quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een vrouw tussen allemaal vrijgezellen mannen? Tuurlijk komt ze niet
Joh, maakt dat nog wat uit? Eerst was het nee, toen ja, en nu weer nee. Klinkt wel als een echte vrouwquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Mag hopen dat dat niet echt de reden is.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een vrouw tussen allemaal vrijgezellen mannen? Tuurlijk komt ze niet
Vorige keer was ik er ook, onder dezelfde omstandighedenquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Mag hopen dat dat niet echt de reden is.
quote:
Zou natuurlijk wel leuk zijn om er even bij te zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Vorige keer was ik er ook, onder dezelfde omstandigheden
[..]
Ik weet het nog niet
Misschien kom ik ook wel alleen eten ofzo, ik zie nog wel. Film wordt hem sowieso niet
quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Joh, maakt dat nog wat uit? Eerst was het nee, toen ja, en nu weer nee. Klinkt wel als een echte vrouw
en Sands..
Truequote:Op vrijdag 9 september 2011 14:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zou natuurlijk wel leuk zijn om er even bij te zijn.
Ik ga het zeker proberen.quote:
Ik was er de vorige keer wel bijquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik kom echt zeker.Dus bereid je maar vast voor :p
![]()
Zou het ook zeker niet gaan uitstellen. Zoals gillingham hierboven zegt is er uiteindelijk maar een klein deel van die vaste fmt-ers die je kan verwachten bij een meet. En zoals Mike zegt zijn mensen die op het laatste moment afzeggen, mensen die de volgende keer ook opeens op het laatste moment afzeggen.
Oh, terug uit Wenen? (daar was je toch?)quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:22 schreef Doff het volgende:
Bij deze veel plezier allen!
Ik ben tegenwoordig weer in NL aan het werk dus wellicht ben ik er de volgende keer bij.
Voordeel is, dat je vandaag geen extra blouse mee hoeft te nemen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:43 schreef Mike het volgende:
Ik moet nogal een eindje reizen, dus ga zo al vertrekken. Tot straks!
quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:37 schreef tombolafan het volgende:
Ontzettend veel plezier jongens!![]()
En sorry sorry sorry maar ik ga het toch niet redden. Zou alleen maar haasten worden en dan nog maar een uur aanwezig kunnen zijn, dan raak ik overspannen vrees ik
Volgende keer weer
Chronisch gebrek aan vrouwen pico?quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Asap zegt: een uurtje is toch ook voldoende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |