Casual MMA fighterquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:08 schreef Jajong het volgende:
Waarschijnlijk moet om 15 oktober weer vechten, tot 85kg. Maak me wel een beetje zorgen na er 3 jaar uit te zijn geweest!
Sprak de jaloerse dikzak die wou dat ie 't zelf durfdequote:
sprak diegene die in de bak geen inet had!quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sprak de jaloerse dikzak die wou dat ie 't zelf durfde.
Heb je Korsakov ofzo? Wat bazel jequote:Op donderdag 28 juli 2011 20:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
sprak diegene die in de bak geen inet had!
Scherp.quote:
Heerlijk is dat ja! Ik was vorig jaar juni in Florida toen Chuck Liddell tegen Rich Franklin moest vechten. We zaten in een sports bar om 10 uur savonds met bier, burgers en hot pants waitresses... wat een leven!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Op dit moment ben ik in Canada, heerlijk om iedere avonden op meerdere zenders MMA te kunnen volgen, wordt echt zo tijd dat dit naar Nederland komt.
Dat heeft er echt geen hol mee te maken, ondanks dat ik je "casual-fan" goed snapte wordt je hier gewoon netjes op je nummer gezet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
wildequote:Op donderdag 28 juli 2011 20:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
YES!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:35 schreef Hooidraad het volgende:
Alistair Overeem Cut From Strikeforce
http://blip.tv/play/h5R0gsuKdgI.html
Wut?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 04:44 schreef slashdotter3 het volgende:
4) Zoals we allemaal weten is de heavyweight devision van UFC te mager en zitten de beste talenten de komende 2 jaar vast aan Strikeforce. Verlasquez is geblesseerd, Lesnar wilt stoppen, Dos Santos is geen ppv seller waar mensen straks graag voor betalen, etc...
haha [Centraal] MMA topic #79 To Compete or Not To Competequote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:35 schreef Hooidraad het volgende:
Alistair Overeem Cut From Strikeforce
http://blip.tv/play/h5R0gsuKdgI.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |