Lelijke bitch!quote:
Ze kijkt inderdaad koelbloedigquote:Op maandag 18 juli 2011 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ze jouw hand niet lollig genoeg vindtDenk ik.
Daar heeft ze dan een paar keer tegenaan getikt, jouw hand geeft geen sjoege verder, dus dan is de lol er al af. Ik denk dat het gewoon niet zo'n heel erg knuffelig katje is, maar ze komt op mij (in dit filmpje tenminste hoor!) niet bang over. Dan had ze ook een heel andere blik gehad, paniekerig. Deze kijkt juist koelbloedig
Energique of duck of zo ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Heerlijk, dat die drie elkaar zo gevonden hebben!
Greys, probeer anders eens of Beetle wel energique burgers lust. Wij voeren het al jaren. De onze zijn er gek op en je hebt ook speciale voor puppy's of honden die wat moeten aansterken
http://www.energique.nl/nl_NL/
Was lekker gisterenquote:Op maandag 18 juli 2011 16:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Dankzij Indaha eten we vanavond pietsaaa
Ongetwijfeldquote:
Ik vind haar ook niet erg bang uitzien maar het is geen schootkatje.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze kijkt inderdaad koelbloedigmaar dat doet ze al vanaf het begin ook toen ze nog heel bang was. Oscar keek toen ook heel vrolijk maar o wee als je bij hem in de buurt kwam. Van hun ogen kan ik echt niet uit gaan. Normaal wel, maar deze zijn heel bijzonder
Ik hang ook niet aan cb hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Energique of duck of zo ja.
Ik zei ook al dat er meer is dan alleen cb.
Maar cb vind ik qua kwaliteit wel beter , dat is het meest puur.
Carnibest, carnivoer en zo.
Echt dat bloederige vlees
misschien wil ze gewoon niet/zominmogelijk geaaid worden ?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:27 schreef Oognip het volgende:
Ik deed net weer een poging tot aaien, een nagel in mijn vinger en geblaas kon ik krijgen
Joh, die is helemaal niet bang.quote:
Ik zou gewoon van alle soorten een bakje kopen, neerzetten..en kijken welke ze gaat etenquote:Op maandag 18 juli 2011 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hang ook niet aan cb hoorHet is gewoon het eerste dat ik probeer
En ik wil het dan niet na 1 dag al opgeven.
Maar ik zal idd dat energique ook eens proberen
Nou ik zou wel kiezen wat een beetje handig te krijgen is hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 16:41 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik zou gewoon van alle soorten een bakje kopen, neerzetten..en kijken welke ze gaat eten![]()
![]()
Rijtje met energique, duck, smuldier, rodi en carnibest ofzo.
Misschien een stomme vraag, maar vindt ze eten uit de bak wel fijn?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:44 schreef Greys het volgende:
Het punt is denk ik ook niet de Carnibest, maar gewoon het feit dat ze lastig uit de bak eet
Wát ik er ook in stopWant haar brokjes eet ze er ook amper uit, alleen met lange tanden als ze toevallig zin heeft.
Ik ga overmorgen (morgen geen tijd) nog ff wat van die andere dingen halen, kijken of er iets tussen zit dat onweerstaanbaar voor haar is
Ja maar meer dan een theelepel ook niet hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Maar ze eet toch wel die tonijntroep van Boor?
Ik heb ook niet gezegd dat ze vals en onbenaderbaar is, dat is ze absoluut niet. En ik snap ook dat jullie vinden dat ze niet bang is, dat zou ik ook gevonden hebben als ik dit filmpje van een vreemde zou zien.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joh, die is helemaal niet bang.Die is Haske Gevaarlijke Grote Poes Die Die Hand Wel Eens Zal Pakken.
Als ze bang was dan was ze wel gaan blazen, haartjes omhoog, oortjes naar achter en/of heel snel van die hangmat af.
Wat de rest zegt: ze is speels, wordt misschien geen schootpoesje maar een valse onbenaderbare kat is het absoluut niet.
Bij het gastgezin at ze ook gewoon uit zo'n bakquote:Op maandag 18 juli 2011 16:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar vindt ze eten uit de bak wel fijn?
Geen idee hoor, maar misschien dat ze het van een bordje eerder eet of zo.Of pakt ze echt af en toe een beetje om de rest te bewaren?
Ah oke!quote:Op maandag 18 juli 2011 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Dat is goed vaccuüm verpakt, als t pak open is zet ik m wel in de koeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |