Kutquote:
Je hebt het nu natuurlijk wel gelijk ontdekt bij Emma, dus misschien knapt ze ook sneller op.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kut
Emma heeft echt veel pijn en ik vind het ook zo kut dat ze moeten verhuizenWij gaan dinsdag op vakantie en als ze beter zouden zijn mochten ze hier blijven tijdens onze vakantie, maar zo snel zal Emma waarschijnlijk niet beter worden
Moeten die arme moppies weer wennen terwijl ze nog zo bang zijn voor vreemden
Oscar was toch ook al heel snel weer een stuk beter?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kut
Emma heeft echt veel pijn en ik vind het ook zo kut dat ze moeten verhuizenWij gaan dinsdag op vakantie en als ze beter zouden zijn mochten ze hier blijven tijdens onze vakantie, maar zo snel zal Emma waarschijnlijk niet beter worden
Moeten die arme moppies weer wennen terwijl ze nog zo bang zijn voor vreemden
Oscar was gister weer een stuk beter, maar 's avonds weer een stuk slechter en vanmorgen had ie nog 40 graden koorts. Hij heeft dinsdag een koortsverlagende spuit gehad en vanaf vanmorgen koortsverlagende tabletjes en die moet hij tot maandag.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oscar was toch ook al heel snel weer een stuk beter?
Waarom denk je dat het bij Emma langer gaat duren dan?
Misschien net op tijd dus. Je vakantie oppas wil toch vast wel een tabletje geven?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oscar was gister weer een stuk beter, maar 's avonds weer een stuk slechter en vanmorgen had ie nog 40 graden koorts. Hij heeft dinsdag een koortsverlagende spuit gehad en vanaf vanmorgen koortsverlagende tabletjes en die moet hij tot maandag.
Emma zal ze dus waarschijnlijk tot woensdag moeten.
Mag niet als ze ziek zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Misschien net op tijd dus. Je vakantie oppas wil toch vast wel een tabletje geven?
Volgens mij mag het wel hoor, ik wil je er alleen niet mee opzadelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:09 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mag niet als ze ziek zijnwant als dan het laatste tabletje is gegeven en ze worden weer ziek .. ik werk niet voor het DOC namelijk
Ohquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij mag het wel hoor, ik wil je er alleen niet mee opzadelen.
Had je dit al overlegd met het DOC? En wat zeggen zij ervan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij mag het wel hoor, ik wil je er alleen niet mee opzadelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |