Ben je nu in loempialand of in Cambodja?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:52 schreef Goodbye het volgende:
Geen foto's hoor, ik kan niet eens op facebook en gmail. Maar wel op Fok!Dus ik kwam even zwaaien.
Ik heb m'n avondeten al opEn het is hier waaaaaarrrm, heb al drie keer gedouched vandaag!
Loempialand. Nog geen loempia gehad, though!quote:Op maandag 18 juli 2011 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben je nu in loempialand of in Cambodja?
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had het effe bij mij afgeleverd (kon je meteen rooie kijken), gaf ik het zaterdag aan Q.
Het is heerlijk, maar optimaal wordt het pas wanneer we aan de kust zitten vrees ik. Ik ben niet gemaakt voor 38 graden (vochtig)quote:Op maandag 18 juli 2011 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
GeejBeej!![]()
![]()
![]()
![]()
Genieten jullie optimaal daar?
Ik had er, maar die is dood.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Heb je eigenlijk al dropplanten in je kruidenverzameling Strega?
Hebben we hier ook, zo'n 20 muntsoorten in grote potten en prachtige pollen kattekruid. Die nu schitteren in bloei staan. Pogo en Jamy lagen er gisteren samen in te rollen!quote:Op maandag 18 juli 2011 15:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een huis met een tuin vol kruiden om in te rollen. ik zou zooooveel kattenkruid en munt planten, he!
Ik ga wat bloemen voor je plukken en opsturen.quote:
Ja. maar het smaakt ook zo lekker naar anijs!quote:Op maandag 18 juli 2011 15:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga wat bloemen voor je plukken en opsturen.
Tis net onkruid wel hoor, het gaat echt tieren als een dolle.
Bij mij komt t elk jaar weer op in mn balkonbakken
Het komt op mij eerder etterig en spelerig over dan schuw eerlijk gezegdquote:
Gbquote:Op maandag 18 juli 2011 15:56 schreef Goodbye het volgende:
Hoe is het hier verder? Nog spannende nieuwtjes? Hoe gaat de integraaaasie van Beetle?
Ja, ik vind dit er ook normaal en kittenachtig uitzienquote:Op maandag 18 juli 2011 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Het komt op mij eerder etterig en spelerig over dan schuw eerlijk gezegd
Als ze echt superbang/schuw was, had ze in de gordijnen gehangen ipv in dat mandje te blijven liggen, echt! Volgens mij wil ze gewoon lekker tegen een hengeltje met een veertje aan meppen ofzo!
Bobje is net zo 'groot' als Bink ongeveer.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die hondjes van Maes zijn heel mini he.. heb wat speeltjes voor ze gemaakt, maar 1tje is een beetje te groot denk ik
Emma is ook niet super schuw of zo, maar ze was beter aaibaar dan dit. Ze is best fel en dat vind ik geen spelen. Zoals ze op dit filmpje doet, doet ze ook als ze nieuwe dingen ziet die ze eng vindt. Als ze niet bang is maar wil spelen, waarom zou ze dan weglopen vraag ik me afquote:Op maandag 18 juli 2011 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Het komt op mij eerder etterig en spelerig over dan schuw eerlijk gezegd
Als ze echt superbang/schuw was, had ze in de gordijnen gehangen ipv in dat mandje te blijven liggen, echt! Volgens mij wil ze gewoon lekker tegen een hengeltje met een veertje aan meppen ofzo!
Omdat ze jouw hand niet lollig genoeg vindtquote:Op maandag 18 juli 2011 16:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Emma is ook niet super schuw of zo, maar ze was beter aaibaar dan dit. Ze is best fel en dat vind ik geen spelen. Zoals ze op dit filmpje doet, doet ze ook als ze nieuwe dingen ziet die ze eng vindt. Als ze niet bang is maar wil spelen, waarom zou ze dan weglopen vraag ik me af
Heerlijk, dat die drie elkaar zo gevonden hebben!quote:Op maandag 18 juli 2011 16:17 schreef Greys het volgende:
Mocht je er nog zijn Gb, kijk, moord en doodslag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |