quote:Op maandag 18 juli 2011 15:33 schreef Water123 het volgende:
KB, als ik daar in de buurt woonde ging ik vlientjes met jou worden en jou ophalen thuis en deed ik net of ik je naar Jan ging brengen
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind jullie wel braaf met jullie 'ophalen', mijn plan was eerder om een bivakmuts op te doen, dat huis binnen te stormen en haar te ontvoeren, maar oke, dat ben ik dan weer.
Ja maar het lijkt me beter om te doen alsof een vriendin haar ophaalt thuis om iets leuks te doenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind jullie wel braaf met jullie 'ophalen', mijn plan was eerder om een bivakmuts op te doen, dat huis binnen te stormen en haar te ontvoeren, maar oke, dat ben ik dan weer.
Ja, maar dat werkt dus niet, mijn plan heeft meer kans van slagen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:36 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt me beter om te doen alsof een vriendin haar ophaalt thuis om iets leuks te doenEn haar stiekem naar Jan brengen
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het weer huilt in ieder geval met me mee.
Je hebt wel gelijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar dat werkt dus niet, mijn plan heeft meer kans van slagen.
Duh, ik weet ondertussen hoe het bij jullie werkt.quote:
Niet leuk.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Duh, ik weet ondertussen hoe het bij jullie werkt.
Dat is inderdaad niet leuk, ik vind het ook echt kut voor je...quote:Op maandag 18 juli 2011 15:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja Ets, dat is niet grappig, verre weg van dit dat.
[..]
Niet leuk.
* Joosterd schrijft het even op.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Duh, ik weet ondertussen hoe het bij jullie werkt.
Daar moet je Brabander voor zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gister al genoeg Brabo's & Limbo's gezienquote:
Dat zal ongetwijfeld als je in Valkenburg was.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gister al genoeg Brabo's & Limbo's gezien
Tijdens mijn verjaardig op vakantie zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 15:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
24 juli
[..]
Dat MOET.Heb er zelfs ontslag voor moeten nemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |