SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
quote:
WAT IS DEZEquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijn kamer leeghalen voor de verbouwing, ik zie er tegen op
Slaap lekker dan maarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:24 schreef Kaasrol het volgende:
Dat is waar ook, ik had me voorgenomen om te gaan slapen als het nieuwe topic open was
Welterusten
Donderdagochtend om 6 uur als ik terug ben van het uitgaanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:27 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dus wanneer ging jij op vakantie?
Dus op vakantie meteen slapen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:27 schreef Water123 het volgende:
[..]
Donderdagochtend om 6 uur als ik terug ben van het uitgaan
Dé teringquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:29 schreef Water123 het volgende:
[..]
In de auto. Want we moeten 2700 km reizen
Hoe lang doe je daar wel niet over? (Alleen heen, dan)quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:32 schreef Water123 het volgende:
Op zo'n vakantie als we familie gaan bezoeken, en terug zijn in Nederland hebben we 11.000+ km gereden
Ongeveer 34 uren inclusief slapen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoe lang doe je daar wel niet over? (Alleen heen, dan)
Ik vind dat ook het minst leuke aan zo'n vakantie, maar ach. Grotendeels van de reis slaap ik tochquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Laat me maar weer alleen. Net zoals gisteren
Nee, ik ben deze tijden wel gewendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:37 schreef Water123 het volgende:
[..]
HahahaVal jij niet in slaap dan? Ik wel bijna..
Tot hoe laat slaap je dan overdag?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nee, ik ben deze tijden wel gewend
Oh dan werkt het niet denk ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:44 schreef Water123 het volgende:
Lol...Zou het werken?
Ik had gisteren nog gelezen, dat als je post onvoldoende frankeert dat de ontvanger dan moet betalen
Ik enigzins ook wel. Maar heb toch nog liever even een maandje vrijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:54 schreef Water123 het volgende:
Ik heb zin om te studeren.. nou ja niet per se echt leren en toetsen maken maar gewoon dat je in dat sfeertje zit. Totaal iets nieuws.. een nieuw hoofdstuk in je leven
We hebben ook nog 6 weekjes vrijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik enigzins ook wel. Maar heb toch nog liever even een maandje vrij
Farmacie lijkt me op dit moment echt een boeiende opleiding! Je krijgt ook veel informatie over kanker enzoquote:
Ja hoor. Alleen nog allemaal gedoe regelen. Opleidingsgeld, boeken, laptop, enzoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:59 schreef Water123 het volgende:
[..]
Farmacie lijkt me op dit moment echt een boeiende opleiding! Je krijgt ook veel informatie over kanker enzo![]()
Heb jij al zin in je opleiding?
Ik moet dat ook nog hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 03:01 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen nog allemaal gedoe regelen. Opleidingsgeld, boeken, laptop, enzo
Thuis blijven wonenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 03:02 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik moet dat ook nog hoorMaar de grootste last is al vn mn rug, mn kamer!
Voorlopig niet eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 03:04 schreef Water123 het volgende:
[..]
Lijkt het je niet leuk dan om op je eigen benen te leren staan? Mij wel
[/deAvonturenvanHeroinjunk]quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:26 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh hallo, ik was een leuk topic aan het lezen.
Maar ik was vanochtend al om half 6 wakker en toen was er een kutvlieg die me lastig viel en toen kon ik niet meer slapen bah.
Goed kijken, maak een praatje met de examinator en overzie alles.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:39 schreef Keauning het volgende:
Ik hoop het.![]()
Om 11,00 is mijn instructrice hier. Iemand nog tips?
Jij mag van mij niet eens een rijbewijs.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:41 schreef Keauning het volgende:
Die vent een beetje inpalmen, laten zien dat ik vertrouwen heb?
En dat kijken...Niet mijn sterkste punt, mijn aandacht verzwakt de hele tijd. Hopelijk valt het nu mee.
Ik zag het. Ik snap het alleen nog steeds niet. Dat kon je toch al bereiken door gewoon 2 keer op de quote knop te klikken?quote:
Jawel, maar dan ging je steeds weer naar de bodem van je pagina. Nu niet. Nu kan je doorquoten als een dolle.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zag het. Ik snap het alleen nog steeds niet. Dat kon je toch al bereiken door gewoon 2 keer op de quote knop te klikken?
Oh oke.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel, maar dan ging je steeds weer naar de bodem van je pagina. Nu niet. Nu kan je doorquoten als een dolle.
En bedankt voor de steun.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij mag van mij niet eens een rijbewijs.
Dat sowieso, anders gebeuren er ongelukken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Autorijden is aandacht erbij, jongen!
Dah..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Autorijden is aandacht erbij, jongen!
Tja, positief of negatief?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Tijdens examens kan er heel veel veranderen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Yea.
Ik moet straks naar Nijmegen rijden, yay.
Succes!quote:
Met rijles moet je juist voor dat soort situaties gaan!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Succes!
Ik heb dadelijk rijlesIk hoop dat ze bij de uitgang hier geen rechts wil richting de stad, want dat wordt levensgevaarlijk als we dat gaan doen
Dank u. Ik hoop ook dat ze/hij verschillende plekken gaat mijden. Blegh.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Succes!
Ik heb dadelijk rijlesIk hoop dat ze bij de uitgang hier geen rechts wil richting de stad, want dat wordt levensgevaarlijk als we dat gaan doen
Ik kan me niet voorstellen dat ik tijdens mijn examen 40000 wandelaars of 100000 feestbezoekers tegen zou komenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met rijles moet je juist voor dat soort situaties gaan!zodat je mocht er tijdens je examen de pleuris uitbreken dat je 't al eens hebt meegemaakt zonder dat er consequenties aan vast zaten!
Klopt in theorie, maar ik was toch eigenlijk niet van plan om ooit met de auto naar de vierdaagsefeesten te gaanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
Als je zo erg gewend bent kan de rest alleen maar meevallen!
Nouja, we gaan meer naar Nijmegen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik niet.
Ben vorig jaar voor 't eerst naar de vierdaagsefeesten geweest, niets voor mij. Veel te druk![]()
Werd helemaal claustrofobisch van al die mensen
Eitje.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja, we gaan meer naar Nijmegen.Moeder van mijn vriend loopt de Vierdaagse en zijn zusje gaat morgen op vakantie en wilde haar nog even zien.
En ze moest nog winkelen ofzo.
Maarrr, ik had iets gehoord over een transferium in Lent bij een ovatonde. Is dat makkelijk te vinden? De TomTom en ook mijn telefoon herkent hem niet.
Ik ken het! maar de afgelopen dagen viel het meequote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik niet.
Ben vorig jaar voor 't eerst naar de vierdaagsefeesten geweest, niets voor mij. Veel te druk![]()
Werd helemaal claustrofobisch van al die mensen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:21 schreef Renesite het volgende:
Cool, weer een nieuwe studentenpas laten maken. De derde al in mijn carriere
Dat is al een week zoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu zonder ondertitel en sig meerWaar gaat het heen met de wereld!?!
Vanavond pasquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanavond pasjij niet schijten op de meisjes wc vandaag?
Not gonna happen. Vrouwen kunnen niet rijden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:12 schreef Etsu het volgende:
Omg Nick ik heb vandaag voor het eerst achteruit geredenen het ging goed
ik word nog een rijwondertje.
Hoe langzaam ben jij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:12 schreef Etsu het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Not gonna happen. Vrouwen kunnen niet rijden.
Vandaag lekker de stad doorgereden en vooruit, achteruit ingeparkeerd, fileparkeren, keren op de weg, bochtje acheruit: alles moeiteloos in 1 keerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Not gonna happen. Vrouwen kunnen niet rijden.
Hoeveel lessen heb jij nu al wel niet gehad man?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd.volgend jaar genoeg tijd jeweet.
15,5 uur.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoeveel lessen heb jij nu al wel niet gehad man?
quote:
HET IS EEN VROUW MET EEN PIEMELquote:
Gast.quote:
Rijinstructeur gepijpt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gast.
Wat heb je eigenlijk allemaal gedaan in die 15,5 uur?
15,5 uur? Dat is godverdomme een lange pijpbeurt.quote:
Het is toch verdeeld in 7 lessen joh!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
15,5 uur? Dat is godverdomme een lange pijpbeurt.
Bijna een duif en een man aangereden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gast.
Wat heb je eigenlijk allemaal gedaan in die 15,5 uur?
Ben ik even blij dat ik niet bij jou in de buurt woon.quote:
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is toch verdeeld in 7 lessen joh!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:12 schreef Etsu het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:21 schreef xCore het volgende:
[..]
Ook al gelijk bochtje achteruit?
Ik heb trouwens al wel mijn eerste boete te pakken
Ik heb 40 gehadquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:23 schreef Gitaarmat het volgende:
Net terug van rijles, nu 8 rijlessen gehad en hij zegt dat we nog 1 rijles moeten en dan hebben we alles gehad. Had het moeilijker verwacht, het gaat de goede kant op.
hahaha wtfquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Een gifje voor jullie:
[ afbeelding ]
Het was een waarheid die gequote mocht worden.quote:
EEN GENIE IK SPOT EEN WISKUNDIG GENIEquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
EEN GENIE IK SPOT EEN WISKUNDIG GENIE
Je leek mij inderdaad niet capabel voor zulks een briljantiteit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:45 schreef Etsu het volgende:
Denken dat ik dat niet door zou hebben__!!!
Vrouwen hè.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je leek mij inderdaad niet capabel voor zulks een briljantiteit.
Beetje uit de richting.quote:
Dastan doet mij.quote:
HEUL NIET WAAR.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent hoogstens pot, dus niet welkom.
She was covered in leather coatttt. 21 years oldddd.quote:
Ik ben 19.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
She was covered in leather coatttt. 21 years oldddd.
Ik gok dat haar steunkousen in de badkamer liggen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:55 schreef Etsu het volgende:
KB zei tegen me op msn dat ze een vrouwtje van 45 is en op zoek is.
Op mn nachtkastje.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik gok dat haar steunkousen in de badkamer liggen.
he bah moest dat nou zo vies bleghquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik gok dat haar steunkousen in de badkamer liggen.
DAT MAAKT GODVERDOMME WEL UIT WIE BEN JIJ WEL NIET OM DAT TE BEPALEN DANquote:
Bruno Mars is bruin. Maar dat is niet erreg hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
DAT MAAKT GODVERDOMME WEL UIT WIE BEN JIJ WEL NIET OM DAT TE BEPALEN DAN
DAT IS GODVERDOMME WEL ERG WIE BEN JIJ WEL NIET OM DAT TE BEPALEN DANquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bruno Mars is bruin. Maar dat is niet erreg hoor
tja dingen gebeuren soms zit het mee soms zit het tegenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:58 schreef Etsu het volgende:
Ik voorspel een ban voor Err underslejj Err.
Het ga je goed jongen.
Daarom.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
tja dingen gebeuren soms zit het mee soms zit het tegen
ik kreeg een stijfje :$quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom.
Weet dat ik van je houd. Dat ik je respecteer. Dat ik je waardeer.R_R
Nu even zeggen dat het niet erg bent, anders ga je nu zeggen dat je een racist bent. Okeequote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
DAT IS GODVERDOMME WEL ERG WIE BEN JIJ WEL NIET OM DAT TE BEPALEN DAN
Dastan is mijn bitch en Etsu mijn schandknaapje, okee?quote:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dastan is mijn bitch en Etsu mijn schandknaapje, okee?
Ik vind zwarte honden gewoon mooier dan bruine honden. Kan gebeuren toch.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nu even zeggen dat het niet erg bent, anders ga je nu zeggen dat je een racist bent. Okee
Je vindt zwart mooier. Okay. Prima. Dat maakt je geen racist.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind zwarte honden gewoon mooier dan bruine honden. Kan gebeuren toch.
Pff, klootzak.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dastan is mijn bitch en Etsu mijn schandknaapje, okee?
HOMO.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor Klinkerbotsing? Goedzo.
Rene, we zijn welkom dus.Jij maakt gewoon tijd.
Wel een beetje.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo eng is het niet hoor.
Dat mag helemaal niet toch op dit forum.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:09 schreef Etsu het volgende:
Pics van R_R's pielemans voor onze beoordeling of het eng is of niet.
Wel in KPD.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat mag helemaal niet toch op dit forum.
Slappe mogen in spoilers.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat mag helemaal niet toch op dit forum.
Gewoon tondeuse over je kop raggen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:11 schreef Etsu het volgende:
Ik moet inderdaad nodig naar de kapper, alweer.
Strak plan, kom je even voordoen hoe het moet?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon tondeuse over je kop raggen.
Is goed.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Strak plan, kom je 't even voordoen hoe het moet?
Met schoolreisjes altijd namen in de omgeving checken en dan hard roepen en kijken wie er omkijkt.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Met schoolreisjes altijd namen in de omgeving checken en dan hard roepen en kijken wie er omkijkt.
Vodafone.quote:
Daarom abo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:15 schreef Dastan het volgende:
Vodafone prepaid is wel kankerduur trouwens.
Blykquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:15 schreef Dastan het volgende:
Vodafone prepaid is wel kankerduur trouwens.
Dan moet je vaker bellen en smsen, zodat een abonnement sluiten zinvol is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik bel en sms nauwelijks, dus dat zou zonde zijn in mijn geval.
Tja, helaas `pingt` en `whatsapp't` iedereen tegenwoordig. Sms'en is er gewoon niet meer bij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan moet je vaker bellen en smsen, zodat een abonnement sluiten zinvol is.
Die man houdt van mannen... Tsk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft gelijk man o man.
Ik wil wel met je smsenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Tja, helaas `pingt` en `whatsapp't` iedereen tegenwoordig. Sms'en is er gewoon niet meer bij.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik word bang whoehoeheoe.
Goede site, meteen bij mijn favorieten gezet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:29 schreef Etsu het volgende:
Wat is een 'antwoordnummer'?
Een antwoordnummer is vergelijkbaar met een postbus, maar bij een antwoordnummer betaalt de ontvanger de postzegel, u kunt dus gratis uw papieren post verzenden.
http://www.antwoordnummer.nl/
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goede site, meteen bij mijn favorieten gezet.
Geen dank.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goede site, meteen bij mijn favorieten gezet.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hoefde niet eens te tekenen, wat.
Mocht het wel? Gewoon, omdat 't leuk is om te doen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hoefde niet eens te tekenen, wat.
Nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:46 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Mocht het wel? Gewoon, omdat 't leuk is om te doen?
Waarom?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga naar Deen, m'n ontslag tekenen.
Omdat 5 weken op vakantie, ze geven maximaal 3 weken vrij.quote:
quote:
Jij navigeert serieus vanaf de forumindex?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:27 schreef xCore het volgende:
SES is kut, nu moet ik helemaal naar beneden scrollen voordat ik d'r ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |