FOK!-slangquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:36 schreef Water123 het volgende:
Kaasrol, waarom plak je een 'n' achter doei en hallo?
Raarquote:
Dat is nog irritanter, moet je constant F5'enquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:38 schreef Water123 het volgende:
Ik heb automatische updates uitgezet bij instellingen!
Een nationaal punt waar je je kunt melden als je je bekeert tot een geloof..? Bestaat dat niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:42 schreef Ezell het volgende:
Wat bedoel je precies met een inschrijfpunt?
Niet dat ik weet. Ik weet alleen dat je je bij sommige kerken kan laten inschrijven. Waarom wil je dat weten?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Een nationaal punt waar je je kunt melden als je je bekeert tot een geloof..? Bestaat dat niet?
Ik ben bekeerd tot het Pastafarianisme, ik vroeg me af of ik me bij de gemeente zo kon inschrijven of niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik weet alleen dat je je bij sommige kerken kan laten inschrijven. Waarom wil je dat weten?
Kaasrolquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben bekeerd tot het Pastafarianisme, ik vroeg me af of ik me bij de gemeente zo kon inschrijven of niet.
Niks aan veranderd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:46 schreef Water123 het volgende:
Ik ga zo naar bed denk ik, jullie zijn saai
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:46 schreef Water123 het volgende:
Ik ga zo naar bed denk ik, heb niks meer te doen
Nee serieus, hoe mooi zou het zijn om voor elkaar te krijgen dat het als geloof wordt erkend.quote:
Ga je je bekeren?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Een nationaal punt waar je je kunt melden als je je bekeert tot een geloof..? Bestaat dat niet?
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben bekeerd tot het Pastafarianisme, ik vroeg me af of ik me bij de gemeente zo kon inschrijven of niet.
Dat zou wel vet zijn ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee serieus, hoe mooi zou het zijn om voor elkaar te krijgen dat het als geloof wordt erkend.
Alvast een piratenpak kopen dan maar.
quote:
Ik vind je posts een beetje verwaterenquote:
Sowwyquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik vind je posts een beetje verwateren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |