Hahahahaquote:Op maandag 18 juli 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou woensdag seks in een vies wc-hokje hebben met Jan, maar dat gaat niet door, door het nieuws van vandaag.
Als jij op vrouwen viel en haar zag had je het wel geweten.quote:
Ik val ook op vrouwen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:25 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als jij op vrouwen viel en haar zag had je het wel geweten.
Nee, op het station!quote:Op maandag 18 juli 2011 15:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hahahahasorry moest lachen om "vies wc-hokje" ..
In een zwembad of zo?
Echt?quote:
Nee...quote:
Hotelkamer?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:26 schreef Water123 het volgende:
[..]
Echt?![]()
Zijn er geen andere 'wat schonere' plaatsen?
Awh KB, ik heb medelijden met jequote:Op maandag 18 juli 2011 15:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee...Want ik zou naar de schoolmusical gaan, maar mn vader zei: NEE JE GAAT NIET WANT DOOR HUN HEB JE HET NIET GEHAALD.
Wat bullshit is.
[..]
Hotelkamer?
Ik doe mee!quote:Op maandag 18 juli 2011 15:28 schreef Etsu het volgende:
Ik plemp een stinkbom boven jouw huis, KB, met boodschap dat ze je moeten vrijlaten.
Dat idee heb ik ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:28 schreef Joosterd het volgende:
KB's ouders zijn denk ik niet zo makkelijk.
quote:
Gohquote:Op maandag 18 juli 2011 15:28 schreef Joosterd het volgende:
KB's ouders zijn denk ik niet zo makkelijk.
quote:
quote:
quote:
Lievvv ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:33 schreef Water123 het volgende:
KB, als ik daar in de buurt woonde ging ik vlientjes met jou worden en jou ophalen thuis en je naar Jan brengen
wat liefquote:Op maandag 18 juli 2011 15:33 schreef Water123 het volgende:
KB, als ik daar in de buurt woonde ging ik vlientjes met jou worden en jou ophalen thuis en je naar Jan brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop