Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat ik nu moet doen? Snap er echt geen hol meer van. Kort uitgelegd:
- ben al jaren bij Hi, nooit problemen mee gehad behalve het feit dat het vervelende brEeZah-communicatie heeft, maar ach. Prima bereik.
- huidige abbo loopt eigenlijk in november pas af maar heb dat weten te vervroegen naar augustus.
- zat een hele tijd te twijfelen tussen overstappen op Vodafone of blijven bij Hi of vanuit Hi naar KPN.
- gekeken naar de prijzen, welk abonnement voor mij het geschikst is. Ik bel helemaal niet zo veel en sms ook niet veel. Mijn huidige abbo is nog geen 20 euro per maand

. Maar, ik kom daar steeds bovenuit merk ik. Gemiddeld ben ik zo'n 30 euro kwijt. Qua abonnement kwam ik toch weer op Hi uit.
- ik wil vooral gebruik maken van mobiel internet (maar niet in heeeeele grote mate, maar verwacht wel dat ik er meer gebruik van ga maken) en bellen als ik iets moet doorgeven of heel even wil kletsen, geen urenlang. En sms'en als ik iets door wil geven. Geen lulkoek-sms'jes.
- kan ik nu in augustus alleen verlengen naar Hi/KPN of in augustus ook kiezen om naar een andere provider te gaan? En heeft dat wel nut want nu wordt KPN duurder maar Vodafone zal ook snel volgen.
- als ik in augustus verleng, dan gelden de nieuwe abonnementstarieven dus nog niet? Maar worden die dan automatisch verhoogd een maand later wanneer ze wel in gaan?
- Zie werkelijk door de bomen het bos niet meer.