Zoek jurisprudentie hieromtrent, lapzwansquote:Op maandag 18 juli 2011 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goedkope manier wel om je er onderuit te lullen, maar oké, als jij zo wil rollen, ga je gang.
Waarom zou ik. Hij trollt en ik voed hem met veel plezier. Dus?quote:
Waar kan ik de verzameling bekijken?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jeej.
* Heroinjunk voegt Rellende_Rotscholier toe.
Ik vraag me ook af waarom Maraca mij een note gaf, maarja.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Hij trollt en ik voed hem met veel plezier. Dus?
Precies.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Hij trollt en ik voed hem met veel plezier. Dus?
Sinds wanneer gebruik jij de dure woorden uit jouw vocabulaire?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoek jurisprudentie hieromtrent, lapzwans
Tevens, ironie is mij niet vreemd.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dit trouwens wel een heerlijk ironische reactie. Daar kan ik altijd wel van genieten.
In mijn fobo. Ik zal mijn huidige verzameling even posten.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar kan ik de verzameling bekijken?
Dat vraag ik me eigenlijk ook wel af.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar kan ik de verzameling bekijken?
Ik hou van ironie. Meer van dit graag.quote:
Ohja oke.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
In mijn fobo. Ik zal mijn huidige verzameling even posten.
Rechten hequote:Op maandag 18 juli 2011 21:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hou van ironie. Meer van dit graag.
Gewoon favoriete FOK!'ers, nietwaar?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
In mijn fobo. Ik zal mijn huidige verzameling even posten.
Ik ben normaal niet zo van vrouwelijke FOK!'ers, inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben de enige vrouwelijke favo FOK!ker van Dastan.
Sowieso FOK!kers.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet zo van vrouwelijke FOK!'ers, inderdaad.
Met mijn charmes heb ik toch een plekje in je pixelhart veroverd.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet zo van vrouwelijke FOK!'ers, inderdaad.
Nogal, daarom altijd haten, om jezelf een beter gevoel te bezorgen.quote:
Ja, dat is ook mijn mentaliteit.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nogal, daarom altijd haten, om jezelf een beter gevoel te bezorgen.
Ja, dat klopt inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met mijn charmes heb ik toch een plekje in je pixelhart veroverd.
Ik zou er een eind aan breien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |