Klinkt als een spannend iets.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als je het mist heb je meer dan 400 delen om terug te lezen hoor
Je hebt zelf de uitleg al gemaakt begrijp ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:05 schreef Dastan het volgende:
Heb ik nou toch een note gekregen. Sjemig.
Hier wordt met de harde hand geregeerd hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:05 schreef Dastan het volgende:
Wellicht de eerste tijd. Laat eens zien dat dat niet hoeftquote:Op maandag 18 juli 2011 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hier wordt met de harde hand geregeerd hoor.
7 notes hebben.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:06 schreef Etsu het volgende:
Je hebt 7 notes gekregen van onze moderators.
Ik ben veilig. Nog wel.
Heb je er nu 12?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:05 schreef Dastan het volgende:
Oké.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
7 notes hebben.
Kom maar terug als je er 30 hebt.
Ik denk dat het serieus een boel zou schelen als jullie niet zo streng doen, komt de sfeer niet echt ten goede.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wellicht de eerste tijd. Laat eens zien dat dat niet hoeft
Naar de plaatstelijke turkse mobiele telefoonwinkel gaanquote:Op maandag 18 juli 2011 21:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Weet iemand hoe ik een mobieltje simlock vrij kan maken als ik niet eens weet van welke provider hij komt?
Zal best. Maar eerst eens kijken of jullie het kunnenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat het serieus een boel zou schelen als jullie niet zo streng doen, komt de sfeer niet echt ten goede.
Dat ga ik morgen doen, kost 10euro maar het kan ook gratis want het is een mobiel ouder dan een jaar maar goed geen zin om me daarin te verdiepen.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:07 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Naar de plaatstelijke turkse mobiele telefoonwinkel gaan
Zeer zekerquote:Op maandag 18 juli 2011 21:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Weet iemand hoe ik een mobieltje simlock vrij kan maken als ik niet eens weet van welke provider hij komt?
Natuurlijk kunnen wij het.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zal best. Maar eerst eens kijken of jullie het kunnen
Vraag het aan moblo, die kan vast vertellen dat we superlief waren in EXA.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zal best. Maar eerst eens kijken of jullie het kunnen
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vraag het aan moblo, die kan vast vertellen dat we superlief waren in EXA.
quote:
Serieus?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zeer zeker
Stap 1: vul waterkoker
Stap 2: stop mobieltje in waterkoker. LET OP: zorg ervoor dat je de batterij en eventuele opslag eruit haalt.
Stap 3: Zet waterkoker aan
Stap 4: Wacht totdat het water kookt, giet daarna de telefoon af en dien warm op.
Gefeliciteerd, nu heb je geen last meer van je simlock!
quote:
Waarheden op je beeldscherm, Renesite.quote:
Ja man, je moet alleen wel een nieuwe telefoon halen als je hem nog wil kunnen gebruiken. Beter let je dan op dat ie simlockvrij is, hoef je het niet opnieuw te doenquote:
quote:
Klopt, ik zit hier met een eierdopje op achter mijn computer.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een huilies zijn jullie toch ook eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |