http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/887quote:Op maandag 18 juli 2011 19:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Een vrouw met wie ik vorig jaar gedate heb!
*schuift loveli een Voedzame Maaltijd toe*quote:Op maandag 18 juli 2011 19:39 schreef loveli het volgende:
Volgens de weegschal ben ik een paar ons kwijt
Die left-over brownie zekerquote:Op maandag 18 juli 2011 19:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*schuift loveli een Voedzame Maaltijd toe*
Het gebruik van vormen als waarmee om naar personen te verwijzen is informeler dan dat van de verbindingen met wie en (nog) niet voor iedereen aanvaardbaar.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/887
Nee, ik heb ook een Spaanse omelet (=L)met veggies en keftedes met veggies (=D) gemaaktquote:
Voor jou niet aanvaardbaarquote:Op maandag 18 juli 2011 19:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Het gebruik van vormen als waarmee om naar personen te verwijzen is informeler dan dat van de verbindingen met wie en (nog) niet voor iedereen aanvaardbaar.
En ik heb vrijdag een pannekoek op. Zonder n.
Maar dat is gewoon dialectquote:Op maandag 18 juli 2011 19:43 schreef loveli het volgende:
En ik heb vrijdag een pannekoek op. Zonder n.
Nope, dat is gewoon met sjerpquote:
't Zölfde gaoren op een aander klossie.quote:
Sarcasme?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dat is een nuttige foto?
Ben wel benieuwd hoe de niet nuttige er dan uit zien.
Je hebt mod-powers. Doe er wat aan!quote:Op maandag 18 juli 2011 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt m'n idiote spelfout overgenomen. Ieks!
Het liefst bestel ik iets in een restaurant wat ik zelf niet snel zo maken of wat ik nog niet ken. Dus zo'n kaart met alleen biefstuk met pepersaus, varkenshaas met champignonroomsaus en mixed grill is niks voor mij
quote:
Mijn ouders hebben ook een briljante pan, zo briljant dat ze hem niet weggegooid hebben toen de steel eraf brak, maar een nieuwe erop gemonteerd hebbenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:25 schreef Blurred86 het volgende:
mijne waren SUPERdik, maar ik had dan ook van hetzelfde beslag als jij maar 2 pannenkoeken gebakken. oh en de eerste was een prutje![]()
ik kan volgens mij alleen fatsoenlijk pannenkoeken bakken in de gietijzeren pannenkoekenpan van mijn mama
BK in Kampen? BK is gewoon een merk toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook een briljante pan, zo briljant dat ze hem niet weggegooid hebben toen de steel eraf brak, maar een nieuwe erop gemonteerd hebben. Hij is al 30-40 jaar oud
. Oldskoolkoekenpan!
.
Hij is van BK ofzo, in Kampen? (en nee geen Burger King)
Volgens mij staat de K voor Kampen. Of volgens mijn vader dus eigenlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 20:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
BK in Kampen? BK is gewoon een merk toch?
Ik haal er meestal stuk of 15 uit. Maar ik bak ze heel dun. En bak hele lekkerequote:Op maandag 18 juli 2011 20:29 schreef Viking84 het volgende:
Het lukt mij tegenwoordig wel 10 pannenkoeken uit zo'n pak te krijgen (12 staat er op).
4 stoelen heb je toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik haal er meestal stuk of 15 uit. Maar ik bak ze heel dun. En bak hele lekkere.
Maar dat is toch net zo veel werk als gewoon meel, melk en een ei mengen? Zout, suiker en olie zijn niet noodzakelijke voor een goede pannenkoek.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh nee, ik doe gewoon zo'n prefab pak. Kon je verwachten van mij uiteraard.
Ik heb er werkelijk nog nooit bij stilgestaan dat dat óók kanquote:Op maandag 18 juli 2011 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar dat is toch net zo veel werk als gewoon meel, melk en een ei mengen? Zout, suiker en olie zijn niet noodzakelijke voor een goede pannenkoek.
Ik vond dit online: http://www.bk.nl/static.asp?myid=90quote:Op maandag 18 juli 2011 20:28 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij staat de K voor Kampen. Of volgens mijn vader dus eigenlijk.
Nee.. Want voor dat pak heb ik alleen water nodigquote:Op maandag 18 juli 2011 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar dat is toch net zo veel werk als gewoon meel, melk en een ei mengen? Zout, suiker en olie zijn niet noodzakelijke voor een goede pannenkoek.
Dat is echt zo'n stokpaardje van mijquote:Op maandag 18 juli 2011 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh nee, ik doe gewoon zo'n prefab pak. Kon je verwachten van mij uiteraard.
Een stapje triester is het kopen van de kant en klare pannenkoeken in het koelvak. Huuuuuuuquote:Op maandag 18 juli 2011 20:36 schreef Viking84 het volgende:
XM, je hebt ook van die kant- en klare flessen die je alleen maar hoeft te schudden. Iets voor jou?.
Die zijn vies!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:36 schreef Viking84 het volgende:
XM, je hebt ook van die kant- en klare flessen die je alleen maar hoeft te schudden. Iets voor jou?.
¤ 2,85/KG vs ¤ 0.94/KGquote:Op maandag 18 juli 2011 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb er werkelijk nog nooit bij stilgestaan dat dat óók kan![]()
.
Hebben wij wel eens gedaanquote:Op maandag 18 juli 2011 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een stapje triester is het kopen van de kant en klare pannenkoeken in het koelvak. Huuuuuuu
Harry Potter? Veel plezierquote:Op maandag 18 juli 2011 20:38 schreef Chicolate het volgende:
Mijn pannenkoeken mislukken altijd. Zelfs met een kant en klaar pak. Geen idéé wat ik fout doe.
En nu op naar de stad, vanavond lekker naar de bios met broertje.
Waarschijnlijk gooi je het beslag te snel in de pan / is de pan niet heet genoeg.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:38 schreef Chicolate het volgende:
Mijn pannenkoeken mislukken altijd. Zelfs met een kant en klaar pak. Geen idéé wat ik fout doe.
En nu op naar de stad, vanavond lekker naar de bios met broertje.
Met melk en eieren erbij zit je anders ook zo aan de 2-3 euro hoorquote:
Ja, maar die moet je er bij de Koopmansmeuk ook nog bijgooien.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met melk en eieren erbij zit je anders ook zo aan de 2-3 euro hoor. En daarvan moet ik vaak weer weggooien omdat het toch nooit op gaat.
Huh?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Met melk en eieren erbij zit je anders ook zo aan de 2-3 euro hoor. En daarvan moet ik vaak weer weggooien omdat het toch nooit op gaat.
Bij de eerste is de pan vaak iets te vet en te koud.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:46 schreef Viking84 het volgende:
Mijn eerste pannenkoek mislukte ook altijd, maar tegenwoordig gaat 'ie wel goed. Ze zijn soms alleen nog wel een beetje pappig van binnen, bleh.
Nee, een crepe is nog groter en dunner. Ik heb ook een crepepan,maar die past niet op mijn fornuisquote:Op maandag 18 juli 2011 20:48 schreef Blurred86 het volgende:
is een flensje eigenlijk hetzelfde als een crepe
Geen van beiden hier aanwezig!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Huh?
Kilo bloem = 35 ct (nettorama)
Eieren = 10 ct/stuk (eigen eierboer)
Melk liter = 50 ct (nettorama goedkoopste pak)
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:47 schreef Blurred86 het volgende:
je hebt ook koopmansmeuk waar echt alleen water bij moet
Aldi? Lidl? Het hoeft echt amper iets te kosten hoor, zelf een pannenkoekje maken.quote:
Ik houd 't gewoon lekker bij m'n Koopmans voeg-700ml-water-toe mixquote:Op maandag 18 juli 2011 20:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aldi? Lidl? Het hoeft echt amper iets te kosten hoor, zelf een pannenkoekje maken.
Mijn Mr gaat voor zijn plezier 1x per maand naar de aldiquote:Op maandag 18 juli 2011 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik houd 't gewoon lekker bij m'n Koopmans voeg-700ml-water-toe mix.
't Gaat me ook niet om het kostenaspect. Naar verschillende winkels voor mn inkopen moeten zou al hel op aarde zijn. Vreselijk.
6 eieren 0.99 centquote:Op maandag 18 juli 2011 20:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Huh?
Kilo bloem = 35 ct (nettorama)
Eieren = 10 ct/stuk (eigen eierboer)
Melk liter = 50 ct (nettorama goedkoopste pak)
Oh maar de jumbo is ook wel een fijne winkel. Hier heb je alleen van die miniwinkeltjes.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jumbo. Punt. Ik ga niet naar een groenteboer of bakker. Haal alles daar. Moet er echt niet aan denken.
AH.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jumbo. Punt. Ik ga niet naar een groenteboer of bakker. Haal alles daar. Moet er echt niet aan denken.
Truste Vikquote:Op maandag 18 juli 2011 20:53 schreef Viking84 het volgende:
Anyway. Ik ga m'n bammetjes smeren en naar bed. Ik ben echt zó moe!!! Hopelijk ben ik morgen weer fris, want ik was zelfs in de pauze niet echt aanspreekbaar vandaag.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:57 schreef Blurred86 het volgende:
ikboodschappen doen: markt, turkse supermarkt, lidl en ah deed ik thuis altijd
![]()
ik kan me ook belachelijk lang vermaken in de supermarkt heel uitgebreid alle verpakkingen lezen en vergelijken
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:57 schreef Blurred86 het volgende:
ikboodschappen doen: markt, turkse supermarkt, lidl en ah deed ik thuis altijd
![]()
ik kan me ook belachelijk lang vermaken in de supermarkt heel uitgebreid alle verpakkingen lezen en vergelijken
Jeetje XM het is dat ik (niet meer) in de buurt werk anders deed ik wel 1x dubbele boodschappenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij stellen boodschappen altijd zo lang mogelijk uit, totdat er echt bijna niks meer in huis is. Vanavond hebben we bijvoorbeeld afbakstokbrood met kruidenboter en komkommersalade gegeten. En morgen moeten we dan echt wel weer, uuurgh...
Franse supermarktenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het op vakantie in het buitenland ook altijd een heus uitje
Ik ook. Het liefst probeer ik iedere supermarktketen die ik tegenkom uitquote:Op maandag 18 juli 2011 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het op vakantie in het buitenland ook altijd een heus uitje
Fijn dat het zo goed terecht gekomen is!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker VikIk ga zo ook lekker even douchen en in bed kruipen met een boek
(die van sigme voor de volledigheid, zó leuk! )
Wij nemen ons nog steeds voor er eens gewoon zo heen te rijden en boodschappen te doen.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:01 schreef Blurred86 het volgende:
oh nee dat wilde ik helemaal niet zeggen want ik ben mijn discussie aan het typen, heel geconcentreerd![]()
nu ben ik echt weg hoor
In Venezuela hing er gewoon een heuse haaiquote:Op maandag 18 juli 2011 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ook. Het liefst probeer ik iedere supermarktketen die ik tegenkom uitKan ook helemaal gelukkig worden van de verschillen tussen de Aldi#s in verschillende landen
![]()
Maar de megasupermarkten met versvisafdeling zijn natuurlijk het meest geweldig.
Heb je het wel eens echt gelezen? Het is zo geweldig breedsprakig, dat kan nu ècht niet meer in een boekquote:
Nee, dat boek heb ik niet echt gelezen, alleen maar doorgebladerd en stukken gelezen voordat ik het inpakte. Het is nog geen honderd jaar oud dat boek, en het lijkt wel een andere wereld.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je het wel eens echt gelezen? Het is zo geweldig breedsprakig, dat kan nu ècht niet meer in een boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |