Check this!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:26 schreef W1ckeDxt het volgende:
Weet je wat me gaaf lijkt?
Een eigen KillSwitch Pedal bouwen, maar dan een stuk 'geavanceerder' dan gewoon de volume veranderen.
Ben er nog niet uit maar moet iets vets mee te bedenken zijn..
Kan prima met je tuner of volumeknopquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:37 schreef guitarist het volgende:
[..]
In de drumbreak en je wil het publiek mee laten klappen, zodat je gitaar niet gaat rondzingen!!
Balenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:47 schreef KaMo het volgende:
Is het een keer pro opgenomen, is nogsteeds de bas weg![]()
Misschien het filmpje rippen en thuis bas erover opnemen...
Of is dat ethisch niet verantwoord?
Valium aan de trommelaar geven voor de gigquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:54 schreef KaMo het volgende:
Ach, wij hebben niks betaald ofzo, ben al lang blij dat ze dit gedaan hebben
Als ik een keer zin of tijd heb probeer ik er wel eens iets van te maken!
Grappig eigenlijk, dat we dit nummer live bijna 2x te snel spelen
Vet, goede keus!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:45 schreef Svyatagor het volgende:
Eindelijk dan toch een Blues Junior gekocht.Tweed
vet man thanks!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:43 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Check this!
http://www.beavisaudio.com/projects/StutterPedal/index.htm
Of kijk eens op;
http://www.newtone-online(...)c099b1a4b4&board=2.0
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:17 schreef brother52 het volgende:
Feedback is ook handig bezig.
Een doos met 10 setjes d'addario EXL 110 betaal je ¤40 voor terwijl je voor 3 setjes ¤10 kwijt bent.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:16 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ben dus van plan om morgen een setje hiervan te halen. Misschien toch maar een doos halen?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:00 schreef mr-green het volgende:
Ben ik net bij feedback om snaren te halen (en natuurlijk gelijk weer wat andere zooi) ga ik afrekenen blijken er ook setjes van 3 te zijn voor die d'addario. En die kosten maar 10 euro. Reken uit je winst
Heb ik scenes van gezien ja, best leukquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:39 schreef GuitarJJ het volgende:
Gisteravond was It Might Get Loud (in 'Het uur van de Wolf')op tv. Ik wou het hier posten, maar ben het vergeten..![]()
Hij is vast nog wel terug te zien via uitzending gemist!![]()
[ afbeelding ]
Ook gezien:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:39 schreef GuitarJJ het volgende:
Gisteravond was It Might Get Loud (in 'Het uur van de Wolf')op tv. Ik wou het hier posten, maar ben het vergeten..![]()
Hij is vast nog wel terug te zien via uitzending gemist!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:30 schreef Iemand91 het volgende:
"It Might Get Loud" is ook weer voor.
Echt origineel zijn ze niet meer.Jimmy Page heeft een vette Les Paul (normaal geen fan van die kleuren maar nu eigenlijk weer welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom ziet het er bij hun uit alsof het fucking makkelijk is?![]()
)
Heb 'm over een paar dagen in huis, dan volgen er zeker pics!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Vet, goede keus!
Smaakvolle pics or did not happen!
Het was goed begrijp ik? En een SG erbij, congrats! Gaan daar de SD's in?quote:
Eerst niet. Eerst een ander setje. En heb eerst toch nog geen EMG'squote:Op zondag 24 juli 2011 12:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het was goed begrijp ik? En een SG erbij, congrats! Gaan daar de SD's in?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |