maar die zijn nogal duur en weet je wel waar ik goeie lucht buks kan kopen dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:02 schreef mk13139 het volgende:
Waarom een illegaal balletjes pistool, als je legaal een luchtbuks kunt kopen?
Een Crosman 2240 is wel leuk om mee te beginnen
haha jij let wel goed opquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:05 schreef Chef_M het volgende:
Jij had eerder op de avond hier ook al een topic over geopend? En toen is hij gesloten door een mod met de mededeling ''Illegaal doen we niet aan''?
ik ga wel soms naar duitsland gronau en norhorn weet je waar ik daar pistolen kan kopen.ik ga niet verder dan norhorn of gronau en ik ben daar soms dus weet je plaatsen in norhorn of gronau waar je pistolen kunt kopen balletjes of luchtdruk ik hoor het graagquote:
Duur?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:09 schreef markar het volgende:
[..]
maar die zijn nogal duur en weet je wel waar ik goeie lucht buks kan kopen dan?
ja die ken ik ook maar ik heb ook gelezen op internet in forums dat bestellingen van mensen niet zijn aangekomen en ze de geld allemaal verloren hebben en ze helemaal niks kunnen doen bellen lukt niet en mailtjes daarheen sturen helpt ook niet dan moet je maar pech hebben dat geen dure bestelling hadquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:10 schreef yoppiesaus het volgende:
Zoek op der-hollander bij google,die zenden gewoon in nederland
In duitsland heb je winkels waar ze wapens verkopen kruisbogen messen buksen noem maar op maar weet zeker dat je het niet mee krijg je kan het beter in nederland proberen met een ouder iemand waar woon je in nederland?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:12 schreef markar het volgende:
[..]
ik ga wel soms naar duitsland gronau en norhorn weet je waar ik daar pistolen kan kopen.ik ga niet verder dan norhorn of gronau en ik ben daar soms dus weet je plaatsen in norhorn of gronau waar je pistolen kunt kopen balletjes of luchtdruk ik hoor het graag
Ik had mijn bestelling netjes binnen gekregenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:14 schreef markar het volgende:
[..]
ja die ken ik ook maar ik heb ook gelezen op internet in forums dat bestellingen van mensen niet zijn aangekomen en ze de geld allemaal verloren hebben en ze helemaal niks kunnen doen bellen lukt niet en mailtjes daarheen sturen helpt ook niet dan moet je maar pech hebben dat geen dure bestelling had
srry ik keek verkeerd ik ging iets te ver kijkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:12 schreef mk13139 het volgende:
[..]
Duur?
Voor minder dan 70 euro heb jij geen buks... Die Crosman is de goedkoopste, en hij schiet met CO2 patronen.
je weet ik dat hadden heel veel ook maar sommige hadden ook pech het moet je maar overkomen voor het zelfde geld was jij het met de bestelling die niet thuis wordt gestuurd en waar er al geld van je rekening word afgeschreven en je niks tegen kan doen. moet maar geen bestelling van meer dan ¤80 of zo hebben besteldquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:15 schreef yoppiesaus het volgende:
[..]
Ik had mijn bestelling netjes binnen gekregen
ik woon in almelo maar in duitsland zijn ze veel stukker goedkoper ik heb wel in de nederlandse wapenwinkels gekeken op internet de prijzen schieten boven de ¤300-¤400 als je een buks wilt kopen maar in duitsland kun je het wel veel goedkoper kopen en daar zijn de ook beter en je hebt ook veel meer keuze's in wapen en buksen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:15 schreef strikeforce het volgende:
[..]
In duitsland heb je winkels waar ze wapens verkopen kruisbogen messen buksen noem maar op maar weet zeker dat je het niet mee krijg je kan het beter in nederland proberen met een ouder iemand waar woon je in nederland?
ik had er zelfs eentje dicht bij mijn huis maar die is er niet meer is 3 of 4jaar geleden weg gehaald ik weet zelf niet waarom die weg is vind het nu wel heel jammer .toen die dumpshop nog open was ik een leeftijd van 11 ofzo toen kon ik niet naar binnen gaan en een mooie buks kopen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:21 schreef strikeforce het volgende:
Heb je geen dumpshop in jou plaats die hebben ook vaak luchtbuksen.
dankje je wel mooite site en buks en prijzen maar is het wel betrouwbaar kan ik er op vertrouwen dan mijn pakketje echt thuis word bezorgt zonder problemenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:28 schreef strikeforce het volgende:
Kijk hier is op.
http://www.shogun.nl/crosman-repeatair-1077.html
Nog eentje zelfs met goedkopere http://www.luchtbukswinke(...)9a1e55e2ce880cb3ef53quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:30 schreef markar het volgende:
[..]
dankje je wel mooite site en buks en prijzen maar is het wel betrouwbaar kan ik er op vertrouwen dan mijn pakketje echt thuis word bezorgt zonder problemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |