Inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Tijdens Jan zijn verjaardig op vakantie zijn
Terechte PI wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:46 schreef Heroinjunk het volgende:
IK DOE MIJN MUIS NOG EEN KEER WAT AAN HOERENKUTDING
Veel plezierquote:
Die is standaard, anders gebruik ik geen PI's.quote:
Ik kies zorgvuldig voor iedere post een PI uit.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Die is standaard, anders gebruik ik geen PI's.
Meestal wel de duim, want de duim is een baas.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kies zorgvuldig voor iedere post een PI uit.
Dat zijn de buren al.quote:
Ik vergeef je, omdat jij.quote:
quote:
Lievig.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vergeef je, omdat jij.
Ziet eruit als niet mijn muziek, derhalve niet geklikt.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Drughouse vol.12 - Part 1/4
Klinkt goed.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Drughouse vol.12 - Part 1/4
fotoquote:Op maandag 18 juli 2011 15:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Het is electro/house, daar houden de meesten hier niet van.
"De meesten."quote:
Ik ben niet lievig, maar voor sommige mensen wil ik wel een uitzondering maken.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lievig.![]()
[..]
Ziet eruit als niet mijn muziek, derhalve niet geklikt.
Verworpen want je bent wel lievig.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben niet lievig, maar voor sommige mensen wil ik wel een uitzondering maken.
M'n imago wat doe je.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Verworpen want je bent wel lievig.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop