Duidelijk zijn tegen die persoon en zeggen dat hij/zij moet stoppen met bellen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:47 schreef kijkmij het volgende:
Ik heb de volgende vraag: is het mogelijk om een (mobiel)nummer (tijdelijk) te blokkeren? Ik zit namelijk met het volgende: een kennis van mij die ik op dit moment eigenlijk niet wil spreken of probeerd me dagelijks te bellen en sms-en. Ik heb hem al gezegd dat ik even helemaal klaar ben met hem maar op de een of andere manier komt dat niet aan. Hij wil mij steeds spreken en zijn excuses maken maar daar heb ik niet veel zin op dit moment. Ik vraag me daarom af kan ik zijn nummer (tijdelijk) laten blokkeren zodat ik geen telefoontjes en sms-jes meer van hem krijg? En moet ik dat dan bij de profider aanvragen? Ik heb op mijn telefoon (ik heb een nokia model welke al jaren uit de mode is) al gekeken maar kan daar niet een dergelijke optie vinden. En als ik hem blokkeer wat krijgt hij dan te horen? Een ingesprek toon of hoort hij de telefoon wel gewoon over gaan?
1. dan ben ik voor niemand meer bereikbaarquote:Op maandag 18 juli 2011 22:50 schreef Daniel1976 het volgende:
1. er zit een uitknop op.
2. Je neemt gewoon een nieuw nummer (met nieuwe telefoon als het abbo is)
Mijn oude (hele oude) nokia ook. Maarja dat was 13 jaar terug ofzo. Sindsdien heb ik selectief blokkeren eigenlijk nooit meer gezien.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:54 schreef Diemux het volgende:
Sommige telefoons kunnen dat zelf, mijn Samsung G800 kon dat oook.
Heb ik al gedaan maar zoals ik al heb gezegd komt dat niet aan.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:52 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Duidelijk zijn tegen die persoon en zeggen dat hij/zij moet stoppen met bellen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:21 schreef mstx het volgende:
Vaak kun je ook ringtones per contactpersoon instellen. Dan zet je het bij hem op stil.
Dat is idd. een hele simpele, goed werkende optie...quote:Op maandag 18 juli 2011 23:21 schreef mstx het volgende:
Vaak kun je ook ringtones per contactpersoon instellen. Dan zet je het bij hem op stil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |