Ik ben normaal niet zo van vrouwelijke FOK!'ers, inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben de enige vrouwelijke favo FOK!ker van Dastan.
Sowieso FOK!kers.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet zo van vrouwelijke FOK!'ers, inderdaad.
Met mijn charmes heb ik toch een plekje in je pixelhart veroverd.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben normaal niet zo van vrouwelijke FOK!'ers, inderdaad.
Nogal, daarom altijd haten, om jezelf een beter gevoel te bezorgen.quote:
Ja, dat is ook mijn mentaliteit.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nogal, daarom altijd haten, om jezelf een beter gevoel te bezorgen.
Ja, dat klopt inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met mijn charmes heb ik toch een plekje in je pixelhart veroverd.
Ik zou er een eind aan breien.quote:
Ik maak juist wel vrienden dankzij deze mentaliteit, misschien doe ik stiekem toch iets verkeerd.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vrienden maak je er niet mee, maar ach, uiteindelijk sterf je toch alleen.
Dan ben je niet de eckte hater die gewoon door blijft stampen.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik maak juist wel vrienden dankzij deze mentaliteit, misschien doe ik stiekem toch iets verkeerd.
Juist wel, daarom ook mijn collectie bans.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan ben je niet de eckte hater die gewoon door blijft stampen.
Ik zou er een einde aan breien. Als ik je laptop was.quote:
GOOI ER WATER OVERHEEN PANIEK PANIEK PANIEKquote:
oKÉ DAN WEET IK HET OOK NIETquote:Op maandag 18 juli 2011 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Juist wel, daarom ook mijn collectie bans.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zou er een einde aan breien. Als ik je laptop was.
Vervelend, ik had gehoopt dat jij verlichting kon brengen.quote:
Nee, ik ben godverdorie Jezus niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vervelend, ik had gehoopt dat jij verlichting kon brengen.
Ik mis hem, daarom.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wist niet dat ie timmerman van beroep is.
Ach en wee.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg nu lijkt het alsof ik spam, terwijl dat niet zo issss.
Vertel me meer.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Jij weet zoveel niet over hem.
Volgens jouw opvatting praat ik deze lui ook allemaal na.quote:
Ik weet niet of hij daar blij mee is als ik dat zo op FOK! zet.quote:
Jazeker.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Volgens jouw opvatting praat ik deze lui ook allemaal na.
http://www.google.nl/#scl(...)66b&biw=1280&bih=923
Waarom?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou Etsu zo graag met een gieter tegen z'n hoofd willen slaan.
Ik moest gniffelen, wtf.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou Etsu zo graag met een gieter tegen z'n hoofd willen slaan.
dood gaan van een gieterquote:Op maandag 18 juli 2011 21:39 schreef Etsu het volgende:
Moblo, Rene, zien jullie dat? R_R wil mij vermoorden.
Omdat ik toch geen gieter nodig heb, kan ik 'm maar beter op een fatsoenlijke manier weggooien.quote:
Alleen al omdat het van mij afkomt waarschijnlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jezus, waarom moet ik hier om lachen.
Eigendunk,quote:Op maandag 18 juli 2011 21:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen al omdat het van mij afkomt waarschijnlijk.
Hoempfa hoempfa hoempfaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 18 juli 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kom bijna schatje, ga door, ga door.
Gequote en opgeslagen in het archief.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kom bijna schatje, ga door, ga door.
Hoop snelll!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, Rene, wanneer kwam Gloeimuis ookalweer terug?
Geen hoempfa in ieder geval.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maak jij ander geluid dan tijdens seksen?
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heel af en toe moet dat kunnen.
quote:
quote:
OMG WAAR WAT.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gequote en opgeslagen in het archief.
k kquote:Op maandag 18 juli 2011 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Okay. Als er iets is, gewoon zeggen hoor.
Mijn inmiddels tamelijk grote archief met uitspraken waarmee ik later mensen om de oren kan slaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Tuurlijk.
[..]
[..]Prrr. Zucht kreun steun.
[..]
OMG WAAR WAT.
Oh nee hequote:Op maandag 18 juli 2011 21:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn inmiddels tamelijk grote archief met uitspraken waarmee ik later mensen om de oren kan slaan.
He? Dastan? Sex?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, jouw seksgeluiden doen me daar aan denken
Is toch juist geil lekker oerkreetjesquote:Op maandag 18 juli 2011 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet iedereen is perfect he.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Grapje schat, natuurlijk heb ik niet zo'n archief.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |