Het is goddomme midden in de nacht, mot ik daar m'n nest voor uitkomen om jouw rommel op te ruimen?! Nou?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:42 schreef Bushalte het volgende:
Waar blijven de mods om een van de topics te sluiten.
De avond begint pasquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is goddomme midden in de nacht, mot ik daar m'n nest voor uitkomen om jouw rommel op te ruimen?! Nou?
Huuuu Yvonne is mijn moeder!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is goddomme midden in de nacht, mot ik daar m'n nest voor uitkomen om jouw rommel op te ruimen?! Nou?
Ja wees blij dat je niet hoefde te zuigen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja zo'n 4chan hoax net zoals Squadward Suicide.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:50 schreef Romanus het volgende:
Is dat niet dat filmpje waarvan ze denken dat het een verloren aflevering is van mickey mouse ofzo? Net als bij de Simpsons dat Bart zelfmoord zou plegen
Met geluid aanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:51 schreef Wumb0 het volgende:
Om het samen te vatten, Mickey loopt dus, en loopt dus, en loopt maar door, toen werd het beeld zwart, en toen liep ie weer door, en door, en door, en toen deed het beeld een beetje vreemd, en hij liep door, en door, en ... niks aan de hand?
Mijn hemel TS
Whehehehequote:
Dat is toch dat filmpje waarvan ze zeggen dat mensen zelfmoord pleegden na het zien van dat filmpje ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:21 schreef RickoKun het volgende:
Een beetje van die hoax shit zoals de Grifter (trailer)
Zou best wel es kunnen, of dat ze gek werden ofzo :pquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat is toch dat filmpje waarvan ze zeggen dat mensen zelfmoord pleegden na het zien van dat filmpje ?
Nog wel en daar kan ik wel bang van worden . . .quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:27 schreef Saisai het volgende:
die gast die het filmpje gemaakt heeft leeft ook niet meer neem ik aan?
Hahaha ik had een beetje gegoogled over dat filmpje...al die reactiesquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zou best wel es kunnen, of dat ze gek werden ofzo :p
Zoen trailer is gewoon op djoetoeb te zien. Niet heel erg vrolijk ofzomaar was gewoon door een gast in elkaar geflanst. Zou wel baas zijn als je daar anderhalf uur lang naar moest kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |