Dit soort sites zijn er allangerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Tapout heeft een eigen website op http://tapoutvtc.com
Kan je betaald op subscriben en instructie video's van bekende mma'ers zien, voorbeeld:
Hun YT channel met nog meer voorbeelden:
http://www.youtube.com/user/TapouTVTC
Leuk initiatief!
Ik had al gelezen op sherdog dat ze weggehaald was bij de octagon girlsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:35 schreef THEFXR het volgende:
DANA, JE BENT EEN TERINGLUL, HAD DIE PAARDENBEK ERUIT GEGOOID!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.cagepotato.com/a-moment-of-silence-for-brittney/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:08 schreef Geo3kant het volgende:
nog even wat mooie foto's van Brittney
en dan je indenken dat cerrone haar gedumpt heeft, de monguulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10th planet JJ heeft dat ook geloof ik, maar dan gratisquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Tapout heeft een eigen website op http://tapoutvtc.com
Kan je betaald op subscriben en instructie video's van bekende mma'ers zien, voorbeeld:
Hun YT channel met nog meer voorbeelden:
http://www.youtube.com/user/TapouTVTC
Leuk initiatief!
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
Dat er serieus nog mensen zijn die denken dat Overeem zo groot is geworden met paardenvlees
Waarom niet? Een vriend van mij is in twee jaar trainen groter geworden dan Overeem nu is, ook zonder doping.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
Dat er serieus nog mensen zijn die denken dat Overeem zo groot is geworden met paardenvlees
Toevereemquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
Foto's, in 2 jaar van 0 naar groter dan overeem is niet mogelijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom niet? Een vriend van mij is in twee jaar trainen groter geworden dan Overeem nu is, ook zonder doping.
ik vertrouw jouw vrienden,echt niet!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom niet? Een vriend van mij is in twee jaar trainen groter geworden dan Overeem nu is, ook zonder doping.
Waarschijnlijk een Spike TV card dus.. kut main event krijgt Europa weerquote:Main event will be Chris Leben vs. Mark Munoz, it will be the first ever non title five round maych
Beter?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:12 schreef incognitoomuch het volgende:
Is er trouwens geen UFC 133 TT plaatje? niet om te zeuren ofzo
Reports laten zien dat ze inmiddels de volgende fighters hebben:quote:• The first event will likely be "streamed on a major MMA website", at 1 a.m. ET/10 p.m. PT. This is right after UFC 134.
• They are looking to promote one more 2011 show in November, and should have a TV deal in place by then.
• They will use a circular cage, just like EliteXC.
• Woman's MMA will be promoted by ProElite, and they've already signed Olympic wrestler Sara McMann.
Omdat? Als je 1,96 bent, weet hoe je traint, en genoeg eet, kun je makkelijk in twee jaar van 105 naar 123 kilo gaan. Ik snap niet wat daar zo bijzonder aan is, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vertrouw jouw vrienden,echt niet!
http://ironforgesiron.com(...)drops-a-bombs-shell/
30lbs of 25kg aankomen, of 30lbs/25kg SPIER aankomen is heel wat andersquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Omdat? Als je 1,96 bent, weet hoe je traint, en genoeg eet, kun je makkelijk in twee jaar van 105 naar 123 kilo gaan. Ik snap niet wat daar zo bijzonder aan is, eerlijk gezegd.
Ik weeg zelf 68 kilo, maar woog toen ik nog fulltime sportte ook een afgetrainde 79 kilo. Toen ik daarna "Joe Riggs-style" opblies naar 91 kilo, zat ik in een half jaar ook weer op de 66 kilo.
Als je in een half jaar 25 kilo kunt verliezen, waarom zou je in vier keer zo lang geen 25 kilo aan kunnen komen?
Sommige mensen hebben gewoon meer discipline dan anderen.
Kijk naar frank mir, die kwam ook 30lbs aan in minder dan een jaar. Maar omdat Overeem helemaal ripped is, moet hij gebruiken..
Snap dat echt niet, leg die redenering daarachter eens uit.
Dat snap ik ook wel :p Waar denk je dat ik op doel? Bovendien is Overeem geen 25kg spiermassa aangekomen maar, net als die vriend van mij, zo'n 18 kilo. Als dat al te doen is voor iemand die fulltime werkt en vier tot vijf avonden in de week traint, moet dat zeker te doen zijn voor een professionele athleet die ELKE dag traint en de beste trainers en diëtisten voorhanden heeft.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
30lbs of 25kg aankomen, of 30lbs/25kg SPIER aankomen is heel wat andersweet niet waar jij precies op doelt, maar er is een verschil
Oh ik ook niet. Ik vind het alleen een beetje flauw om meteen "doping!" te roepen als professionele athleten bereiken wat je zelf niet kunt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:42 schreef Opgezwollenlever het volgende:
En de kans dat mir gebruikt acht ik ook wel 80%. vind ik overigens ook prima. Ik heb er niets op tegen als ze spul gebruiken btw.
Updatequote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Brittney Palmer is niet ontslagen en is ook niet weggegaan.
Haar Twitter of website of weet ik veel was tijdelijk gehackt
+
UFC 138 will be held in the UK
[..]
Waarschijnlijk een Spike TV card dus.. kut main event krijgt Europa weer
Ik ben er bang voor. Ik mag Jones niet. verschrikkelijke 'holier than thou' houding. Aan de andere kant.. Rampage rijdt ongeboren babies aan gort.quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:11 schreef dapluiz het volgende:
Lol die kop van rampage
En Jones kan er niet om lachen(al gaat ie wel jackson ze ass kicken
)
Updatequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Update
UFC 138 will be held at the LG ArenA in Birmingham and will broadcast on Spike TV.
Main event: Chris Leben vs. Mark Munoz
Also on the card: Brad Pickett vs. Renan Barao
Barao is een up and comer die op het moment 26-1 isquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:02 schreef incognitoomuch het volgende:
Papy Abedi..... Brad Pickett.... Renan Barao....!? Who the fuck?!
Maia is geen man om te trollen, maar hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:02 schreef Fyodor het volgende:
Leuk gifje, hoop echt dat Jones net als tegen Shogun op een brute manier wint.
Verder:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |