WTFquote:Op dinsdag 19 juli 2011 07:32 schreef GI het volgende:
Even frustratie delen met jullie allemaal.
Ik moet wat gegevens converteren uit een Clarion database.
Clarion heeft als datumveld "Aantal dagen sinds 28-12-1800". Wat het meest wazige datumformaat is wat ik meegemaakt heb.
Daarnaast is een timeveld niet een echt timeveld. Maar het aantal 100sten van een seconde dat verstreken is sinds 0:00 op de dag.
*gromt*
Waarom silverlight? Zit daar nog toekomst in?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 07:55 schreef Devv het volgende:
Ik ben nu bezig met het ontwikkelen van webapplicaties in Silverlight.
Volgens mij ook ja, vanwege DRM. Hoewel volgens mij ook een aflopende zaak is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:36 schreef Scorpie het volgende:
Silverlight is volgens mij vooral sterk op het streaming vlak aanwezig toch?
Ah, dat zou een verklaring kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Silverlight is natuurlijk ook voor het ontwikkelen van Phone 7 applicaties.
http://www.silverlight.net/getstarted/devices/windows-phone/
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:20 schreef JoshuaL het volgende:
Uren gezocht naar waarom mijn localStorage opeens leeg is, bleek dat ik zelf ergens in mijn code de localStorage deed wissen.
Ik ontwikkel onder andere voor Microsoft Dynamics CRM. En in die omgeving is Silverlight het enige managed framework waarin je kunt ontwikkelen. Ik had het ook liever in WPF gedaan, omdat Silverlight gewoon veel beperkingen heeft.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waarom silverlight? Zit daar nog toekomst in?
Ik dacht dat zelfs microsoft daar vanaf stapte?
1 2 3 | .live('click',function(){ }); |
Ze gaan ook niet zo heel hard meer en de huidige IDE is echt om te huilen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:41 schreef twiFight het volgende:
Delphi, leeft dat al weer een beetje. Las laatst dat het weer aan het moderniseren is, terwijl ik een paar jaar geleden nog dacht dat Delphi dood zou bloeden.
Volgens de wiki :quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:35 schreef Semoi het volgende:
Delphi? Op welke versie zitten ze nu?
Ik heb een boek van school: "Basiscursus Delphi 5" en het eerste hoofdstuk heet "Delphi 5 voor windows 98, 95 en NT". Brrr
Al mag ik niks zeggen, ik programmeer nog dagelijks in VB6.
quote:Delphi 1: 16-bits ontwikkelomgeving voor Windows 3.x.
Delphi 2: Eerste 32-bits omgeving. De vormgeving van componenten in de stijl van Windows 95/98.
Delphi 3: Stabielere versie dan Delphi 2, introductie van packages voor componenten.
Delphi 4: ADO-koppeling met databases naast BDE.
Delphi 5: Veel gebruikte versie, stabieler dan Delphi 4.
Delphi 6: Vormgeving van een aantal componenten aangepast aan de stijl van Windows 2000.
Delphi 7: Ondersteuning van XML en UML. Beperkte ondersteuning van .NET.
Delphi 8: Geheel nieuwe interface op basis van VisualStudio. Een .Net-compiler is opgenomen voor applicaties en er is een mogelijkheid om ASP.Net-applicaties te maken.
Delphi 2005 (Borland Developer Studio 2005): Ondersteunt meerdere programmeertalen (Object Pascal, C/C++, C#) ), uitsluitend 32-bits Windows, dit alles in een ontwikkelomgeving. Vereist .Net.
Delphi 2006 (Borland Developer Studio 2006): Nieuwe memory-manager, FastMM en performanceverbeteringen in de IDE.
Turbo Delphi: Delphi 2006, gratis voor particuliere ontwikkelaars (Delphi Explorer).
Delphi 2007 (CodeGear RAD Studio 2007): Delphi met ondersteuning voor Windows Vista.
Delphi 2009: Volledig unicode compatible.
Delphi 2010: Delphi met ondersteuning voor Windows 7, een sourcecode formatter en andere verbeteringen.
Delphi for PHP: Behalve de naam heeft dit product niets te maken met Delphi. Het is een PHP-IDE.
Delphi XE: Veel kleine wijzigingen ten opzichte van Delphi 2010.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |