http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/887quote:Op maandag 18 juli 2011 19:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Een vrouw met wie ik vorig jaar gedate heb!
*schuift loveli een Voedzame Maaltijd toe*quote:Op maandag 18 juli 2011 19:39 schreef loveli het volgende:
Volgens de weegschal ben ik een paar ons kwijt
Die left-over brownie zekerquote:Op maandag 18 juli 2011 19:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*schuift loveli een Voedzame Maaltijd toe*
Het gebruik van vormen als waarmee om naar personen te verwijzen is informeler dan dat van de verbindingen met wie en (nog) niet voor iedereen aanvaardbaar.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/887
Nee, ik heb ook een Spaanse omelet (=L)met veggies en keftedes met veggies (=D) gemaaktquote:
Voor jou niet aanvaardbaarquote:Op maandag 18 juli 2011 19:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Het gebruik van vormen als waarmee om naar personen te verwijzen is informeler dan dat van de verbindingen met wie en (nog) niet voor iedereen aanvaardbaar.
En ik heb vrijdag een pannekoek op. Zonder n.
Maar dat is gewoon dialectquote:Op maandag 18 juli 2011 19:43 schreef loveli het volgende:
En ik heb vrijdag een pannekoek op. Zonder n.
Nope, dat is gewoon met sjerpquote:
't Zölfde gaoren op een aander klossie.quote:
Sarcasme?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dat is een nuttige foto?
Ben wel benieuwd hoe de niet nuttige er dan uit zien.
Je hebt mod-powers. Doe er wat aan!quote:Op maandag 18 juli 2011 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt m'n idiote spelfout overgenomen. Ieks!
Het liefst bestel ik iets in een restaurant wat ik zelf niet snel zo maken of wat ik nog niet ken. Dus zo'n kaart met alleen biefstuk met pepersaus, varkenshaas met champignonroomsaus en mixed grill is niks voor mij
quote:
Mijn ouders hebben ook een briljante pan, zo briljant dat ze hem niet weggegooid hebben toen de steel eraf brak, maar een nieuwe erop gemonteerd hebbenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:25 schreef Blurred86 het volgende:
mijne waren SUPERdik, maar ik had dan ook van hetzelfde beslag als jij maar 2 pannenkoeken gebakken. oh en de eerste was een prutje![]()
ik kan volgens mij alleen fatsoenlijk pannenkoeken bakken in de gietijzeren pannenkoekenpan van mijn mama
BK in Kampen? BK is gewoon een merk toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook een briljante pan, zo briljant dat ze hem niet weggegooid hebben toen de steel eraf brak, maar een nieuwe erop gemonteerd hebben. Hij is al 30-40 jaar oud
. Oldskoolkoekenpan!
.
Hij is van BK ofzo, in Kampen? (en nee geen Burger King)
Volgens mij staat de K voor Kampen. Of volgens mijn vader dus eigenlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 20:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
BK in Kampen? BK is gewoon een merk toch?
Ik haal er meestal stuk of 15 uit. Maar ik bak ze heel dun. En bak hele lekkerequote:Op maandag 18 juli 2011 20:29 schreef Viking84 het volgende:
Het lukt mij tegenwoordig wel 10 pannenkoeken uit zo'n pak te krijgen (12 staat er op).
4 stoelen heb je toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik haal er meestal stuk of 15 uit. Maar ik bak ze heel dun. En bak hele lekkere.
Maar dat is toch net zo veel werk als gewoon meel, melk en een ei mengen? Zout, suiker en olie zijn niet noodzakelijke voor een goede pannenkoek.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh nee, ik doe gewoon zo'n prefab pak. Kon je verwachten van mij uiteraard.
Ik heb er werkelijk nog nooit bij stilgestaan dat dat óók kanquote:Op maandag 18 juli 2011 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar dat is toch net zo veel werk als gewoon meel, melk en een ei mengen? Zout, suiker en olie zijn niet noodzakelijke voor een goede pannenkoek.
Ik vond dit online: http://www.bk.nl/static.asp?myid=90quote:Op maandag 18 juli 2011 20:28 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij staat de K voor Kampen. Of volgens mijn vader dus eigenlijk.
Nee.. Want voor dat pak heb ik alleen water nodigquote:Op maandag 18 juli 2011 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar dat is toch net zo veel werk als gewoon meel, melk en een ei mengen? Zout, suiker en olie zijn niet noodzakelijke voor een goede pannenkoek.
Dat is echt zo'n stokpaardje van mijquote:Op maandag 18 juli 2011 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh nee, ik doe gewoon zo'n prefab pak. Kon je verwachten van mij uiteraard.
Een stapje triester is het kopen van de kant en klare pannenkoeken in het koelvak. Huuuuuuuquote:Op maandag 18 juli 2011 20:36 schreef Viking84 het volgende:
XM, je hebt ook van die kant- en klare flessen die je alleen maar hoeft te schudden. Iets voor jou?.
Die zijn vies!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:36 schreef Viking84 het volgende:
XM, je hebt ook van die kant- en klare flessen die je alleen maar hoeft te schudden. Iets voor jou?.
¤ 2,85/KG vs ¤ 0.94/KGquote:Op maandag 18 juli 2011 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb er werkelijk nog nooit bij stilgestaan dat dat óók kan![]()
.
Hebben wij wel eens gedaanquote:Op maandag 18 juli 2011 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een stapje triester is het kopen van de kant en klare pannenkoeken in het koelvak. Huuuuuuu
Harry Potter? Veel plezierquote:Op maandag 18 juli 2011 20:38 schreef Chicolate het volgende:
Mijn pannenkoeken mislukken altijd. Zelfs met een kant en klaar pak. Geen idéé wat ik fout doe.
En nu op naar de stad, vanavond lekker naar de bios met broertje.
Waarschijnlijk gooi je het beslag te snel in de pan / is de pan niet heet genoeg.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:38 schreef Chicolate het volgende:
Mijn pannenkoeken mislukken altijd. Zelfs met een kant en klaar pak. Geen idéé wat ik fout doe.
En nu op naar de stad, vanavond lekker naar de bios met broertje.
Met melk en eieren erbij zit je anders ook zo aan de 2-3 euro hoorquote:
Ja, maar die moet je er bij de Koopmansmeuk ook nog bijgooien.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met melk en eieren erbij zit je anders ook zo aan de 2-3 euro hoor. En daarvan moet ik vaak weer weggooien omdat het toch nooit op gaat.
Huh?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Met melk en eieren erbij zit je anders ook zo aan de 2-3 euro hoor. En daarvan moet ik vaak weer weggooien omdat het toch nooit op gaat.
Bij de eerste is de pan vaak iets te vet en te koud.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:46 schreef Viking84 het volgende:
Mijn eerste pannenkoek mislukte ook altijd, maar tegenwoordig gaat 'ie wel goed. Ze zijn soms alleen nog wel een beetje pappig van binnen, bleh.
Nee, een crepe is nog groter en dunner. Ik heb ook een crepepan,maar die past niet op mijn fornuisquote:Op maandag 18 juli 2011 20:48 schreef Blurred86 het volgende:
is een flensje eigenlijk hetzelfde als een crepe
Geen van beiden hier aanwezig!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Huh?
Kilo bloem = 35 ct (nettorama)
Eieren = 10 ct/stuk (eigen eierboer)
Melk liter = 50 ct (nettorama goedkoopste pak)
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:47 schreef Blurred86 het volgende:
je hebt ook koopmansmeuk waar echt alleen water bij moet
Aldi? Lidl? Het hoeft echt amper iets te kosten hoor, zelf een pannenkoekje maken.quote:
Ik houd 't gewoon lekker bij m'n Koopmans voeg-700ml-water-toe mixquote:Op maandag 18 juli 2011 20:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aldi? Lidl? Het hoeft echt amper iets te kosten hoor, zelf een pannenkoekje maken.
Mijn Mr gaat voor zijn plezier 1x per maand naar de aldiquote:Op maandag 18 juli 2011 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik houd 't gewoon lekker bij m'n Koopmans voeg-700ml-water-toe mix.
't Gaat me ook niet om het kostenaspect. Naar verschillende winkels voor mn inkopen moeten zou al hel op aarde zijn. Vreselijk.
6 eieren 0.99 centquote:Op maandag 18 juli 2011 20:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Huh?
Kilo bloem = 35 ct (nettorama)
Eieren = 10 ct/stuk (eigen eierboer)
Melk liter = 50 ct (nettorama goedkoopste pak)
Oh maar de jumbo is ook wel een fijne winkel. Hier heb je alleen van die miniwinkeltjes.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jumbo. Punt. Ik ga niet naar een groenteboer of bakker. Haal alles daar. Moet er echt niet aan denken.
AH.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jumbo. Punt. Ik ga niet naar een groenteboer of bakker. Haal alles daar. Moet er echt niet aan denken.
Truste Vikquote:Op maandag 18 juli 2011 20:53 schreef Viking84 het volgende:
Anyway. Ik ga m'n bammetjes smeren en naar bed. Ik ben echt zó moe!!! Hopelijk ben ik morgen weer fris, want ik was zelfs in de pauze niet echt aanspreekbaar vandaag.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:57 schreef Blurred86 het volgende:
ikboodschappen doen: markt, turkse supermarkt, lidl en ah deed ik thuis altijd
![]()
ik kan me ook belachelijk lang vermaken in de supermarkt heel uitgebreid alle verpakkingen lezen en vergelijken
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:57 schreef Blurred86 het volgende:
ikboodschappen doen: markt, turkse supermarkt, lidl en ah deed ik thuis altijd
![]()
ik kan me ook belachelijk lang vermaken in de supermarkt heel uitgebreid alle verpakkingen lezen en vergelijken
Jeetje XM het is dat ik (niet meer) in de buurt werk anders deed ik wel 1x dubbele boodschappenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij stellen boodschappen altijd zo lang mogelijk uit, totdat er echt bijna niks meer in huis is. Vanavond hebben we bijvoorbeeld afbakstokbrood met kruidenboter en komkommersalade gegeten. En morgen moeten we dan echt wel weer, uuurgh...
Franse supermarktenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het op vakantie in het buitenland ook altijd een heus uitje
Ik ook. Het liefst probeer ik iedere supermarktketen die ik tegenkom uitquote:Op maandag 18 juli 2011 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het op vakantie in het buitenland ook altijd een heus uitje
Fijn dat het zo goed terecht gekomen is!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker VikIk ga zo ook lekker even douchen en in bed kruipen met een boek
(die van sigme voor de volledigheid, zó leuk! )
Wij nemen ons nog steeds voor er eens gewoon zo heen te rijden en boodschappen te doen.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:01 schreef Blurred86 het volgende:
oh nee dat wilde ik helemaal niet zeggen want ik ben mijn discussie aan het typen, heel geconcentreerd![]()
nu ben ik echt weg hoor
In Venezuela hing er gewoon een heuse haaiquote:Op maandag 18 juli 2011 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ook. Het liefst probeer ik iedere supermarktketen die ik tegenkom uitKan ook helemaal gelukkig worden van de verschillen tussen de Aldi#s in verschillende landen
![]()
Maar de megasupermarkten met versvisafdeling zijn natuurlijk het meest geweldig.
Heb je het wel eens echt gelezen? Het is zo geweldig breedsprakig, dat kan nu ècht niet meer in een boekquote:
Nee, dat boek heb ik niet echt gelezen, alleen maar doorgebladerd en stukken gelezen voordat ik het inpakte. Het is nog geen honderd jaar oud dat boek, en het lijkt wel een andere wereld.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je het wel eens echt gelezen? Het is zo geweldig breedsprakig, dat kan nu ècht niet meer in een boek
Absoluutquote:Op maandag 18 juli 2011 21:07 schreef sigme het volgende:
Nee, dat boek heb ik niet echt gelezen, alleen maar doorgebladerd en stukken gelezen voordat ik het inpakte. Het is nog geen honderd jaar oud dat boek, en het lijkt wel een andere wereld.
Mooi bijpassend pakpapier had ik wel hè?
Ik hoor het wel als je gescheiden gaat slapen, of, mocht je daarvoor niet genoeg ruimte hebben, dan toch met een scheiding tussen de bedden. Je zult merken dat de omgang tussen echtelieden daarvan zoveel beter wordt!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
AbsoluutHet hele pakket uitpakken voelde als een geweldig cadeau
En ja, net wat je zegt, een heel andere wereldOok totaal andere opvattingen. Zo enorm fascinerend.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:13 schreef sigme het volgende:
Ik hoor het wel als je gescheiden gaat slapen, of, mocht je daarvoor niet genoeg ruimte hebben, dan toch met een scheiding tussen de bedden. Je zult merken dat de omgang tussen echtelieden daarvan zoveel beter wordt!
*stilquote:Op maandag 18 juli 2011 21:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als je gescheiden gaat slapen, of, mocht je daarvoor niet genoeg ruimte hebben, dan toch met een scheiding tussen de bedden. Je zult merken dat de omgang tussen echtelieden daarvan zoveel beter wordt!
Nou... daar zit toch wel wat inquote:Op maandag 18 juli 2011 21:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen gesnurk! (geen last van hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Nou... daar zit toch wel wat inGeen ruzie om de dekens. Geen gedraai en gewoel. Als bij elkaar in bed belanden niet meer vanzelfsprekend is keert de romantiek en de spanning snel weer terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2011 23:14:25 ]
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Ben wel megajaloers op 'm ....Wel googlebaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
2 matrassen en 2 dekbedden ftwquote:Op maandag 18 juli 2011 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou... daar zit toch wel wat inGeen ruzie om de dekens. Geen gedraai en gewoel. Als bij elkaar in bed belanden niet meer vanzelfsprekend is keert de romantiek en de spanning snel weer terug.
40 euro is goed te doen hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 21:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Speaking of boodschappen doen: ik ga morgen weer en heb nog geloof ik 40 euro om t/m aanstaande maandag mee rond te komen (whoops). En m'n lief wil wel graag wat chips en cola, dus het budget-gedeelte zal toch in het avondeten moeten zitten. Iemand nog lekkere, gezonde goedkope maaltijd-ideeën?
40 euro is RUIM genoeg om zelfs heel lekker te kunnen koken!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Speaking of boodschappen doen: ik ga morgen weer en heb nog geloof ik 40 euro om t/m aanstaande maandag mee rond te komen (whoops). En m'n lief wil wel graag wat chips en cola, dus het budget-gedeelte zal toch in het avondeten moeten zitten. Iemand nog lekkere, gezonde goedkope maaltijd-ideeën?
Oh nou stukje vlees (beeflappen) en boemboe rendang plus de sperziebonen is 1 maaltijd.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:29 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, in de diepvries nog een zak sperziebonen, twee drumsticks, een tartaartje en een zak boerenkool en in de voorraadkast de standaard pasta/kikkererwten/rijst/uien/bonen voorraad en nog een pot rode kool.
In 1921 hoefde je niet aan te komen met romantiek en spanning hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Even het blaadje van AH pakkenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Ha, dat zijn alweer leuke ideeën! Ik ben een beetje inspiratieloos. Als ik de auto heb word het de LIDL, anders de AH (dat scheelt 10 minuten fietsen, en ik ben niet zo'n held als Maria).
Romantiek en spanning is van alle tijden. Ook in verstandshuwelijken kon de liefde opbloeien.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:33 schreef sigme het volgende:
[..]
In 1921 hoefde je niet aan te komen met romantiek en spanning hoor.
Yeah right. Natuurlijk gaat het om een misdrijfquote:Klokkenluider News of the World dood gevonden WATFORD - Sean Hoare, een voormalige entertainmentverslaggever van News of the World die als eerste journalist wereldkundig maakte dat oud-hoofdredacteur Andy Coulson afwist van afluisterpraktijken bij de krant, is dood aangetroffen in zijn woning in Watford, een voorstad van Londen.
Sean Hoare Foto: The Guardian
Dat meldt de Britse krant The Guardian.
Volgens de politie is de precieze doodsoorzaak van Hoare nog niet bekend, maar gaat het niet om een misdrijf. Er is een onderzoek gestart.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Even het blaadje van AH pakkenwait a minute.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:36 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]! Ah nee joh, ik ben gewoon lui aan het doen
ik moet mezelf maar gewoon er toe zetten om naar de LIDL te gaan, weer of geen weer, want dat scheelt een heleboel. En 10 minuten fietsen is beweging, is ook gezond. Zeg, dat zouden jullie slankies mij toch moeten vertellen
?
Dat is wel weer schoon te krijgen hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:39 schreef Syrena het volgende:
Zo, net nog even wat tapijtlijmresten van de trap getrokken, ging ineens een stuk lekkerder dan vanmiddag. Alleen mijn handen plakten aan elkaarwassen met zeep ging wel maar niet super, toen schoot me te binnen dat ik de tip olie had gelezen op internet. Scheut babyolie op mijn handen en weg lijm
![]()
Jammer dat ik het niet op de trap kan toepassen, die wordt dan te vet om te schilderen.
Albastine afbijt en een verfbranderquote:Op maandag 18 juli 2011 21:39 schreef Syrena het volgende:
Zo, net nog even wat tapijtlijmresten van de trap getrokken, ging ineens een stuk lekkerder dan vanmiddag. Alleen mijn handen plakten aan elkaarwassen met zeep ging wel maar niet super, toen schoot me te binnen dat ik de tip olie had gelezen op internet. Scheut babyolie op mijn handen en weg lijm
![]()
Jammer dat ik het niet op de trap kan toepassen, die wordt dan te vet om te schilderen.
Ik kan niet tegen de chemische lucht. Ik heb daarom binnen alles geverfd met verf op waterbasis. Wat een enorme ergernis is, maar niet stinktquote:Op maandag 18 juli 2011 21:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Albastine afbijt en een verfbranderplus zo'n driehoek voor de lijmresten
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje XM het is dat ik (niet meer) in de buurt werk anders deed ik wel 1x dubbele boodschappen
Ahquote:Op maandag 18 juli 2011 21:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen de chemische lucht. Ik heb daarom binnen alles geverfd met verf op waterbasis. Wat een enorme ergernis is, maar niet stinkt![]()
Ga morgen eens voorzichtig met olie proberen, tnx sigme!
Jaren gedaanquote:
Heb je geen bio aan huis in de buurt? (google er maar eens op) Die leveren het gewoon af ook als je niet thuis bent.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:59 schreef Phaidra het volgende:
Nou zeg. Wil ik een heus groentepakketabonnement afsluiten bij de lokale biologische winkel, kan ik alleen op woensdag afhalen. Terwijl dat een gewone werkdag voor ons is en we op vrijdagmiddag/avond of zaterdag de weekboodschappen doen. En ik had me er zo op verheugd.... Ik zie dat ik hiermee perfect ontopic ben, dat voelde ik aan denk ik
.
Wel lekker hardgelopen net! 4 km rondje met 2x kort wandelen tussendoor. Iets sneller dan anders gerend, want ik was even lang onderweg.
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:28 schreef sigme het volgende:
Hier (noorden des lands) heet de bioboer-aan-huis de ekonoom.
Daar red je het toch geen week mee?quote:IN DE FRUITMAND:
Week 27: appels, kersen, sinaasappels, kiwi's
Week 26: appels, sinaasappels, kiwi's, galiameloen
COMBIPAKKET : courgette, tuinbonen, andijvie, komkommer, peterselie, appels, kersen en een verrassingsfruit
Ik welquote:
Met z'n tweeen bedoelde ik ookquote:Op maandag 18 juli 2011 22:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Zo, ik heb Google+Snap er alleen weinig van, ik kan nog niet vinden waar ik nu mijn leuke berichtjes moet intijpen. Heb wel al een koppeling met Picasa. Zo maar eens nakijken of nu iedereen alles kan zien
ik hoor het wel als jullie me ergens halfnakend op een weblog vinden he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een lekker kleurige woonkamer
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Tja, ze is een beetje mislukt qua mix. En mijn zus kamt haar niet goed/regelmatig genoeg, dus ze ziet er erg shabby uit. Maar ze luistert wel heel goed en is lief. Ze klom meteen op de bank toen ik dat vroeg en kroop lekker tegen me aan.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:36 schreef Blurred86 het volgende:
wat een stomme hond is dat! sorry mag ik dat zeggen?
ik vind jou wel leuk! en je vlindertjeskussen
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 07:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Tof van je solli Mo!
En huuu, veel te grote hond. Als die me tegemoet komt, ga ik echt ff aan de andere kant van de weg lopen...
Ja, die ook. Maar ik denk altijd maar, op zo'n kleine hond kan ik desnoods nog gaan zittenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind opgewonden valse kleine keffertjes enger dan gewone honden.
Ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek/rollenspel,quote:Op dinsdag 19 juli 2011 07:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]echt?
Mo ik snap je post niet helemaal?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, die ook. Maar ik denk altijd maar, op zo'n kleine hond kan ik desnoods nog gaan zitten.
Ooh echt!! Leukkk!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek/rollenspel,
Bij Marks&Spencer
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
Het is dan ook voor een Simply Food vestiging
owhey thx!!!quote:Op maandag 18 juli 2011 22:28 schreef sigme het volgende:
Hier (noorden des lands) heet de bioboer-aan-huis de ekonoom.
Ja, dat las ik al op FB, vandaarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
Doemaarnie!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, hij kan ook dichtgegooid worden hoor!
AS ifquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, hij kan ook dichtgegooid worden hoor!
Ik bedoel dus dat ik dacht dat het MS was en niet M&Squote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
M&S begon als ik me niet vergis vooral als een soort van V&D, zonder zaken als eten.
PM bitte!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:56 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!
Nou jongens wat ben ik blij dat ik er donderdag even tussenuit ga. Misschien ga ik, als dat mag, een paar van jullie PM'en voor advies. Want er klopt weer geen donder van.
Die hond is echt baas trouwens
Ik ga eens zoeken!quote:Op maandag 18 juli 2011 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je geen bio aan huis in de buurt? (google er maar eens op) Die leveren het gewoon af ook als je niet thuis bent.
Ja doh.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:55 schreef loveli het volgende:
Phaidrs, groenteabbo ophalen kan vast ook nog op dagen na woensdag, maar dan is het niet meer vers
Dat idd!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 07:53 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind de hond wel leuk. Ziet er absoluut ongevaarlijk uit, wat een grote pre is.
Wow! Dan zou ik er inderdaad maar wat extra in stoppenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:30 schreef MarMar het volgende:
Even hardop denken: dat bakken enzo kost mij best heul veel moeite, misschien dat ik daar dan best veel kalorieën mee verbrand? Qua beweging stelt het (voor een gezond lijf) geen drol voor, maar voor mij voelt het als keiharde fitness (inclusief trillende spieren van de inspanning, da's lastig met schalen met bloem enzo)
Dit was Odin (die levert aan onze enige biowinkel). Vitatas ken ik nog niet *zoeken gaat* .quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:29 schreef Perruche het volgende:
Hey Phaidra, en Odin bijvoorbeeld? Of Vitatas?
Tof!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
Hm ok dan ben ik niet de enigequote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:36 schreef Phaidra het volgende:
@perruche, dat weet ik ook nooit. En PM staat hier volgens mij ook gewoon open.
Volgens mij is het effect van een dag eten of sporten niet meteen meetbaar op de weegschaal, maar pas na een tijdje. Geen idee of het klopt, maar als ik naar m'n eigen gewichtsschommelingen kijk lijkt het waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:30 schreef MarMar het volgende:
Even hardop denken: dat bakken enzo kost mij best heul veel moeite, misschien dat ik daar dan best veel kalorieën mee verbrand? Qua beweging stelt het (voor een gezond lijf) geen drol voor, maar voor mij voelt het als keiharde fitness (inclusief trillende spieren van de inspanning, da's lastig met schalen met bloem enzo)
Dan moet Ross (je tussendoortje) maar even langskomenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:04 schreef Isabeau het volgende:
Die uit de kluiten gegroeide poedel is een koningspoedel en dat zijn echt heul erg lieve honden!En mooi
En ik ben bang voor honden
Tussendoortje weer vergeten mee te nemen naar het werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Vanavond ophalen hoop ikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:27 schreef loveli het volgende:
Ml-etje, is het al gelukt met je paspoort?
hoi!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:49 schreef progje het volgende:
goedemorgen!
Ik heb helemaal bij gelezen. Ik wilde van alles zeggen, maar weet al niet meer wat
Ik zat al etende hetzelfde te denken, zeker adhv die bije Fb foto.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Lijkt me een heel blije combo, jullie samen.
Ik geloof dat je daar wel gelijk in hebtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Lijkt me een heel blije combo, jullie samen.
Alle hinnikfoto's die het vriendje had gemaakt zijn best wel gnork!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik geloof dat je daar wel gelijk in hebt![]()
![]()
Maria heeft foto's ter proof, weet niet of ze er nog gaat posten.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Alle hinnikfoto's die het vriendje had gemaakt zijn best wel gnork!Zal er eentje uploaden zo
En die ene van jou met De Brownie Met Prinsessensprinkles, die is leuk!
En om haske vrolijck van te wordenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
![]()
Iedere foto met ons is per definitie awesome ende gorgeous!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tis dat jij een iets donker velletje hebt, anders zou ik niet weten welke hand van mij isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teehee
Martijn en ik hebben net als T een stuk brownie gehad. Omnomnom![]()
![]()
Die met blingquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tis dat jij een iets donker velletje hebt, anders zou ik niet weten welke hand van mij isTeehee
Jeuh! Al dat roze suiker was wel een beetje too much, vond Maartenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tis dat jij een iets donker velletje hebt, anders zou ik niet weten welke hand van mij isTeehee
Martijn en ik hebben net als T een stuk brownie gehad. Omnomnom![]()
Was heel gezellig inderdaadquote:
En die tattoo he!quote:
They grow up so fastquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh! En geen duckfaceIk kan het wel
Hoe is het met je eetpatroon?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vanaf vandaag heb ik echter vakantie, dus nu ga ik proberen om me een fatsoenlijk eet- en beweegpatroon aan te leren
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
Vik! Had jij nou morgen dat gesprek?
Ik ga nu met een vriendin boodschappen doenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe is het met je eetpatroon?
*schop geeft*
"Patroon" impliceert structuur.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ga nu met een vriendin boodschappen doen
Gisteren ging het prima, Maria heeft me goed verzorgd
Heb je ook een lijstje?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ga nu met een vriendin boodschappen doen
Gisteren ging het prima, Maria heeft me goed verzorgd
Ja, dat klopt. En daarvoor ga ik nu boodschappen doen. Met gezonde shizzlequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:48 schreef loveli het volgende:
[..]
"Patroon" impliceert structuur.
*doorzeurt*
Door hardlopen ben je vocht verloren, dat gecombineerd met spierspanning maakt dat je er taniger uitziet dan in ontspannen en gehydrateerde toestand. En glycogeenreserves => volume.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:17 schreef sigme het volgende:
Bij de weg, mijn benen zijn volgens mij gewoon gewoon. Wel vind ik mezelf wat tanig worden, maar ja, op hardloop-actiefoto's zal dat ook wel flink tekenen en ik ben ook 38 natuurlijk. Maar ik hoop dat ik er in het echt wel iets zachter uitzie.
Lijkt me ook idd! Ik voel me ook altijd mega-spierig na het sportenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:01 schreef MarMar het volgende:
Oh, die had ik helemaal gemist. Je bent prachtig Sig en idd, zoals loveli zegt, tijdens sporten/hardlopen tekenen spieren gewoon meer.
Net wakkerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 06:58 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen. Heeeeeeerlijk geslapen, al sliep ik niet meteen gisteravond. Ben echt uitgerust, maar heb al voor de derde dag op rij een lichte, sluimerende hoofdpijn
. Die mag wel weg.
En gaat goed met je ritme, Chico!![]()
.
Touwtje pakken. Een A4-tje is 29.7 x 21.0 cm. Een beetje rekenen en puzzelen en je weet je maten exact.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:24 schreef Chicolate het volgende:
En mijn meetlint ligt ook nog in Amsterdam.
Hetzelfde. Ik mis hem. Maar ik ga ophouden met het erover te hebben, want that won't do no good.quote:
Ja ik heb ook al gezegd dat mij beloofd was dat hij er uiterlijk vrijdag zou zijn, en zo niet dat ik hem wel ergens anders zou bestellen. Ik geloof dat de verkoper vooral geïrriteerd was omdat hij me zo vaak gebeld had en ik steeds niet opnam. Maar ze laten hem nu in de winkel liggen, ik had nog niets betaald gelukkig. Want mijn reiskosten zijn nu hoger dan de verzendkosten zouden zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:
Grote mond heeft 'ie voor iemand die wat wil verkopen!. Ik zou de tas annuleren (als dat kan) en mooi ergens anders bestellen.
Welke zaak in DH was dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
Dat is dan nog een geluk bij een ongeluk. Stomme verkoperquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ik heb ook al gezegd dat mij beloofd was dat hij er uiterlijk vrijdag zou zijn, en zo niet dat ik hem wel ergens anders zou bestellen. Ik geloof dat de verkoper vooral geïrriteerd was omdat hij me zo vaak gebeld had en ik steeds niet opnam. Maar ze laten hem nu in de winkel liggen, ik had nog niets betaald gelukkig. Want mijn reiskosten zijn nu hoger dan de verzendkosten zouden zijn.
Nebo. Ze zijn wel de goedkoopste voor de meeste tassen. Normaal is hij 120, daar was hij 87 en nu heb ik hem op amazon.co.uk besteld voor 65 incl verzendkosten.
Je kunt shopvip ook even bellen / mailen om te vragen of ze het nog eens sturen? Of is het je de moeite niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:46 schreef conleche het volgende:
Oh ja, mijn Freya lingeriesetje is weer retour afzender gegaan, omdat ik het niet na 2 weken was komen ophalen bij het DHL punt. Lekker handig om dat te doen in de vakantieperiode. Maar even opletten of het geld wordt teruggestort op mijn credit card.
Ik had gemaild en dat kon niet. Ik moet ook zeggen dat ik sws bang ben dat het nu te groot zou zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt shopvip ook even bellen / mailen om te vragen of ze het nog eens sturen? Of is het je de moeite niet?.
Bij shopvip kun je een afhaallocatie selecteren en dat is bij ons de Videoland. Vind ik handiger dan thuis laten bezorgen, want ik ben nu toch nooit thuis als ze komen. Heb wel een blazer besteld van H&M die volgende week komt, maar dan is M thuis.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:52 schreef Perruche het volgende:
Daarom koop ik niets online.Had laatst wat bij Zalando besteld foto's komen echt nog!) en dat was lucky shot omdat m'n pa thuis was, ik heb geen flauw idee waar je dingen anders af kan halen (selektvracht...).
Dat is wel handig idd. Wat ook lastgi is (de steps deed dat!) - 3 kleding stukken in een gigantische box bezorgen (echt veeeeel te groot om bijv. op de fiets mee te nemen, en dat ding was voor 80% leeg), en dan zeggen dat dingen "in de originele doos moeten worden terug bezorgd. Zalando doet dat beter, die geven een kleine door en zeggen "voor zover mogelijk".quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij shopvip kun je een afhaallocatie selecteren en dat is bij ons de Videoland. Vind ik handiger dan thuis laten bezorgen, want ik ben nu toch nooit thuis als ze komen. Heb wel een blazer besteld van H&M die volgende week komt, maar dan is M thuis.
Huh? Is dat de tas die je in DH zou halen of is dit weer een andere?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:57 schreef Chicolate het volgende:
Mijn tas is net bezorgd terwijl hij donderdag pas binnen zou komen. Hij is grooooot en praktisch. En mag precies mee als handbaggage. Bovenste vak is voor niet-fotospullen. En er past een 17 inch laptop in. Of gewoon een groot collegeblok.
[ afbeelding ]
Met dank aan Phaidra die me eraan herinnerde dat een fototas toch wel erg handig is.
Ja dat is de tas die ik in DH zou halen en net bezorgd is door amazon.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh? Is dat de tas die je in DH zou halen of is dit weer een andere?.
Inderdaad. Want ik heb hem vrijdagavond pas besteld.quote:
Iek! Ga je nog leuke dingen doen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:00 schreef Blurred86 het volgende:
ik snap niks van je verhaal met al die verschillende dagen en levertijden chico, maar fijn dat hij bezorgd is
Perr, dit is mijn laatste week
verslag afmakenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Iek! Ga je nog leuke dingen doen?
Gaat maf snel he, de laatste dagen na zo'n tijd!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:08 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
verslag afmakenen nog een afscheidsdinner+drinks en een barbecue, dat is dan wel weer leuk
Mooi!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:57 schreef Chicolate het volgende:
Mijn tas is net bezorgd terwijl hij donderdag pas binnen zou komen. Hij is grooooot en praktisch. En mag precies mee als handbaggage. Bovenste vak is voor niet-fotospullen. En er past een 17 inch laptop in. Of gewoon een groot collegeblok.
[ afbeelding ]
Met dank aan Phaidra die me eraan herinnerde dat een fototas toch wel erg handig is.
ja echt! zeker ook omdat ik zo druk ben nu met dat verslag.. pff nog maar eventjes!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gaat maf snel he, de laatste dagen na zo'n tijd!
Wel zin om ook weer naar huis te gaan dus? Had ik iig wel! Al is dat ook wel weer wennen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:28 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja echt! zeker ook omdat ik zo druk ben nu met dat verslag.. pff nog maar eventjes!
jaa best welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nette fototas idd!
[..]
Wel zin om ook weer naar huis te gaan dus? Had ik iig wel! Al is dat ook wel weer wennen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:57 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
Vind je? Vind het 3x niets!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:36 schreef Viking84 het volgende:
Sabine Uitslag ziet er wel leuk uit, maar verder weet ik het ook niet.
Uks knows bestquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:44 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik zag haar op pinkpop, niet zoveel aan hoor.
Echt gvd dit soort figuren wil je toch bijna iets aandoen. Of je zou bijna "hopen" dat er bij hun in de familie of wat dan ook eens iets ergs gebeurt zodat ze niet zulke domme opmerkingen maken. Schrijft er ook 1 een reactie dat ze een "domme jonge blaag" is ofzo, nou ja ik ben een stuk jonger maar niet dommerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:40 schreef MarMar het volgende:
Heb d'r net voorgesteld om es een weekje te komen invallen voor mijn man, als ze toch alleen maar d'r yogales ervoor hoeft af te zeggen...
Eens. Wat fijn voor haar dat ze nog nooit iemand langer dan 2 weken heeft hoeven 'verzorgen'. Het zou helemaal fijn zijn als ze zich eens in zou lezen in chronische ziektebeelden. En dat is verpleegkundigequote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:39 schreef Perruche het volgende:
Jezus wat een dom artikel, ongelooflijk!! echt zij heeft zeker zelf nooit iemand hoever te verzorgenoh oh oh hier gaan je nekharen toch van overeind staan
.
Er staat 1 reactie die zegt "ze doet wel dom maar ze is het niet". Ik hoop het van harte!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Eens. Wat fijn voor haar dat ze nog nooit iemand langer dan 2 weken heeft hoeven 'verzorgen'. Het zou helemaal fijn zijn als ze zich eens in zou lezen in chronische ziektebeelden. En dat is verpleegkundige. Onbegrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |