quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:17 schreef TheZapster het volgende:
http://contacten.marktpla(...)9-hij-leeft-nog.html
Ziet er goed uit voor z'n leeftijd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:17 schreef TheZapster het volgende:
http://contacten.marktpla(...)9-hij-leeft-nog.html
Ik mag hem welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:14 schreef Pino112 het volgende:
Michiel zei 'Jij trackt deze plaat wel'![]()
.
En die tumbleweeds komen hier de laatste week erg vaak langsrollenquote:
Ja als het zelfs stil is tijdens de C&S show dan weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:07 schreef minthy het volgende:
Hoi
[..]
Ik mag hem wel![]()
[..]
En die tumbleweeds komen hier de laatste week erg vaak langsrollen
Is niet zo vreemd hoor, tijdens C&S zijn mensen onderweg naar huis en wat eten (althans, veel mensen).quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja als het zelfs stil is tijdens de C&S show dan weet ik het ook niet meer
Meestal posten Alors en Pino hier nog wel tijdens C&S nou weet ik dat Pino werkt maar viel me gewoon op dat het hier nu dan ook zo rustig is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is niet zo vreemd hoor, tijdens C&S zijn mensen onderweg naar huis en wat eten (althans, veel mensen).
ik was vanmiddag druk met andere dingen, maar C&S is zowat het enige wat ik nog luister op 3...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja als het zelfs stil is tijdens de C&S show dan weet ik het ook niet meer
Vriendin he, dan krijg je dat somsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Meestal posten Alors en Pino hier nog wel tijdens C&S nou weet ik dat Pino werkt maar viel me gewoon op dat het hier nu dan ook zo rustig is.
Trouwens het was hier tijdens MetMichiel ook altijd heel druk, nu lijkt het hier soms wel uitgestorven.
Hehe dat is waarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vriendin he, dan krijg je dat soms.
Was vandaag vrij namelijk. En er is ook Tour natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |