Wat voor pils?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Met een koud pilsje uitrusten van het mountainbiken.
He bahquote:
Hier heb je zojuist punten gescoord.quote:
Ja, want je hebt lekker bier en vies bier. Grolsch hoort bij vies bier.quote:
En wat is er zo vies aan? Te bitter zeker?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, want je hebt lekker bier en vies bier. Grolsch hoort bij vies bier.
Quoten omdat prachtigquote:Op maandag 18 juli 2011 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
He bahGetsie bah
iew
smerig man
bah bah bah
dat doe je toch niet
echt bah
brrrrrrrr
wat een ellende
eiwue man
Ja, natuurlijk een kwestie van smaak, maar dat kan ik niet waarderen.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:02 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
En wat is er zo vies aan? Te bitter zeker?
Jaquote:
Helaas wel.quote:
Goede clip wel, Romana beweegt erg sensueel en soepel.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goede clip wel, Romana beweegt erg sensueel en soepel.
Wat is jouw lekkerste bier?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk een kwestie van smaak, maar dat kan ik niet waarderen.
Gast..quote:Op maandag 18 juli 2011 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goede clip wel, Romana beweegt erg sensueel en soepel.
Qua pils Jupiler, qua speciaalbier Kasteel.quote:
Oh, kijk eens wie we daar hebben, een jaloerse vrouw.quote:
Ja, hoe raad je het zo?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, kijk eens wie we daar hebben, een jaloerse vrouw.
Kasteel bruin is het beste bier ooit.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Wij hadden Kasteel op het werk.Nu niet meer geloof ik.
We hebben wel Croy en Grimbergen.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kasteel bruin is het beste bier ooit.
Woon je in het zuiden des lands?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Qua pils Jupiler, qua speciaalbier Kasteel.
Vrouwen doen eigenlijk alsof ze heel gecompliceerd zijn maar eigenlijk zijn ze heel simpel, altijd jaloers en onzeker.quote:
Oh, wat ben jij slim.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vrouwen doen eigenlijk alsof ze heel gecompliceerd zijn maar eigenlijk zijn ze heel simpel, altijd jaloers en onzeker.
Grimbergen is ook echt lekker, dat mag ik graag drinken.quote:
Bij ons komt er iemand en die drinkt het met ijsblokjes.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Grimbergen is ook echt lekker, dat mag ik graag drinken.
Dacht ik al, want ik ken dat hele Kasteel niet eens.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, gelukkig wel.
Zou je 'm de volgende keer tegen z'n kop willen stoten? Dat is bierverkrachting.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bij ons komt er iemand en die drinkt het met ijsblokjes.![]()
![]()
![]()
Ja, ik kan er ook niks aan doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou je 'm de volgende keer tegen z'n kop willen stoten? Dat is bierverkrachting.
Speciaalbier hoeft juist niet eens koud te zijn en dan ga je er ijs bij gooien, wat een mafklap ben je dan.quote:
Ik ook gisteren,quote:Op maandag 18 juli 2011 16:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb mijn nek verrekt en dit is echt niet leuk.
Of de Fata Morgana.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de droomvlucht zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |