Dat zal ik maar opvatten als een compliment, waarvoor dankquote:Op maandag 18 juli 2011 21:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een huilies zijn jullie toch ook eigenlijk.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt, ik zit hier met een eierdopje op achter mijn computer.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt, ik zit hier met een eierdopje op achter mijn computer.
Soms. Op dit moment niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:11 schreef Renesite het volgende:
Heroinejunkie: ik snap wel dat je je thuisvoelt bij deze schaapjes
Klopt, ik ben heel emotioneel.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een huilies zijn jullie toch ook eigenlijk.
checkquote:Op maandag 18 juli 2011 21:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat zal ik maar opvatten als een compliment, waarvoor dank
Edit: stond er niet hufters eerst?
Neen.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat zal ik maar opvatten als een compliment, waarvoor dank
Edit: stond er niet hufters eerst?
Emoquote:Op maandag 18 juli 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt, ik ben heel emotioneel.
Ik voorspel een (onterechte) note.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HURRRDURR IK BEN RENESITE EN IK PROBEER STOER TE DOEN EN MENSEN BELACHELIJK TE MAKEN MAAR HET WIL NIET ECHT VLOTTEN HURRDURR
Prachtige mods hebben we ook altijd hier.
O, kutquote:
Je weet niet halfquote:Op maandag 18 juli 2011 21:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HURRRDURR IK BEN RENESITE EN IK PROBEER STOER TE DOEN EN MENSEN BELACHELIJK TE MAKEN MAAR HET WIL NIET ECHT VLOTTEN HURRDURR
Prachtige mods hebben we ook altijd hier.
Goedkope manier wel om je er onderuit te lullen, maar oké, als jij zo wil rollen, ga je gang.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:13 schreef Renesite het volgende:
Ik vind het schattig dat iedereen denkt dat ik alles serieus meen, ik een boze jongen ben en dat ik bovenal té serieus ben alsmaar.
Joe joe joe joe joe
Had ik ook gezegd als ik jou was.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je weet niet halfmaar slaat de plank vrij mis.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:13 schreef Renesite het volgende:
Ik vind het schattig dat iedereen denkt dat ik alles serieus meen, ik een boze jongen ben en dat ik bovenal té serieus ben alsmaar.
Joe joe joe joe joe
Ik wil alleen maar Kaasrollen.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goedkope manier wel om je er onderuit te lullen, maar oké, als jij zo wil rollen, ga je gang.
Oké.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:14 schreef Heroinjunk het volgende:
R_R, wil je bij mijn EXA SC verzameling?
Ik vind dit trouwens wel een heerlijk ironische reactie. Daar kan ik altijd wel van genieten.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:13 schreef Renesite het volgende:
Joe joe joe joe joe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |