+1quote:
Nee, soms kan je niet wachten!quote:Op maandag 18 juli 2011 15:09 schreef CaptainDorus het volgende:
je had ook gewoon kunnen wachten tot die plee niet meer bezet was kneus
dit hele topic is trouwens,
Lees anders eerst evenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:50 schreef Stink-ui het volgende:
Hoax fokkers hebben geen vrouwen.. en gaan vooral niet vreemd...
Blij dat ik nog iemand kon vermaken! mijn dag is weer goed!quote:
wel als je daarna topics gaat zitten maken over hoe erg je het vind dat je op een andere plee geweest bentquote:Op maandag 18 juli 2011 15:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, soms kan je niet wachten!
[..]
Lees anders eerst even
[..]
Blij dat ik nog iemand kon vermaken! mijn dag is weer goed!
Er was geen wc-papier?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
dus ik heb mijn dagelijkse behoefte moeten doen op haar buurvrouw nu voel
ik me vies
Goed idee, ik zal er eens over denken!!quote:Op maandag 18 juli 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
Open er een topic over op FOK!, dan zal je je niet meer schuldig voelen.
Nee gelukkig niet de deur was dicht en heb extra stil gedaan !quote:Op maandag 18 juli 2011 17:28 schreef MixedEmotions het volgende:
Heeft je favoriete wc het gezien dat je vreemdging dan?
Ja nouja, ze heeft weinig keus. Het is een soort van sm.. ze zit vastgebonden en meot jan en alleman maar over haar heen laten gaanquote:Op woensdag 20 juli 2011 08:48 schreef Spijker83 het volgende:
Heeft ze je gehoord? Zeg anders gewoon 'it wassen't me..'
ps: en zij mag wel vreemdgaan blijkbaar? De hoer..
Niet toe-eigenen. dan snap je het niet. Het is gewoon mijn favoriet. Niet mijn pot. Maar mijn favoriete pot. Snap je het verschil?quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:36 schreef muhahaha het volgende:
Mensen die zich een wc-pot toe-eigenen
Ik zou express op de rand kakken, gewoon omdat het kan
De pot is altijd schoon ! Daar zorgen de schoonmaaksters voor hier op het werk!quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:57 schreef muhahaha het volgende:
oke oke ik snap hem, hou je de pot wel netjes schoon dan? Elke dag gebruiken zal ie wel vies van worden
Nee post je tieten maar gewoon.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:52 schreef -supergirl- het volgende:
wat een kuttopic! laten we het over
[ afbeelding ]
INKTVISSEN hebben!
JIJquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
De pot is altijd schoon ! Daar zorgen de schoonmaaksters voor hier op het werk!
en
[..]
Nee post je tieten maar gewoon.
vuige snol post je eigen tieten maar!quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
![]()
Nee geen tentakels.. Tetten.. lijkt er op we komen er wel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ja Fok!ers etc. Maar terug OT.. ik ga zo lunchen en dan ga ik na men ongeloofelijk zware lunch nog maals mijn favoriete pot opzoeken
ik hoop dat jullie gelukkig worden samen.quote:
Alsof je die lunch meteen uitkaktquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ja Fok!ers etc. Maar terug OT.. ik ga zo lunchen en dan ga ik na men ongeloofelijk zware lunch nog maals mijn favoriete pot opzoeken
Oh, omhelst ie um even ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:01 schreef muhahaha het volgende:
Hij gaat de pot opzoeken, nergens zegt ie dat ie gaat kakke
Nee maar een half uurtje / uurtje na de luch kan ik er weer vol tegenaan! Echt hoor.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:09 schreef muhahaha het volgende:
Misschien gooit ie er stukjes brood in
Nee!quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:09 schreef muhahaha het volgende:
Misschien gooit ie er stukjes brood in
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee!
donderdag is frietjesdag op werk
hij woont in een verzorgings tehuisquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sociale werkplaats ofzo ?
Zal geen bedrijf zijn vol met hoogopgeleid personeel lijkt me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |