Ik ben normaal niet zo van vrouwelijke FOK!'ers, inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben de enige vrouwelijke favo FOK!ker van Dastan.
Sowieso FOK!kers.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet zo van vrouwelijke FOK!'ers, inderdaad.
Met mijn charmes heb ik toch een plekje in je pixelhart veroverd.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet zo van vrouwelijke FOK!'ers, inderdaad.
Nogal, daarom altijd haten, om jezelf een beter gevoel te bezorgen.quote:
Ja, dat is ook mijn mentaliteit.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nogal, daarom altijd haten, om jezelf een beter gevoel te bezorgen.
Ja, dat klopt inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met mijn charmes heb ik toch een plekje in je pixelhart veroverd.
Ik zou er een eind aan breien.quote:
Ik maak juist wel vrienden dankzij deze mentaliteit, misschien doe ik stiekem toch iets verkeerd.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vrienden maak je er niet mee, maar ach, uiteindelijk sterf je toch alleen.
Dan ben je niet de eckte hater die gewoon door blijft stampen.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik maak juist wel vrienden dankzij deze mentaliteit, misschien doe ik stiekem toch iets verkeerd.
Juist wel, daarom ook mijn collectie bans.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan ben je niet de eckte hater die gewoon door blijft stampen.
Ik zou er een einde aan breien. Als ik je laptop was.quote:
GOOI ER WATER OVERHEEN PANIEK PANIEK PANIEKquote:
oKÉ DAN WEET IK HET OOK NIETquote:Op maandag 18 juli 2011 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Juist wel, daarom ook mijn collectie bans.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zou er een einde aan breien. Als ik je laptop was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |