Het vorige topic had een foute titel die verbeterd moest worden. Ik denk dat het daar aan ligt, dat het vanaf nu weer goed gaat...quote:Op maandag 18 juli 2011 22:20 schreef DjinN het volgende:
Grrr het volgding doet het hier niet meer goed
Je kan het best ff van nummer 38 een quote op die OP doen en die kopieren. Dan hoef je alleen de plaatsje tussen IMG tags te zetten.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:27 schreef Osvaldo2 het volgende:
Die hele OP is door elkaar geschud??? Wat is daar allemaal gebeurd??? Zometeen wordt dat even puzzelen hoor...
niet ik dit keerquote:Op maandag 18 juli 2011 22:27 schreef Osvaldo2 het volgende:
Die hele OP is door elkaar geschud??? Wat is daar allemaal gebeurd??? Zometeen wordt dat even puzzelen hoor...
Steffi de vriendin van Alex, Albina de zus van Ingrid en Bjarne de beste vriend van Blödkopp oh sorry...Timmyquote:
Dankjewel Djin.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:29 schreef DjinN het volgende:
Steffi de vriendin van Alex, Albina de zus van Ingrid en Bjarne de beste vriend van Blödkopp oh sorry...Timmy
Of de stand is al zo hopeloos dat niemand meer zou gaan bellen...quote:Op maandag 18 juli 2011 22:33 schreef akveor het volgende:
Helemaal geen tussenstanden. Dat geeft te denken. Ze willen Timmy niet teveel blamieren.
Kijk de logische verklaring...quote:Op maandag 18 juli 2011 22:35 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Of de stand is al zo hopeloos dat niemand meer zou gaan bellen...
Helemaal mee eens... Timmy en Benson mogen oprotten. Alex komt misschien ooit nog los...quote:Op maandag 18 juli 2011 22:37 schreef DjinN het volgende:
Hahahaha op FaceBook wil iedereen dat Timmy eruitvliegtBenson is ook niet populair, en ook vinden de meeste mensen dat Alex nog te kort in het BB huis is om eruit te moeten
Was bij Rayo in het begin toch ook. Die hoorde je en zag je nauwelijks. Nu zie je em ook meer en meerquote:Op maandag 18 juli 2011 22:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... Timmy en Benson mogen oprotten. Alex komt misschien ooit nog los...
Je bent toch niet serieus hequote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:41 schreef akveor het volgende:
Asjeblieft... voor Ingrid alvast...
[ afbeelding ]
Neeje, die doet niet met de match mee. Er blijft 1 van de 3 over die volgens mij de match moet doenquote:
Er moesten er maar 2 van de 3 aan de match meedoen volgens mijquote:
Een beloning.... contact met het thuisfront oid.quote:
Precies, van die grote bruine...quote:Op maandag 18 juli 2011 22:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze hadden er ratten in moeten gooien, die tien dagen niet gegeten hadden ....![]()
[ afbeelding ]
+1quote:
Ingrid moet haar beloning nog krijgen. Timmy kan mij gestolen worden.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:45 schreef akveor het volgende:
Een beloning.... contact met het thuisfront oid.
Jaquote:Op maandag 18 juli 2011 22:48 schreef akveor het volgende:
Ah Timmy heeft gewonnen met 3 tegen 1.. hij krijgt straks een persoonlijk videoboodschap.
Laten ze dat dan maar gezellig in de studio doen.
????????? persoonlijke redenen?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:48 schreef DjinN het volgende:
Ah, Alex was vanwege persoonlijke redenen weggegaan bij die match
Ja, van Grote Bruder: Timmy, Du bist raussssssssssss ......quote:Op maandag 18 juli 2011 22:49 schreef beequeen het volgende:
Een videoboodschap voor Timmy? Ik hoop dat dat een goed teken is.![]()
Ja Val met "Baby ich stehe schon vor der Tür..."quote:Op maandag 18 juli 2011 22:49 schreef beequeen het volgende:
Een videoboodschap voor Timmy? Ik hoop dat dat een goed teken is.![]()
Mja zoiets hoorde ik em zeggenquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, van Grote Bruder: Timmy, Du bist raussssssssssss ......
jaa omdat hij er gisteren al uit geweest was verklapte daggy net halfquote:Op maandag 18 juli 2011 22:51 schreef DjinN het volgende:
Ah. Nu horen we het: Hij gunde het Timmy en Ingrid meer om een persoonlijke videoboodschap te krijgen. Daarom deed ie niet mee
Daarom mag Alex nog even blijven.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:51 schreef DjinN het volgende:
Ah. Nu horen we het: Hij gunde het Timmy en Ingrid meer om een persoonlijke videoboodschap te krijgen. Daarom deed ie niet mee
er uit was geweest? Hoe bedoel je precies? Hij heeft contact met de buitenwereld gehad oid ?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:51 schreef Ransjih het volgende:
[..]
jaa omdat hij er gisteren al uit geweest was verklapte daggy net half
Mjaquote:
Heb je dat gemist Djin? Lees even terug in de vorige topique.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:52 schreef DjinN het volgende:
er uit was geweest? Hoe bedoel je precies? Hij heeft contact met de buitenwereld gehad oid ?
Mja, ben vanaf zaterdagochtend bij vriendjelief geweestquote:Op maandag 18 juli 2011 22:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je dat gemist Djin? Lees even terug in de vorige topique.
Op Tv.movie.de staat dat het tot 23:30 duurt dus kan wel kloppen iddquote:Op maandag 18 juli 2011 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
We gaan weer flink uitlopen, gok op einde om 2323 uur .....
Dat begrijp ik. Wie süss.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:54 schreef DjinN het volgende:
Mja, ben vanaf zaterdagochtend bij vriendjelief geweestDan kijken we geen Big Brother
Lees het morgen wel eventjes door!
Nee, helaas, BB heeft geen gevoel voor humor .... had ook nog evenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:56 schreef akveor het volgende:
Timmy naar de Raum des Versuchungen...
Toe dan BB je kan het. Du bist RAUS Timmy ...
Soort zoekt soort...quote:Op maandag 18 juli 2011 23:00 schreef akveor het volgende:
Wat een triestigheid... een vriend die ie 6 maanden kent en nog zo'n andere loser... WTF?
geen idee, ik kijk nietquote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef DjinN het volgende:
Ben ik de enige bij wie de kazige muziek heel erg vals klonk ?Net alsof er een knikje ergens in het bandje zat ofzo
Ik 80%quote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef akveor het volgende:
Wie groß ist die Aufregung hier?
Ik gok nog steeds Timmy 70%
![]()
![]()
Ik gok op 80%.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef akveor het volgende:
Wie groß ist die Aufregung hier?
Ik gok nog steeds Timmy 70%
![]()
![]()
Ik verheug me nu al op de uitzending van volgende week... dan ga ik ze zo fakking hard uitlachen.quote:
Wie ga je dan uitlachen Roevka?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:04 schreef akveor het volgende:
Ik verheug me nu al op de uitzending van volgende week... dan ga ik ze zo fakking hard uitlachen.![]()
Lol, dat gebeurt alleen bij SST.quote:
Timmy en Fabienne als ze bij Aleks op de bank zitten.quote:
Ja man! Fakking 200miljoen% ! Timmy die bekstekker vliegt er zo uit!quote:
Dan lach ik met je mee. Ik wacht nog even af, maar het kan bijna niet anders toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:09 schreef akveor het volgende:
Timmy en Fabienne als ze bij Aleks op de bank zitten.
De draak van SST.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:10 schreef akveor het volgende:
Bekstekker... een van de leukste RLS verzinsels... met dank aan Joanna![]()
![]()
Huh waar ben ik? Wat is er allemaal gebeurd?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:12 schreef Ransjih het volgende:
Os en Roev.... 10...9 ...8... en bij 3 zijn jullie terug in het hier en nu.... 7...6...5...4...3..2..1...
Houwen zo.quote:
Het bewijs dat zelfs mensen met ernstige dyslexia nog notaris kunnen worden...quote:
doe niet zo eng mensquote:Op maandag 18 juli 2011 23:15 schreef beequeen het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.![]()
![]()
Daarom is het dalijk zo grappig als ie eruit vliegtquote:
Ja, dan kan ik tussen de de vette lappen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:18 schreef akveor het volgende:
BB wat mij betreft kan je Timmy wel overslaan en meteen zeggen dat ie Raus ist.
Dit gaat de verhoudingen in het huis compleet veranderen... Vooral voor Daggy en Steve...quote:Op maandag 18 juli 2011 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit zagen er een paar niet aankomen .......
Goffer de goffer, ze blijfT toch niet?quote:
Mooiste cap ever.quote:
ze krijgt haar zin niet! zij wou Alex eruitquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:32 schreef snetje het volgende:
[..]
ze krijgt haar zin niet! zij wou Alex eruit
En m'n voorspelling van vorige week kwam uit. Ik zat er maar 3 fakking % naast.quote:
Slaaplekker!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:34 schreef Ransjih het volgende:
mensen het was me zeer aangenaam, tot morgen en slaap zacht
Je bent fakking een Rayo of de oma van Djoon.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:33 schreef akveor het volgende:
En m'n voorspelling van vorige week kwam uit. Ik zat er maar 3 fakking % naast.
misschien was benson wel zo omdat ze negatief werd van fabis gedrag...als ik eerlijk ben..ik ben een lachbek,zlf vandag met die regen fluitend post weg gebracht..maar ene fabi in me buurt..een half uur...en ik had hoge cholesterol...echt waarmen me bloeddruk was niet meer te metenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:10 schreef snetje het volgende:
Benson tegen Flo : die Fabienne had toch een negatieve stempel op de groep met haar gedrag ... uh uh!! alsof iedereen vrolijk wordt van Benson
Jaa ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:18 schreef trollie67 het volgende:
en benny vind ik echt een schatje..die maakt me gewoon aan de lach...maakt niet uit of die zingt of soms gek doet..die mimiek en zo....
Benson is nu eenmaal zoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:16 schreef trollie67 het volgende:
[..]
misschien was benson wel zo omdat ze negatief werd van fabis gedrag...als ik eerlijk ben..ik ben een lachbek,zlf vandag met die regen fluitend post weg gebracht..maar ene fabi in me buurt..een half uur...en ik had hoge cholesterol...echt waarmen me bloeddruk was niet meer te meten
Timmy R.I.P.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:18 schreef Osvaldo2 het volgende:
OK, de OP is weer up to date...
Wat een drama daar in het huis zeg... Arme, goede, fantastische en goedhartige Timmy toch...![]()
We zullen hem missen...
Ze kan ook gewoon een x haar bek dicht houden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:38 schreef Osvaldo2 het volgende:
"Ihr weisst ich bin immer ehrlich, ich bin ein guter Mensch und sage immer wass ich denke. Warum soll ich hier lügen, denn ich sage doch immer nur die Wahrheit. Ich bin einfach so, ich bin wer ich bin..."
Dat dus... Maar die Benson werkt op mijn zenuwen, word er bijna agressief van... Ga maar weer eens wat anders kijken...
Inderdaad, wat een tragedie... Nu wordt het nooit meer zoals het was...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Timmy R.I.P.
Ik huilde tranen met tuiten ala Fabiennne toen ik hoorde dat ie moest gaan.![]()
Theoretisch is dat inderdaad mogelijk maar ik zie het nog niet zo snel gebeuren...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:39 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ze kan ook gewoon een x haar bek dicht houden.
Hoop ook dat ze gaat, hoewel ze de enige is die nog een beetje reuring brengt daar ....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:52 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nou, ik kan dat arrogante k*twijf niet meer zien. Ik zit me hier gewoon op te fokken door dat schijnheilige geneuzel van haar. Ik kijk het nog een weekje aan maar als zij a.s. maandag niet genomineerd wordt kunnen ze BB DE daar steken waar de zon nooit schijnt...
Of Benson eruit of ik eruit...
Ik vind het geen reuring brengen meer...ze is gewoon ordinair aan het ruzietrappen alleen maar omdat ze zich verveelt. Misselijk secreet dat ze isquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hoop ook dat ze gaat, hoewel ze de enige is die nog een beetje reuring brengt daar ....
OP is weer mooi, bedankt
Ja, mooi om te zien ........quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nog veel actie rond deze tijd... Daggy, die normaal om elven erin gaat is nog steeds
op en eet haar verdriet weg...![]()
En Rayo doet extra veel honing in haar thee... Om haar te troosten...
Goed samengevat!!! +1quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind het geen reuring brengen meer...ze is gewoon ordinair aan het ruzietrappen alleen maar omdat ze zich verveelt. Misselijk secreet dat ze is
Mee eens, maar zeg nou zelf, wie van de overige bewoners doet nog iets ??quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind het geen reuring brengen meer...ze is gewoon ordinair aan het ruzietrappen
alleen maar omdat ze zich verveelt. Misselijk secreet dat ze is
Ja die mist Timmy waarschijnlijk. Al snap ik niet wat mensen missen aan die gemaakte lolbroek. Ik kon die kerel echt gewoon niet serieus nemen. Bij elke gelegenheid ging ie zo dom lopen doen. Echt daar ben ik heel snel klaar meequote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Daggy ziet er wel slecht uit.
[ afbeelding ]
Het is al laat voor haar op een dag dat haar kansen zijn gehalveerd... Nu moet zij opeens zelf actie ondernemen anders verdwijnt zij ook snel uit beeld...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Daggy ziet er wel slecht uit.
[ afbeelding ]
Ook dit ben ik met je eens, Timmy weg is een zege .....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja die mist Timmy waarschijnlijk. Al snap ik niet wat mensen missen aan die gemaakte lolbroek. Ik kon die kerel echt gewoon niet serieus nemen. Bij elke gelegenheid ging ie zo dom lopen doen. Echt daar ben ik heel snel klaar mee
Mwah, ik heb niks tegen Cosimo maar ik wil ook echt niet dat hij wint. Als ik echt iemand moet kiezen die het het allermeeste verdient om te winnen dan kies ik Rayo. Die is vanaf het begin af aan gewoon eerlijk, bemoeit zich nergens mee, en blijft gewoon neutraal bij alles. Hij speelt het spel en hij laat zich niet gekmaken, ondanks het feit dat ie al meerdere keren genomineerd isquote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En ik ben echt bang, dat hij uiteindelijk toch gaat winnen ......![]()
[ afbeelding ]
Daggy en Rayo nu ook naar bed om 0220 uur, Cosimo blijft achter in de huiskamer.
Kan ik inkomen, maar ik ga dan toch voor Ingrid. Meer humor geeft de doorslag dan .....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:31 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mwah, ik heb niks tegen Cosimo maar ik wil ook echt niet dat hij wint. Als ik echt iemand moet kiezen die het het allermeeste verdient om te winnen dan kies ik Rayo. Die is vanaf het begin af aan gewoon eerlijk, bemoeit zich nergens mee, en blijft gewoon neutraal bij alles. Hij speelt het spel en hij laat zich niet gekmaken, ondanks het feit dat ie al meerdere keren genomineerd is
Fijn he, satelliet tvquote:Op dinsdag 19 juli 2011 06:33 schreef Verse_Koffie het volgende:
he he was ik weer, mijn internet lag eruit![]()
Maar gelukkig heb ik sateliet en heb ik BB toch kunnen kijken.
Heeeeeerlijk dat Timmy en Fab eruit zijn![]()
Toen dat 1 maal bekend was ben ik ook gelijk mijn bed ingedoken, was moe...
Ja, het zag er echt niet uit ........quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:25 schreef DjinN het volgende:
Wuahahahaha ik lach me kapot om Cosimo die zijn reethaar aan het scheren is![]()
![]()
Dank je, ik heb ook de achterkant, maar die plaats ik maar niet meer ......quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:29 schreef beequeen het volgende:
Jij hebt de nette cap Tegengas, vooraanzicht.
Ik wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank je, ik heb ook de achterkant, maar die plaats ik maar niet meer ......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
ja! Maar normaak kijkt mijn man tv en ik bb via laptop...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:03 schreef DjinN het volgende:
[..]
Fijn he, satelliet tvIk heb het ook! Elke dag BigBrother kijken, en geen aflevering hoeven missen
Ze komen bijna nog meer buiten dan ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:37 schreef beequeen het volgende:
Bis später Tegengas.![]()
Ik lees op de chat dat Alex 5 augustus weer een concert heeft. Als hij nog in het huis zit mag hij er dus weer uit. Belachelijk.
Afbeelding doet het hier weer eens niet hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:50 schreef beequeen het volgende:
Jakkes, wat eten die gasten toch altijd vet. Ze bakken alles in de olie. Olijfolie is gezond maar deze vieze bakolie is ronduit smerig.
[ afbeelding ]
Hoi Roevka, lol. Het gaat om het idee, jeweetzzzz. Net als dat achterlijke gedoe met Jordan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:49 schreef akveor het volgende:
Ze komen bijna nog meer buiten dan ik.
Het is ook niet dat ie daardoor minder de dagelijkse haalt.![]()
Guten Mittag....
Wat raar, ik zie hem wel. Gewoon via Tinypic geupload.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:51 schreef akveor het volgende:
Afbeelding doet het hier weer eens niet hoor.![]()
Zelfs als ik de link rechtstreeks open naar Tinypic geeft ie op een gegeven moment een foutmelding.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat raar, ik zie hem wel. Gewoon via Tinypic geupload.
Strange, geen idee wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:54 schreef akveor het volgende:
Zelfs als ik de link rechtstreeks open naar Tinypic geeft ie op een gegeven moment een foutmelding.
Als dat zo is slaat Benson direct op tilt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:22 schreef akveor het volgende:
Ze hebben het over Isabelle. Zou ze weer het huis inkomen?
Ze leverde veel meer spanning op dan Jacquelina... het blondje is een soort van vrouwelijke Aleks. Te saai voor de TZ.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als dat zo is slaat Benson direct op tilt.![]()
Goffer de goffer, hoor ik toch die boer nog boeren.
Dus dat!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:29 schreef akveor het volgende:
Ze leverde veel meer spanning op dan Jacquelina... het blondje is een soort van vrouwelijke Aleks. Te saai voor de TZ.
Ik weet alleen niet waar het om gaat. Ze maakt Benny volkomen belachelijk. Kutwijf.quote:
quote:Bewohner, heute startet eure neue WA, "Nein Mann".
Darin besteht es, das bekannte Video "Nein mann ich will noch nicht gehen" der Gruppe Laserkraft 3D nachzustellen.
Am kommenden Montag werdet ihr dieses dann präsentieren.
Der erste Teil der WA besteht darin, die für die Nachstellung des Videos, Schilder und Kleidungsstücke herzustellen.
Ihr werdet gleich alle auf Ansage von BB in den Matchraum gehen und euch das Video 2 x hintereinander anschauen.
Zwei BW eurer Wahl verbleiben anschließend im Matchraum. Dort haben sie die Möglichkeit sich das Video so oft wie nötig anzuschauen.
Dabei müssen sich diese beiden BW genauere Notizen machen, welche Schilder angefertigt werden müssen und wie sie genau aussehen.
Im Matchraum liegen Stift und Papier.
Die Notizen werdet ihr mit im WB nehmen. Der Stift bleibt im Matchraum.
Im Anschluss erhaltet ihr von BB alle Bastelutensilien. Erstellt alle gemeinsamen mit hilfe der von euch gemachten Notizen genaue Abbilder und Kleidungsstücke.
Euch stehen Neonfarben zur Verfügung. Außerdem bekommt ihr einzelne Kleidungsstücke, schwarze Pappen, Schere, Pinsel und Kleber.
Es dürfen immer nur zwei BW gleichzeitig im WB am Esstisch basteln.
Im zweiten Teil der WA geht es um das erlenen der Choreografie. Am Freitag, Samstag, Sonntag werdet ihr alle im Matchraum mit Schwarzlicht üben.
Die einen werden die Hauptrollen im Video übernehmen, die anderen müssen die richtigen Schilder im Takt der Musik ins Bild halten.
Im Matchraum werdet ihr dazu noch einmal genauere Anweisung erhalten. Auch das Video steht euch dort zur Verfügung. Eure Aufgabe ist es, die Choreografie und den Ablauf der einzelenen Szenen Takt für Takt fehlerfrei einzustudieren.
Um die WA zu bestehen müsst ihr alle Schilder korrekt anfertigen und diese bei der Aufführung richtig einsetzen.
Einigt euch jetzt auf 2 BW die stellvertretend für alles die Notizen anfertigen und geht dann auf Ansage von BB in den Matchraum.
Het idee is best leuk. Maar het is net weer iets teveel geknutsel en te weinig uitvoering voor de streamers.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:08 schreef beequeen het volgende:
De nieuwe WA met dank aan BBfun.
[..]
Weer zo'n waardeloze WA.
Dat bedoel ik dus ook skattie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:21 schreef akveor het volgende:
Het idee is best leuk. Maar het is net weer iets teveel geknutsel en te weinig uitvoering voor de streamers.
Terugkijken volgens mij niet. Live meekijken wel. Misschien heeft iemand anders een tip.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:50 schreef DjinN het volgende:
Kan ik op die site van justin.tv btw ook de liveuitzendingen terugkijken ?? Maandag ga ik op vakantie, maar stiekem wil ik de live uitzending toch wel graag kijken als ik de kans krijgVriendjelief heeft toch een laptop bij dus
![]()
Als je je hier aanmeldt: http://www.bb-friendz.net/ kun je via het menu onder de knop 'BB 11 Folgen' alles terugkijken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:50 schreef DjinN het volgende:
Kan ik op die site van justin.tv btw ook de liveuitzendingen terugkijken ?? Maandag ga ik op vakantie, maar stiekem wil ik de live uitzending toch wel graag kijken als ik de kans krijgVriendjelief heeft toch een laptop bij dus
![]()
Jah idd! Daggie is gewoon een schijnheilige kut die niks in het gezicht van anderen durft te zeggen.quote:
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Als je je hier aanmeldt: http://www.bb-friendz.net/ kun je via het menu onder de knop 'BB 11 Folgen' alles terugkijken.
Jah, net zo'n debiel zoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:35 schreef beequeen het volgende:
Timmy und Fabi sind nicht mehr da und die Daggi ist traurig.![]()
In de 3e persoon praten heb ik zo'n hekel aan. Brian deed dat ook altijd.
Dit is al de 2e dag de Bensonshow. Morgen ook weer, let maar op.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:43 schreef DjinN het volgende:
Jezus mina, is dit Big Benson vandaag ofzo ipv Big Brother ???
Gatverdamme zeg, net als vorige keer met de ValenciaShow. Echt de zin om te kijken verdwijnt totaal. Heb de neiging om de aflevering op te nemen of later terug te kijken, en dan overal waar Benson komt te skippen. Maar ik denk dat ik dan weinig aflevering overhoud om te kijkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is al de 2e dag de Bensonshow. Morgen ook weer, let maar op.
Er is een verschil tussen uitgesproken zijn, en moedwillig ruzie maken over ALLES. Zeiken over ALLES en van ELKE MUG een hele kudde olifanten makenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:48 schreef Ransjih het volgende:
ik hou wel van die mensen die zo uitgesproken zijn, al is het dan negatief
persoonlijkheden als een val, rayo en zelfs een timmy zijn geknipt voor een BBquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:49 schreef DjinN het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen uitgesproken zijn, en moedwillig ruzie maken over ALLES. Zeiken over ALLES en van ELKE MUG een hele kudde olifanten maken
Ja daar heb je ook weer gelijk inquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:52 schreef Ransjih het volgende:
[..]
persoonlijkheden als een val, rayo en zelfs een timmy zijn geknipt voor een BB
ik wil gewoon wat te zeiken hebben hier en dat lukt prima met deze gasten
daar hebben val en benson inderdaad beiden een handje vanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:59 schreef beequeen het volgende:
Ik heb gewoon een hekel aan mensen die denken dat BB om hen draait. Dat doet Benson en BB vindt het geweldig. De rest is natuurlijk een saai zooitje, maar we hebben ook Flo nog.
Ouch...als ze faalt met raden, dan is ze toch automatisch genomineerd ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:57 schreef snetje het volgende:
Ingrid gaat proberen een geheim te raden .... volgens mij denkt ze dat Alex de mol is...
yep... ze had het fout en staat er weer op ...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ouch...als ze faalt met raden, dan is ze toch automatisch genomineerd ?
Misschien wel slim, ze had waarschijnlijk toch weer genomineerd gaan worden,quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:24 schreef snetje het volgende:
[..]
yep... ze had het fout en staat er weer op ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |