier ervaring mee
Kan me haast niet voorstellen dat het voorin gaat werken eigenlijk..Maggio is echt een RM en geen winger en Giovinco is klein en wendbaar, maar geen spits voor een 4-3-3..Verder lijkt het me een prima team, al ben ik geen fan van Abbiati.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Ga denk ik aan mijn 3e serie A team beginnen. Tussen mijn 1e en budget team in. Alle spelers (behalve Taiwo) zijn natuurlijk IF
Pepe - Giovinco - Maggio (Zaraté)
Montolivo - Inler - D'Agostino (sculli)
Taiwo (Zambrotta) - Mexes - Gamberini - Nagatomo
Abbiati
Any thoughts?
Ik wil graag IF Giovinco gebruiken. De NIF is echt een baas op LW in mijn budget team. Als striker zal het een stuk lastiger zijn aangezien hij maar 1m60 is maar ik wil het toch graag proberen. Zeker als lonestriker is wordt het extra lastig, misschien moet ik dan ook een andere formatie proberen maar ik vind 433 zo lekker spelen. Over Maggio twijfelde ik ook al, daarom had ik Zárate er al naast gezet.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan me haast niet voorstellen dat het voorin gaat werken eigenlijk..Maggio is echt een RM en geen winger en Giovinco is klein en wendbaar, maar geen spits voor een 4-3-3..Verder lijkt het me een prima team, al ben ik geen fan van Abbiati.
Douglas geen 9 chem of wel?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:49 schreef Rijstbal het volgende:
Laatste tablad
Ik heb hem!!! Eerste 2 wedstrijden er 6 ingelegd!Nigel de Jong ook gelijk gekocht. Middenveld neger power met 2 boeren voorin
Volgende aankoop wordt Emanuelson van Ajax . Die ga ik op LB zetten.
[ afbeelding ]
7 . Daar merk ik niet zoveel van..quote:Op zondag 24 juli 2011 21:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Douglas geen 9 chem of wel?
Je kan ook IF Seedorf nemen op CAM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:42 schreef Rijstbal het volgende:
DANNYDEKOOO. Jij weet wel hoe je moet afmaken. Bijna elk schot gaat erin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na die 3-0 werd ik even iets te overmoedig en gaf ik je Klaasje iets te veel ruimte, werd nog wel even spannend
Maar ja, ik heb idd geleerd beter met m;n kansen om te gaan hehe
Verschilt echt heel erg in bepaald periodes. Zo kocht ik toen ik 2 maanden geleden begon alle Buffons die ik tegen kwam voor 2500 en zette ze er op voor 3900 BIN. Dit heeft me redelijk wat opgeleverd maar na een weekje of twee was het over met de pret omdat de prijs hard gedaald was.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:25 schreef Dopekoe het volgende:
Welke speler(s) kan ik het best kopen en verhandelen als je 1300 coins hebt en er zoveel mogelijk uit wilt halen ?
Ben iig nu bezig met Johnson van Man City....
Normale silver packs?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is echt zo makkelijk om coins te verdienen, je moet gewoon je ogen open houden. Een gewilde speler laag inkopen en hoog verkopen. Ik verdien nu zelfs coins met silver packs kopen, niet de snelste manier maar wel erg leuk om te doen. Het is alleen een beetje jammer dat ik niet echt een doel voor ogen heb. Misschien dat ik toch maar dat 3e team ga maken.
Hoe weet je of een speler gewild is ?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is echt zo makkelijk om coins te verdienen, je moet gewoon je ogen open houden. Een gewilde speler laag inkopen en hoog verkopen. Ik verdien nu zelfs coins met silver packs kopen, niet de snelste manier maar wel erg leuk om te doen. Het is alleen een beetje jammer dat ik niet echt een doel voor ogen heb. Misschien dat ik toch maar dat 3e team ga maken.
Wat je ook kan doen is een paar Bronze packs kopen voor 400 coins en dan alle spelers + fitness die daar in zitten voor 200 BIN erop zetten. Als je er twee verkoopt heb je je pack er al uit en is de rest winst. Enige nadeel hiervan is dat sommige Bronze players niet snel worden verkocht en je deze meerdere malen op de trade moet knallen. Maar zo kun je wel redelijk eenvoudig een start kapitaaltje opbouwen.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:25 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hoe weet je of een speler gewild is ?
En wat kan je beginnen met 1300 coins....
Nee premium silver packs. Met de shiny silver spelers kan je vaak nog best wat verdienen. Heb al 4/5x een speler gehad die rond de 20-30k waard is, net ook weer een 68 striker voor 1900 verkocht. Dan heb je al bijna je pakje terug. Daarnaast heb je ook nog de contracten, fitness cards en healing cards. De training cards (10+ Shooting etc) die houd ik gewoon zelf omdat die niet snel verkopen, kits en badges stuur ik ook gewoon naar m'n club. De meeste verkopen gewoon niet of duurt het veel te lang.quote:
Ik zie er nu 6 staan op de market..quote:Op maandag 25 juli 2011 16:38 schreef Santello het volgende:
Iemand IF van der wiel te koop? Kan ze niet vinden.
Er zijn er 4 toch? Gewone, de UP, IF en SIF. Ik heb de IF en die doet het wel aardig. Speelt op CM en dan ben je toch wat minder opvallend dan op CAM.quote:
Ik weet niet waar ik de hidden stats kan vinden, zie alleen de defaultquote:Op maandag 25 juli 2011 18:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zijn er 4 toch? Gewone, de UP, IF en SIF. Ik heb de IF en die doet het wel aardig. Speelt op CM en dan ben je toch wat minder opvallend dan op CAM.
Die 87 is wel echt veel beter dan de UP, maar Santello verkijkt zich weer op de kaart stats vs hidden stats.
Ik hoor mensen vaak over Duitsland en de MLS..quote:Op maandag 25 juli 2011 19:37 schreef laucas het volgende:
Wat is een leuke competitie voor Bronze's? Heb er maar 11 nodig naast mijn eredivisie, 433 of 41212.
Was al bezig met MLSquote:Op maandag 25 juli 2011 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoor mensen vaak over Duitsland en de MLS..
Speelt Gerrard wel goed? Ik heb gehoord dat hij en Lampard echt slecht zijn?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:59 schreef GieJay het volgende:
Eindelijk mijn SIF Berbatov binnen na dagenlang traden, 97 finishing![]()
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#ifCSUdZIbbdMX
Heb nu mijn Liverpool middenveld, uiteraard spelen mijn backups Young en Walcott fijner (en Parker is ook beter) maar dat is ook zo standaard en liverpool:![]()
Taiwo is ook een aanrader trouwens, wat een beest!
Duitse 2de Bundesligaquote:Op maandag 25 juli 2011 19:37 schreef laucas het volgende:
Wat is een leuke competitie voor Bronze's? Heb er maar 11 nodig naast mijn eredivisie, 433 of 41212.
Er komt woensdag weer een nieuwe denk ikquote:
Daarom ook asap kwijtraken.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er komt woensdag weer een nieuwe denk ik
Vandaag tijdens happy hour MOTM Forlan, 88 rating
Ik verkocht op Xbox 90 contract voor 1Kquote:Op maandag 25 juli 2011 20:44 schreef S0nic het volgende:
Ongelofelijk hoe belachelijk duur contracten op de PS3 zijn
scaaaaaam alertquote:Op maandag 25 juli 2011 20:55 schreef mash_ het volgende:
wtf er is nu een rare player pack. 12 spelers allemaal rare 50k
oh zo, ja die kans is groot. Sowieso heb ik geen 50k dus ga ook niet kopen. Dit doen ze gewoon om meer pack te verkopen omdat denk ik steeds minder mensen dat doen omdat veel wachten tot fifa 12quote:Op maandag 25 juli 2011 21:03 schreef laucas het volgende:
Ik bedoel meer dat EA je gewoon naait want er zit toch geen ene ruk in
Ik heb die net geopend en had Suarezquote:Op maandag 25 juli 2011 21:03 schreef laucas het volgende:
Ik bedoel meer dat EA je gewoon naait want er zit toch geen ene ruk in
Vorige van 50K sloeg ook nergons op.
Die zijn helemaal niet meer zo duur toch?quote:
Dan raak je niemand kwijt in een 5-2-1-2 formatie.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:34 schreef LinQ het volgende:
Ze moeten het zoeken in FUT12 wat uitgebreider maken, vooral met position en formation kaarten zoek je je een ongeluk. Als je nou gewoon op een bepaalde positie of formatie kan zoeken ben je sneller klaar
Wat bedoel je daarmee? Je kan al zoeken op spelers in een bepaalde formatie, maar hij heeft het over formatiekaarten. Je kan spelers in die formatie prima dumpen hoor. Driekwart in FUT let niet op formaties en het voorbeeld dat jij geeft is zelfs behoorlijk populair.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan raak je niemand kwijt in een 5-2-1-2 formatie.
Euhm... Ik heb het over kaarten waarmee je van een speler de formatie kan veranderen. Spelers kun je al filteren op formatie....quote:Op maandag 25 juli 2011 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan raak je niemand kwijt in een 5-2-1-2 formatie.
OKe. Normaal had ik je wel kunnen helpen, maar heb zelf amper nog coins vanwege mijn Uruguay en Netherbelgians projectjesquote:
Oh inderdaad, ik lees fout. Ja, dat zou handiger zijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:37 schreef LinQ het volgende:
[..]
Euhm... Ik heb het over kaarten waarmee je van een speler de formatie kan veranderen. Spelers kun je al filteren op formatie....
Op CAM?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:19 schreef Rijstbal het volgende:
TOTY venderFart one hell of an endboss.! 3 wedstrijden gespeeld met hem en 6 doelpunten
Jep. 2assists en 2 doelpunten. per wedstrijd. Tegenstanders waren dan ook niet de beste moet ik eerlijk zeggenquote:
Is niet heel vreemd, ik heb Iniesta en Xavi op CAM en die scoren elke wedstrijd ook wel 1 of 2 keer. Assists zijn ze ook wel goed in.quote:
Met 1 CAM of 2?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:25 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
Is niet heel vreemd, ik heb Iniesta en Xavi op CAM en die scoren elke wedstrijd ook wel 1 of 2 keer. Assists zijn ze ook wel goed in.
Waar haal jij die info vandaan?quote:Op maandag 25 juli 2011 18:24 schreef Tim86 het volgende:
TOTY Van der Vaart
Acceleration-77
Agility-------84
Balance------82
Jumping------61
Reactions-----82
Sprint Speed-79
Stamina-------99
Strength------72
Aggression---53
Positioning---91
Tact. Aware--47
Vision--------87
Ball Control-95
Crossing-----92
Curve--------99
Dribbling----92
Finishing----95
FK *.--------99
Heading *.---61
Long Pass----94
Long Shots---99
Marking------ 14
Penalties---- 88
Short Pass--- 95
Shot Power--- 93
Slide Tackle- 22
Stand Tackle- 36
Volleys------ 91
Foot: Left.
Att - Medium
Def - Low
Weak Foot: ****
Skill Moves: ****
In Game - 91
Ik kan IF stats ff niet vinden zo snel en heb geen tijd om te zoeken, dus dat moet je zelf maar doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |