Heb ze net even geYoutubed. Inderdaad, stuk minder melig. Mis ook meteen die gillende maniakale uithalen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:10 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ja, en ze zijn muzikaal ook best veranderd.
En ja hoor, ook die cd is verdwenen... gvd
 Jammer dat je cd kwijt is.
 Jammer dat je cd kwijt is.

Ik ben zeker 10-15 cd's kwijt met dank aan mijn ex vriend.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:37 schreef Vigil het volgende:
[..]
Heb ze net even geYoutubed. Inderdaad, stuk minder melig. Mis ook meteen die gillende maniakale uithalen.Jammer dat je cd kwijt is.

Dat is idd een goed albumquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:32 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik ben zeker 10-15 cd's kwijt met dank aan mijn ex vriend.
Waaronder favorieten als Left Hand Path van Entombed

Mja, zo duur is die cd nieuw ook toch weer niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:57 schreef GimmeGore het volgende:
Daarom verkoopt ook niemand hem tweedehands

O dat herinner ik me nog wel... Watain was echt gaaf live... De geur was alleen wat minder aangenaam hehehequote:Op maandag 18 juli 2011 19:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat voor dingen bedoel je?
Ga eens naar een concert van Watain en ga dichtbij het podium staan, dan zie/ruik/hoor/voel je hoe serieus het is.

Hm. Het was de eerste keer dat ik de geur van rottend vlees eigenlijk wel lekker vond.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:34 schreef MixedEmotions het volgende:
Hey luitjes.... Ben ik even een paar uur afwezig wordt er ineens een nieuw topic gestart
[..]
O dat herinner ik me nog wel... Watain was echt gaaf live... De geur was alleen wat minder aangenaam hehehe

Dat is voor 16 jarige pubertjesquote:

Ik kan mij nog smerigere dingen voorstellenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:34 schreef MixedEmotions het volgende:
Hey luitjes.... Ben ik even een paar uur afwezig wordt er ineens een nieuw topic gestart
[..]
O dat herinner ik me nog wel... Watain was echt gaaf live... De geur was alleen wat minder aangenaam hehehe

Doelde meer op de lyrics van dat nummer, maar goedquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is voor 16 jarige pubertjes
Doe mij maar iets harders: Anaal Nathrakh
The Rotted is ook wel gaaf.

Zoiets?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is voor 16 jarige pubertjes
Doe mij maar iets harders: Anaal Nathrakh
The Rotted is ook wel gaaf.

Lyrics ook wel. En de muziek zeker.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:37 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Doelde meer op de lyrics van dat nummer, maar goed
Betreft de muziek, ieder zijn smaak. Ik vind het goede muziek

Dat zeg ikquote:
 ik zag je foto trouwens op facialboek van iemand anders
 ik zag je foto trouwens op facialboek van iemand anders

Fotomontage van Obscenequote:

quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:59 schreef BELASTING het volgende:
I : Fok! Records proudly presents: Anally Humiliated Over The Horizon
Speciaal voor de AHOTH leden.
Anderen mogen er ook posten hoor!

Zie dmquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:10 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
op een fb van obscene ofzo? (link!)

Doommetal is ook leuk. Ik ben benieuwd naar de nieuwe The 11th hour en Officium Tristequote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef GimmeGore het volgende:
ik zie graag DM, maar wel als we het over death hebben en niet over doom

ik ken eigenlijk helemaal niet zoveel doom metalquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doommetal is ook leuk. Ik ben benieuwd naar de nieuwe The 11th hour en Officium Triste

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |